E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Η κυριαρχία των efood και Wolt στις online πωλήσεις σούπερ μάρκετ

Παρά την αυξημένη δημοτικότητα των ψηφιακών πλατφορμών, οι online πωλήσεις σούπερ μάρκετ παραμένουν καθηλωμένες στο 3% του συνολικού τζίρου στην Ελλάδα, με τις πλατφόρμες όπως οι efood και Wolt να κερδίζουν το "αφρό" της αγοράς, χάρη στην ταχύτητα παράδοσης και τις στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
20/01/2025 11:20
in ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η αγορά του λιανικού εμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα δείχνει να επηρεάζεται όλο και περισσότερο από τις ψηφιακές πλατφόρμες, όπως το efood και η Wolt, οι οποίες κυριαρχούν στον τομέα των online πωλήσεων σούπερ μάρκετ. Ωστόσο, παρά την αναμενόμενη έκρηξη, οι διαδικτυακές πωλήσεις παραμένουν καθηλωμένες στο 3% του συνολικού τζίρου των σούπερ μάρκετ, με την τάση αυτή να παραμένει σταθερή από το 2020 έως σήμερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ.

Οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ συνεχίζουν να επενδύουν στον τομέα της online διανομής, αλλά πολλοί παραμένουν σε αναζήτηση βιώσιμων στρατηγικών για να ανατρέψουν την κατάσταση. Από την άλλη πλευρά, οι ψηφιακές πλατφόρμες, όπως οι efood και Wolt, δείχνουν καλύτερη δυναμική, βασιζόμενες στην ταχύτητα παράδοσης και τις στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες, κερδίζοντας το «αφρό» της αγοράς.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Πιερρακάκης στον ΟΟΣΑ : Η ελληνική οικονομία χαρακτηρίζεται από ανθεκτικότητα και προοπτική

Στα 500 εκατ. ευρώ οι απώλειες από το λαθρεμπόριο καυσίμων – Οι Βρυξέλλες ζητούν μέτρα για τη φοροδιαφυγή

Επιπλέον «χώρος» 1,5 δισ. ευρώ για ελαφρύνσεις μέσα στο 2026

Το efood, που μέχρι πρότινος είχε μονογαμική σχέση με τη Σκλαβενίτης, επέκτεινε τις συνεργασίες του με πολλές άλλες αλυσίδες, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος, τα My Market και άλλοι. Παράλληλα, η πλατφόρμα Wolt συνεχίζει να επεκτείνεται με νέες συνεργασίες και δικές της «dark stores», ενισχύοντας τη δυναμική της στον χώρο των online σούπερ μάρκετ.

Αξιοσημείωτο είναι ότι οι πωλήσεις από το διαδίκτυο στον τομέα των σούπερ μάρκετ παραμένουν στάσιμες, ενώ σε άλλους τομείς, όπως η μόδα, τα διαδικτυακά έσοδα αυξάνονται ταχέως. Στην Ευρώπη, το μερίδιο των online πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ το 2024 ήταν μόλις 3,5%, ενώ οι εκτιμήσεις δείχνουν αύξηση στο 4,8% το 2028. Αντίθετα, η μόδα απολαμβάνει εντυπωσιακή ανάπτυξη, με το online μερίδιο να φτάνει το 26% και να προβλέπεται να ανέλθει στο 35,6% το 2028.

Η αυξανόμενη πίεση από τις ψηφιακές πλατφόρμες, καθώς και η ανάγκη των παραδοσιακών αλυσίδων να επανεξετάσουν τις στρατηγικές τους, αναδεικνύουν το παράδοξο ότι ο κλάδος των σούπερ μάρκετ παραμένει σχετικά ανέγγιχτος από την πλήρη διαδικτυακή μετάβαση.

 

Πηγή: ot.gr
Tags: AB Βασιλόπουλοςdark storesDelivery HeroeeconomyefoodMy MarketretailWoltλιανικό εμπόριοΣκλαβενίτηςσούπερ μάρκετ
Προηγούμενο άρθρο

Στρατηγικά tips για φθηνότερα αεροπορικά εισιτήρια

Επόμενο άρθρο

Στ. Καφούνης: Αντίδραση στις διαδικτυακές πλατφόρμες τρίτων χωρών για να προστατευτεί το ευρωπαϊκό εμπόριο

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

7ο  Trophy-Τροφή Meetup στην Αθήνα

7ο Trophy-Τροφή Meetup στην Αθήνα

3 Οκτωβρίου 2024
Coffee Island:Μία από τις τρεις κορυφαίες αλυσίδες καφέ της Ευρώπης

Coffee Island:Μία από τις τρεις κορυφαίες αλυσίδες καφέ της Ευρώπης

21 Νοεμβρίου 2024
Στρατηγική ενίσχυση των Διεθνών Σχέσεων της ΕΣΕΕ για ισχυρότερη παρουσία στην Ευρώπη

Στρατηγική ενίσχυση των Διεθνών Σχέσεων της ΕΣΕΕ για ισχυρότερη παρουσία στην Ευρώπη

13 Μαρτίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP