E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Google AI Mode: Η νέα εποχή στις διαδικτυακές αναζητήσεις

Πώς θα λειτουργεί, ποιοι θα το δοκιμάσουν πρώτοι και πώς διαφοροποιείται από τις υπάρχουσες λύσεις AI.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
07/03/2025 09:46
in ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η Google προχωρά σε μια ακόμη σημαντική εξέλιξη στην τεχνητή νοημοσύνη, παρουσιάζοντας το AI Mode, μια νέα λειτουργία που έρχεται να μετασχηματίσει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο.

Πρόκειται για ένα νέο χαρακτηριστικό που, αντί να εμφανίζει απλά μια λίστα συνδέσμων, θα παρέχει μια πλήρως διαμορφωμένη απάντηση με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Το AI Mode θα είναι αρχικά διαθέσιμο σε δοκιμαστική μορφή μέσω του Search Labs, ενώ οι πρώτοι που θα έχουν πρόσβαση θα είναι οι συνδρομητές του Google One AI Premium στις ΗΠΑ.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Η Perplexity αντιμέτωπη με την Google με «όπλο» ένα νέο ΑΙ πρόγραμμα περιήγησης

Αποκαλύφθηκαν οι μισθοί στη Google: Πόσα βγάζουν οι μηχανικοί λογισμικού και άλλα «πρώτα βιολιά» της εταιρείας

Γιατί η Τεχνητή Νοημοσύνη όπως το ChatGPT συμφωνεί σχεδόν πάντα μαζί σου;

Πώς λειτουργεί το Google AI Mode

Η Google διαθέτει ήδη τα AI Overviews, τα οποία απαντούν με σύντομες πληροφορίες στην κορυφή των αποτελεσμάτων. Το AI Mode, ωστόσο, κάνει ένα ποιοτικό άλμα:

  • Οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν την καρτέλα AI Mode στην αναζήτηση, η οποία θα τους μεταφέρει σε μια νέα, αποκλειστική σελίδα.
  • Σε αυτήν, θα εμφανίζεται μια αναλυτική απάντηση, βασισμένη σε ένα εξελιγμένο μοντέλο AI (προσαρμοσμένη έκδοση του Gemini 2.0).
  • Το AI Mode θα εμπλουτίζει τις πληροφορίες με δεδομένα αγορών, συγκρίσεις προϊόντων και σχετικούς συνδέσμους προς τις πηγές που χρησιμοποίησε.
  • Θα υποστηρίζει ερωτήσεις μέσω κειμένου, φωνής ή εικόνων, παρέχοντας μια διαδραστική εμπειρία αναζήτησης.

Τι σημαίνει το AI Mode για τις αναζητήσεις

Η Google επενδύει στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, προσπαθώντας παράλληλα να διατηρήσει τη βιωσιμότητα του διαφημιστικού της μοντέλου. Παρόλο που πλατφόρμες όπως το ChatGPT παρουσιάστηκαν ως πιθανές απειλές, η εταιρεία δείχνει να διατηρεί τον έλεγχο της αγοράς.

Το AI Mode προσφέρει μια πρόγευση του μέλλοντος των διαδικτυακών αναζητήσεων:

  • Οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν πολύπλοκες ερωτήσεις, που διαφορετικά θα απαιτούσαν πολλαπλές αναζητήσεις.
  • Θα λαμβάνουν πλήρεις, επεξεργασμένες απαντήσεις, αντί για απλές λίστες αποτελεσμάτων.
  • Σε περιπτώσεις όπου η AI δεν έχει επαρκή εμπιστοσύνη στην απάντηση, η Google θα επιστρέφει την παραδοσιακή λίστα αναζήτησης.

Η στρατηγική της Google και οι μελλοντικές επεκτάσεις

Η λειτουργία AI Mode μοιάζει με μια γέφυρα μεταξύ της παραδοσιακής αναζήτησης και του chatbot Gemini, το οποίο μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμο μόνο μέσω ξεχωριστής εφαρμογής.

Παρότι η Google δεν έχει ανακοινώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την ευρεία διάθεση του AI Mode, ξεκαθάρισε ότι νέες λειτουργίες όπως οι πίνακες σύγκρισης προϊόντων θα προστεθούν σταδιακά.

Το AI Mode δεν αποτελεί απλώς ένα βήμα προσαρμογής στις εξελίξεις της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά μια σαφή δήλωση ότι η Google σκοπεύει να καθορίσει το μέλλον της διαδικτυακής πληροφόρησης.

Tags: AI OverviewseeconomyGemini 2.0Google AI ModeGoogle One AI PremiumSearch Labsαναζήτηση με AIτεχνητή νοημοσύνη Google
Προηγούμενο άρθρο

Χρέη στους Δήμους: Πώς θα ρυθμίζονται μέσω του εξωδικαστικού μηχανισμού

Επόμενο άρθρο

ΕΒΕΑ και ΠΣΕ Ενώνουν Δυνάμεις για την Ενίσχυση των Ελληνικών Εξαγωγών

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

διαΝΕΟσις: Θεαματική η ανάπτυξη που έχουν οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) στην Ελλάδα

διαΝΕΟσις: Θεαματική η ανάπτυξη που έχουν οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) στην Ελλάδα

28 Φεβρουαρίου 2025
Youth Pass: Τελευταία ευκαιρία σήμερα για το voucher των 150 ευρώ – Πότε θα πιστωθεί στους δικαιούχους

Youth Pass: Τελευταία ευκαιρία σήμερα για το voucher των 150 ευρώ – Πότε θα πιστωθεί στους δικαιούχους

15 Μαΐου 2025
Διευρυμένη Συνεδρίαση Διοικητικής Επιτροπής ΚΕΕΕ και Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας στον Πύργο

Διευρυμένη Συνεδρίαση Διοικητικής Επιτροπής ΚΕΕΕ και Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας στον Πύργο

19 Απριλίου 2024
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP