E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Τα δισεκατομμύρια του τζόγου στην Ελλάδα: Μία ανερχόμενη βιομηχανία και οι κυρίαρχοι του παιχνιδιού

Η αγορά τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα συνεχίζει να σπάει ρεκόρ, με δισεκατομμύρια ευρώ να αλλάζουν χέρια. Ποιοι είναι οι βασικοί παίκτες του παιχνιδιού και γιατί ο διαδικτυακός τζόγος συνεχώς κερδίζει έδαφος;

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
20/02/2025 09:35
in ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η ελληνική αγορά τυχερών παιχνιδιών βρίσκεται σε πλήρη άνθηση, με τα ποσά που ποντάρονται κάθε χρόνο να φτάνουν σε ιστορικά υψηλά επίπεδα. Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα, το 2024 τα συνολικά πονταρίσματα ξεπέρασαν τα 15,65 δισεκατομμύρια ευρώ, δημιουργώντας ένα ισχυρό οικονομικό ρεύμα για τη χώρα. Η αγορά αυτή περιλαμβάνει διάφορους τομείς, από τα παραδοσιακά πρακτορεία του ΟΠΑΠ μέχρι τις σύγχρονες ηλεκτρονικές πλατφόρμες στοιχημάτων, οι οποίες έχουν κερδίσει γρήγορα έδαφος τα τελευταία χρόνια.

Οι κυρίαρχοι του ελληνικού τζόγου

Στην κορυφή της ελληνικής αγοράς παραμένει ο ΟΠΑΠ, ο οποίος κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο, με τα καθαρά έσοδά του να ξεπερνούν το 1,4 δισεκατομμύριο ευρώ το 2024. Η επιτυχία του ΟΠΑΠ οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη λειτουργία των πρακτορείων του και των VLTs (γνωστά ως “φρουτάκια”), που είναι πανταχού παρόντα σε γειτονιές και πόλεις της χώρας.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Έρευνα RE/MAX για τις αγορές κατοικιών: Τα 76-100 τ.μ. στην κορυφή των προτιμήσεων

Ανάπτυξη 2,3% προβλέπει η Τράπεζα της Ελλάδος για φέτος

Ελαιόλαδο: Το 70% των πωλούμενων ποσοτήτων διακινείται παράνομα

Η νέα τάση, ωστόσο, είναι ο διαδικτυακός τζόγος, ο οποίος σημειώνει εντυπωσιακή ανάπτυξη. Η αγορά του online στοιχήματος και των διαδικτυακών καζίνο έχει αρχίσει να αναδεικνύεται σε μία νέα “χρυσωρυχείο”. Το 2024 τα καθαρά έσοδα από τον διαδικτυακό τζόγο έφτασαν το 1,066 δισεκατομμύριο ευρώ, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 13% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Η μεγάλη συναλλαγή: Η πώληση της Novibet

Ένα από τα πιο σημαντικά γεγονότα της χρονιάς για τον κλάδο ήταν η εξαγορά της Novibet από την Allwyn, τον μεγαλύτερο ευρωπαϊκό όμιλο τυχερών παιχνιδιών. Η συμφωνία ανήλθε στα 217 εκατομμύρια ευρώ, ποσό το οποίο μπορεί να φτάσει τα 327 εκατομμύρια αν επιτευχθούν συγκεκριμένοι στόχοι. Αυτή η συμφωνία ενισχύει τη θέση της Ελλάδας ως σημαντικής αγοράς για διεθνείς επενδυτές και μεγάλες εταιρείες τυχερών παιχνιδιών.

Ο μυστηριώδης κόσμος του διαδικτυακού στοιχήματος

Ο διαδικτυακός τζόγος έχει γίνει ιδιαίτερα ελκυστικός λόγω της αμεσότητας και της ευκολίας του. Οι παίκτες μπορούν να στοιχηματίσουν από την άνεση του σπιτιού τους, ακόμη και μέσω του κινητού τους τηλεφώνου, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας. Επιπλέον, το ζωντανό στοίχημα και η δυνατότητα πονταρίσματος κατά τη διάρκεια του αγώνα καθιστούν την εμπειρία πιο συναρπαστική και δυναμική.

Ακόμα και οι παραδοσιακοί παίκτες που προτιμούν το κλασικό καζίνο ανακαλύπτουν τη μαγεία του διαδικτυακού καζίνο, το οποίο προσφέρει έναν ευρύ κύκλο επιλογών, από live καζίνο μέχρι e-sports. Η ανάπτυξη αυτών των πλατφορμών οδήγησε σε τεράστιες διαφημιστικές καμπάνιες και προσφορές, οι οποίες αυξάνουν συνεχώς τον αριθμό των παικτών.

Η σχέση οικονομικής κρίσης και τζόγου

Ένα ενδιαφέρον φαινόμενο είναι η σύνδεση μεταξύ της οικονομικής δυσκολίας και της αύξησης του τζόγου. Παρά την οικονομική κρίση, πολλοί άνθρωποι στρέφονται στον τζόγο, αναζητώντας γρήγορη λύση στα οικονομικά τους προβλήματα. Η ιδέα του εύκολου κέρδους είναι δελεαστική, όμως η πραγματικότητα συχνά είναι απογοητευτική, καθώς ο τζόγος σχεδόν πάντα ευνοεί τους παρόχους και ενδέχεται να οδηγήσει σε μεγαλύτερη οικονομική δυσχέρεια.

Η ανάκαμψη των επίγειων καζίνο

Αν και τα επίγεια καζίνο δεν είναι τόσο δημοφιλή όσο στο παρελθόν, το 2024 παρουσίασαν μια μικρή ανάκαμψη. Οι μεγάλες μονάδες, όπως το καζίνο Πάρνηθας, της Θεσσαλονίκης και του Λουτρακίου, σημείωσαν αύξηση εσόδων κατά 8,6%, φτάνοντας τα 252,8 εκατομμύρια ευρώ. Παρά τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση, τα επίγεια καζίνο συνεχίζουν να προσελκύουν παίκτες που αναζητούν την παραδοσιακή εμπειρία τζόγου.

Το κράτος: Ο μεγάλος κερδισμένος

Όπως συμβαίνει συνήθως σε τέτοιες βιομηχανίες, ο μεγάλος κερδισμένος από τον τζόγο είναι το κράτος. Το 2024, το Ελληνικό Δημόσιο εισέπραξε πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ από δικαιώματα και φορολογία, καταγράφοντας σημαντική αύξηση των εσόδων του από τη νομιμοποίηση των διαδικτυακών παρόχων και τη φορολόγηση των κερδών.

Το μέλλον του τζόγου στην Ελλάδα

Η ελληνική αγορά τυχερών παιχνιδιών δείχνει να είναι σε μια σταθερή πορεία ανάπτυξης, χωρίς να δείχνει σημάδια επιβράδυνσης. Η ψηφιοποίηση συνεχώς διαμορφώνει το τοπίο, με μεγάλες εταιρείες να επενδύουν σε νέες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη και τα big data. Η αυστηροποίηση της ρύθμισης της αγοράς προσδίδει μια αίσθηση ασφάλειας για τους παίκτες, ενώ παράλληλα διασφαλίζει τα δημόσια έσοδα.

Η βιομηχανία του τζόγου είναι μια επιχείρηση που δεν κοιμάται ποτέ και το μέλλον της στην Ελλάδα φαίνεται λαμπρό, με δισεκατομμύρια ευρώ να αλλάζουν χέρια κάθε χρόνο και τις μεγάλες εταιρείες να διεκδικούν μερίδιο αγοράς από τους παίκτες.

Tags: eeconomyNovibetOΠΑΠαγορά τυχερών παιχνιδιώνδιαδικτυακός τζόγοςΕλλάδα τζόγοςκαζίνο Ελλάδαοικονομική κρίσηστοιχήματατυχερά παιχνίδιαφορολογία τζόγου
Προηγούμενο άρθρο

Μείωση εισφορών σε υπερωρίες, νυχτερινά και αργίες: Πόσα κερδίζουν οι εργαζόμενοι

Επόμενο άρθρο

Πολιτική πτώση ή οικονομική κρίση; Οι επιπτώσεις των «απόψεων» του Έλον Μασκ στις πωλήσεις της Tesla

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συνεργασία ΔΥΠΑ και ΟΜΚΕ για την επαγγελματική κατάρτιση κωφών-βαρήκοων ατόμων

Συνεργασία ΔΥΠΑ και ΟΜΚΕ για την επαγγελματική κατάρτιση κωφών-βαρήκοων ατόμων

29 Ιανουαρίου 2025
Επιμελητήριο Αχαΐας: Ψήφισμα για τη στήριξη των σταφιδοπαραγωγών

Επιμελητήριο Αχαΐας: Ψήφισμα για τη στήριξη των σταφιδοπαραγωγών

29 Μαΐου 2025
Ν. Αυλώνας (CSE): De facto υποχρεωτική η βιωσιμότητα για τις επιχειρήσεις

Ν. Αυλώνας (CSE): De facto υποχρεωτική η βιωσιμότητα για τις επιχειρήσεις

13 Ιουνίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP