E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Τα νέα επενδυτικά βήματα της Lidl και η άφιξη στο Μαρούσι

Mία σειρά από επενδύσεις – κυρίως σε νέα καταστήματα – είτε έχει ξεκινήσει, είτε πρόκειται να ξεκινήσει το επόμενο διάστημα η Lidl στην Ελλάδα.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
06/05/2025 10:39
in ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ συνεχίζει να αναπτύσσεται οργανικά, δημιουργώντας τα δικά της καταστήματα, τα οποία κατασκευάζονται εκ του μηδενός σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Πιο πρόσφατη από τις επενδύσεις της αλυσίδας είναι να δημιουργήσει νέο κατάστημα στη λεωφόρο Αμαρουσίου – Χαλανδρίου, στο Μαρούσι. Καλύπτοντας με αυτόν τον τρόπο και το κενό που υφίσταται στον συγκεκριμένο κεντρικό οδικό άξονα όπου κυριαρχείται από μεγάλα και οργανωμένα κτίρια γραφείων. Πολλά μάλιστα είναι τα νέα κτιριακά συγκροτήματα γραφείων που ανεγείρονται αυτή την περίοδο και αναμένεται ότι θα αποτελέσουν μέρος της πελατειακής βάσης της Lidl τα επόμενα χρόνια.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Noval Property: Επενδύσεις με στόχο το χαρτοφυλάκιο 1 δισ. ευρώ μέχρι το 2030

Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη: Η πορεία από τα μάρμαρα σε μία από τις μεγαλύτερες οινοποιητικές επιχειρήσεις

Microsoft: Απολύει το 3% του δυναμικού της την ώρα που επενδύει δισεκατομμύρια στο AI

Ταυτόχρονα, η εταιρεία δεν επέλεξε να τοποθετηθεί επί της λεωφόρου Κηφισίας ή παράπλευρους δρόμους αυτής όπως συμβαίνει με τον όμιλο Σκλαβενίτη και την ΑΒ Βασιλόπουλος, όπου στην πρώτη περίπτωση διατηρεί δύο μεγάλα καταστήματα στην λεωφόρο Κηφισίας και στην οδό Χειμάρρας, ενώ η ΑΒ Βασιλόπουλος επίσης διατηρεί κατάστημα στο οικόπεδο του Ιδρύματος Μιμικοπούλου στο Μαρούσι, πριν από τον κυκλικό κόμβο (δαχτυλίδι). 

Το Μαρούσι θεωρείται μία από τις πιο εδραιωμένες γραφειακές αγορές της πρωτεύουσας, διαθέτοντας μοντέρνους γραφειακούς χώρους, όπου εδράζονται τόσο εγχώριες όσο και διεθνείς εταιρείες υψηλού προφίλ όπως οι Coca Cola HBC, General Electric International, Elpedison, PwC, Nestle Hellas, OTE και αρκετές ακόμη. Αυτή τη στιγμή η εν λόγω περιοχή αποτελεί μία από τις πιο ελκυστικές αγορές, καθώς τόσο κατά μήκος της Κηφισίας, όσο και κατά μήκος της Αμαρουσίου Χαλανδρίου αναπτύσσονται κτίρια γραφείων υψηλών προδιαγραφών, διαθέτοντας υψηλή προβολή.

Τα νέα επενδυτικά βήματα της Lidl και η άφιξη στο Μαρούσι

Υπό κατασκευή το κατάστημα στο Αιγάλεω

Η αλυσίδα έχει υπό εξέλιξη ένα ακόμη κατασκευαστικό έργο για νέο κατάστημα, στον παράδρομο του Κηφισού στο ύψος του Αιγάλεω. Θυμίζουμε εδώ ότι το διετές πρόγραμμα επενδύσεων για τα έτη 2024-2025 υπερβαίνει τα 100 εκατομμύρια ευρώ, στα οποία προστίθενται τα 100 εκατομμύρια ευρώ για το νέο logistics center”, διευκρίνισε ο CEO της αλυσίδας σούπερ μάρκετ.

Πιο συγκεκριμένα, στον επενδυτικό της σχεδιασμό εντάσσεται και η κατασκευή ενός σύγχρονου κέντρου logistics στην Ελευσίνα, συνολικής δομημένης επιφάνειας 60.000 τετραγωνικών μέτρων. Η επένδυση στην προκειμένη περίπτωση θα ανέλθει στα 100 εκατομμύρια ευρώ και η αποπεράτωση του έργου είναι προγραμματισμένη για το 2029. Στόχος της κίνησης αυτής είναι η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, κάτι στο οποίο στάθηκε ιδιαίτερα στο πλαίσιο σχετικής παρουσίασης της Lidl Ελλάς ο κ. Μπραντεμπούργκερ.

«Θα χρειαστεί να επενδύσουμε περαιτέρω στην Ελλάδα το 2025 για να συνεχίσουμε να υπάρχουμε και στο μέλλον και να καταδείξουμε τη δέσμευσή μας στη χώρα. Γι’ αυτό και δημιουργούμε το συγκεκριμένο κέντρο logistics», σημείωσε χαρακτηριστικά. Σε ό,τι αφορά τη δημιουργία καταστήματος επί της λεωφόρου Μεσογείων όπου βρισκόταν προηγουμένως τα κεντρικά γραφεία της γερμανικής εταιρείας οικιακών συσκευών Miele καθώς και η έκθεση των προϊόντων της, η Lidl έχει αποκτήσει το ακίνητο και βρίσκονται σε εξέλιξη οι διεργασίες για να ξεκινήσει η κατασκευή του σε εύθετο χρονικό διάστημα.

Επιπλέον, προχωράει η κατασκευή του καταστήματος στο Παγκράτι, το οποίο θα δημιουργηθεί στη θέση του ιστορικού αθηναϊκού κινηματογράφου Παλάς. Σύμφωνα με πληροφορίες το συγκεκριμένο έργο είναι πλήρως αδειοδοτημένο και προβλέπεται να λειτουργήσει το 2026. Επί του παρόντος το δίκτυο της αλυσίδας απαρτίζουν 231 σημεία πώλησης πανελλαδικά.

Θυμίζουμε ότι το τελευταίο καινούργιο έως τώρα κατάστημα που λειτούργησε από πλευράς της Lidl, ήταν αυτό επί της λεωφόρου Θηβών 475 στο Ίλιον, τον Σεπτέμβριο του 2024, με επένδυση που ανήλθε στα 8 εκατομμύρια ευρώ και συνολική επιφάνεια χώρου στα 1.470 τετραγωνικά μέτρα. 

Από το 1999, χρονιά κατά την οποία η Lidl ήρθε στην Ελλάδα, οι συνολικές επενδύσεις ανέρχονται στα 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Αυτή τη στιγμή στη χώρα μας απασχολεί 6.700 άτομα προσωπικό και τουλάχιστον το 60% του ετήσιου κύκλου εργασιών της προέρχεται από προϊόντα που αγοράζει από ελληνικές επιχειρήσεις. 

Tags: Lidl Ελλάδαεπενδύσεις Lidlνέα καταστήματα Lidlσούπερ μάρκετ
Προηγούμενο άρθρο

Τράπεζα Πειραιώς: Ισχυρή κερδοφορία στα €284 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο

Επόμενο άρθρο

Το success story της επικεφαλής περιεχομένου του Netflix -«Η απόλυσή μου ήταν το μεγαλύτερο μάθημα ζωής»

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δικαιώματα ατόμων με αναπηρία σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης: Για να μη μένει κανένας πίσω

Δικαιώματα ατόμων με αναπηρία σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης: Για να μη μένει κανένας πίσω

5 Δεκεμβρίου 2024
Σε ηλεκτρονική διαβούλευση η Στρατηγική για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία 2024-2030

Προσβάσιμη η παραλία του Αλίμου

16 Σεπτεμβρίου 2024
Αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης: Σχέδιο για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού

Αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης: Σχέδιο για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού

20 Δεκεμβρίου 2024
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP