E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Google AI Mode: Η νέα εποχή στις διαδικτυακές αναζητήσεις

Πώς θα λειτουργεί, ποιοι θα το δοκιμάσουν πρώτοι και πώς διαφοροποιείται από τις υπάρχουσες λύσεις AI.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
07/03/2025 09:46
in ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η Google προχωρά σε μια ακόμη σημαντική εξέλιξη στην τεχνητή νοημοσύνη, παρουσιάζοντας το AI Mode, μια νέα λειτουργία που έρχεται να μετασχηματίσει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο.

Πρόκειται για ένα νέο χαρακτηριστικό που, αντί να εμφανίζει απλά μια λίστα συνδέσμων, θα παρέχει μια πλήρως διαμορφωμένη απάντηση με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Το AI Mode θα είναι αρχικά διαθέσιμο σε δοκιμαστική μορφή μέσω του Search Labs, ενώ οι πρώτοι που θα έχουν πρόσβαση θα είναι οι συνδρομητές του Google One AI Premium στις ΗΠΑ.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Φακοί επαφής με «super-vision» ή πώς οι επιστήμονες δημιουργούν φακούς που βλέπουν το αόρατο

Τι απέγινε η εταιρεία που ίδρυσε ο Στιβ Τζομπς όταν έφυγε από την Apple

ΔΕΗ – Ίντερνετ: Μπαίνει «σφήνα» στη λιανική και βάζει νέα δεδομένα στις τηλεπικοινωνίες

Πώς λειτουργεί το Google AI Mode

Η Google διαθέτει ήδη τα AI Overviews, τα οποία απαντούν με σύντομες πληροφορίες στην κορυφή των αποτελεσμάτων. Το AI Mode, ωστόσο, κάνει ένα ποιοτικό άλμα:

  • Οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν την καρτέλα AI Mode στην αναζήτηση, η οποία θα τους μεταφέρει σε μια νέα, αποκλειστική σελίδα.
  • Σε αυτήν, θα εμφανίζεται μια αναλυτική απάντηση, βασισμένη σε ένα εξελιγμένο μοντέλο AI (προσαρμοσμένη έκδοση του Gemini 2.0).
  • Το AI Mode θα εμπλουτίζει τις πληροφορίες με δεδομένα αγορών, συγκρίσεις προϊόντων και σχετικούς συνδέσμους προς τις πηγές που χρησιμοποίησε.
  • Θα υποστηρίζει ερωτήσεις μέσω κειμένου, φωνής ή εικόνων, παρέχοντας μια διαδραστική εμπειρία αναζήτησης.

Τι σημαίνει το AI Mode για τις αναζητήσεις

Η Google επενδύει στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, προσπαθώντας παράλληλα να διατηρήσει τη βιωσιμότητα του διαφημιστικού της μοντέλου. Παρόλο που πλατφόρμες όπως το ChatGPT παρουσιάστηκαν ως πιθανές απειλές, η εταιρεία δείχνει να διατηρεί τον έλεγχο της αγοράς.

Το AI Mode προσφέρει μια πρόγευση του μέλλοντος των διαδικτυακών αναζητήσεων:

  • Οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν πολύπλοκες ερωτήσεις, που διαφορετικά θα απαιτούσαν πολλαπλές αναζητήσεις.
  • Θα λαμβάνουν πλήρεις, επεξεργασμένες απαντήσεις, αντί για απλές λίστες αποτελεσμάτων.
  • Σε περιπτώσεις όπου η AI δεν έχει επαρκή εμπιστοσύνη στην απάντηση, η Google θα επιστρέφει την παραδοσιακή λίστα αναζήτησης.

Η στρατηγική της Google και οι μελλοντικές επεκτάσεις

Η λειτουργία AI Mode μοιάζει με μια γέφυρα μεταξύ της παραδοσιακής αναζήτησης και του chatbot Gemini, το οποίο μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμο μόνο μέσω ξεχωριστής εφαρμογής.

Παρότι η Google δεν έχει ανακοινώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την ευρεία διάθεση του AI Mode, ξεκαθάρισε ότι νέες λειτουργίες όπως οι πίνακες σύγκρισης προϊόντων θα προστεθούν σταδιακά.

Το AI Mode δεν αποτελεί απλώς ένα βήμα προσαρμογής στις εξελίξεις της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά μια σαφή δήλωση ότι η Google σκοπεύει να καθορίσει το μέλλον της διαδικτυακής πληροφόρησης.

Tags: AI OverviewseeconomyGemini 2.0Google AI ModeGoogle One AI PremiumSearch Labsαναζήτηση με AIτεχνητή νοημοσύνη Google
Προηγούμενο άρθρο

Χρέη στους Δήμους: Πώς θα ρυθμίζονται μέσω του εξωδικαστικού μηχανισμού

Επόμενο άρθρο

ΕΒΕΑ και ΠΣΕ Ενώνουν Δυνάμεις για την Ενίσχυση των Ελληνικών Εξαγωγών

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η κινεζική εταιρεία ανεβάζει τον ανταγωνισμό με το νέο AI μοντέλο της – Ποιες είναι οι συνέπειες για τις παγκόσμιες τεχνολογικές εταιρείες

Η κινεζική εταιρεία ανεβάζει τον ανταγωνισμό με το νέο AI μοντέλο της – Ποιες είναι οι συνέπειες για τις παγκόσμιες τεχνολογικές εταιρείες

30 Ιανουαρίου 2025
Ηλιακή ενέργεια σε κρίσιμη καμπή: Από την ανάπτυξη στην πρόκληση της υπερπαραγωγής

Ηλιακή ενέργεια σε κρίσιμη καμπή: Από την ανάπτυξη στην πρόκληση της υπερπαραγωγής

3 Ιουνίου 2025
Εταιρείες παροχής πιστώσεων: Νέες προοπτικές στον χρηματοπιστωτικό τομέα

Εταιρείες παροχής πιστώσεων: Νέες προοπτικές στον χρηματοπιστωτικό τομέα

3 Ιανουαρίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP