E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Στρατηγικά tips για φθηνότερα αεροπορικά εισιτήρια

Ο οδηγός για σωστές επιλογές και μεγάλες εκπτώσεις.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
20/01/2025 10:54
in ΑΠΟΨΕΙΣ
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
γράφει η Φωτεινή Οικονομοπούλου

Η αναζήτηση για την καλύτερη στιγμή να κλείσετε τα αεροπορικά σας εισιτήρια είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής, όπου η καλή χρονική επιλογή μπορεί να σημαίνει τη διαφορά μεταξύ μιας ακριβής ή οικονομικής πτήσης.

Αν σχεδιάζετε το επόμενο ταξίδι σας για το 2025, η κατανόηση των παραμέτρων που επηρεάζουν τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων είναι κρίσιμη για να κάνετε την καλύτερη συμφωνία. Ας δούμε, λοιπόν, πότε είναι οι καλύτεροι μήνες και ποιοι παράγοντες θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε χρήματα.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Έτσι κερδίζονται οι μάχες στις Βρυξέλλες: Πώς «σώθηκε» ο μειωμένος ΦΠΑ στα νησιά του Αιγαίου

Λογοθεραπεία: Μύθοι και αλήθειες μέσα από το πρίσμα της Συστημικής Προσέγγισης

Γιατί οι Έλληνες είναι ο πιο απαισιόδοξος λαός στην Ευρώπη

Οι βασικές παράμετροι που επηρεάζουν την τιμή των εισιτηρίων

Για να βρείτε την καλύτερη προσφορά, πρέπει να κατανοήσετε τους παράγοντες που επηρεάζουν τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων. Η ζήτηση και η προσφορά, η εποχικότητα, οι ειδικές εκπτώσεις και οι φόροι είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία που πρέπει να προσέξετε.

Επίσης, οι πτήσεις που γίνονται πιο δημοφιλείς ανάλογα με την εποχή, τον καιρό και τις εορτές ενδέχεται να επιβαρύνονται με υψηλότερες τιμές.

Γενικοί κανόνες 

  1. 6-8 Μήνες πριν την αναχώρηση
    Είναι γενικά γνωστό πως η καλύτερη περίοδος για να κλείσετε αεροπορικά εισιτήρια είναι περίπου 6-8 μήνες πριν από την ημερομηνία αναχώρησης. Αν σκοπεύετε να ταξιδέψετε σε δημοφιλείς προορισμούς κατά την καλοκαιρινή περίοδο ή τις διακοπές των Χριστουγέννων, αυτό το διάστημα σας εξασφαλίζει τις καλύτερες τιμές. Οι αεροπορικές εταιρείες συνήθως προσφέρουν τις πιο ανταγωνιστικές τιμές για τις κρατήσεις που γίνονται νωρίς.
  2. Μην περιορίζεστε στους δημοφιλείς μήνες
    Αν δεν έχετε συγκεκριμένο χρονικό περιορισμό και είστε ευέλικτοι στις ημερομηνίες, οι μήνες εκτός αιχμής (low season) προσφέρουν καλύτερες τιμές. Στην περίπτωση των ευρωπαϊκών προορισμών, οι φθινοπωρινές και χειμερινές πτήσεις, όπως για παράδειγμα τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, τείνουν να είναι φθηνότερες, αφού οι τουριστικοί προορισμοί δεν είναι γεμάτοι από επισκέπτες.
  3. Πέμπτη και Τρίτη είναι οι καλύτερες ημέρες για κράτηση
    Η ημέρα της εβδομάδας που θα κάνετε την κράτηση έχει επίσης σημασία. Έρευνες δείχνουν ότι η Πέμπτη και η Τρίτη είναι οι καλύτερες ημέρες για να κλείσετε εισιτήρια, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν συχνά εκπτώσεις και προσφορές τις μέρες αυτές.
  4. Παρακολουθήστε τις προσφορές και τα flash sales
    Οι αεροπορικές εταιρείες συχνά διοργανώνουν «flash sales» και προσφορές περιορισμένου χρόνου, κυρίως την άνοιξη και το φθινόπωρο. Αν καταφέρετε να παρακολουθήσετε αυτές τις προσφορές και να είστε γρήγοροι στην απόφασή σας, μπορείτε να εξοικονομήσετε ένα σημαντικό ποσό.
  5. Μην ξεχνάτε τις τιμές ταξιδιωτικών πακέτων
    Πολλές φορές, οι ταξιδιωτικές εταιρείες προσφέρουν πακέτα που περιλαμβάνουν τόσο αεροπορικά εισιτήρια όσο και διαμονή σε ξενοδοχεία. Αν σκοπεύετε να συνδυάσετε το ταξίδι σας με διαμονή, τα πακέτα μπορούν να προσφέρουν σημαντικές εκπτώσεις σε σχέση με την ξεχωριστή αγορά των εισιτηρίων και των καταλυμάτων.

Why You Should Consider Buying One-Way Tickets Instead Of Round-Trip

Στρατηγικές για χαμηλότερες τιμές

  1. Χρησιμοποιήστε συγκριτικά ιστοσελίδες
    Οι ιστοσελίδες συγκριτικών τιμών, όπως οι Skyscanner, Google Flights και Kayak, μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκρίνετε τιμές από διάφορες αεροπορικές εταιρείες και να βρείτε την καλύτερη προσφορά.
  2. Εγγραφείτε σε newsletters
    Οι περισσότερες πλατφόρμες κράτησης προσφέρουν τη δυνατότητα εγγραφής σε «ειδοποιήσεις» για την πτώση των τιμών των πτήσεων.  Με αυτόν τον τρόπο, θα ενημερώνεστε αμέσως μόλις υπάρξουν σημαντικές εκπτώσεις για τον προορισμό σας.
  3. Εκμεταλλευτείτε τα μηνύματα προσφορών και τις εκπτώσεις μέσω κινητών συσκευών
    Οι αεροπορικές εταιρείες και οι ιστοσελίδες κράτησης συχνά προσφέρουν αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις μέσω των εφαρμογών τους. Εάν έχετε την εφαρμογή στο κινητό σας, μπορεί να έχετε πρόσβαση σε χαμηλότερες τιμές και αποκλειστικές προσφορές.

Ποιες εποχές του χρόνου να αποφύγετε 

Για να εξοικονομήσετε χρήματα, πρέπει να αποφύγετε τις περιόδους με υψηλή ζήτηση, όπως οι διακοπές του καλοκαιριού, οι εορτές των Χριστουγέννων και του Πάσχα. Τότε οι τιμές «εκτοξεύονται» λόγω αυξημένης ζήτησης. Αντί για αυτές τις περιόδους, επιλέξτε τους μήνες μετά τις διακοπές του καλοκαιριού ή μετά την εορταστική περίοδο του Ιανουαρίου, όταν οι τιμές μειώνονται.

Ο καλύτερος τρόπος για να κλείσετε αεροπορικά εισιτήρια το 2025 είναι να παρακολουθείτε τις τάσεις τιμών και να κλείνετε τις πτήσεις σας τουλάχιστον 6 μήνες πριν την αναχώρηση, προγραμματίζοντας τις για εποχές εκτός αιχμής και αξιοποιώντας προσφορές και flash sales.

Όπως και να έχει, η σωστή χρονική στιγμή και οι έξυπνες στρατηγικές αναζήτησης μπορούν να σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε χρήματα και να απολαύσετε το ταξίδι σας χωρίς άγχη και υπερβολικές δαπάνες.

Tags: eeconomyκλείσιμο αεροπορικών εισιτηρίωνοικονομικά εισιτήριαπροσφορές αεροπορικώνταξίδι 2025
Προηγούμενο άρθρο

Οι αντιφάσεις του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα

Επόμενο άρθρο

Η κυριαρχία των efood και Wolt στις online πωλήσεις σούπερ μάρκετ

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ράλι χρυσού: Σπάει ρεκόρ και «συναγωνίζεται» την αβεβαιότητα των αγορών

Ράλι χρυσού: Σπάει ρεκόρ και «συναγωνίζεται» την αβεβαιότητα των αγορών

4 Μαρτίου 2025
διαΝΕΟσις: Θεαματική η ανάπτυξη που έχουν οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) στην Ελλάδα

διαΝΕΟσις: Θεαματική η ανάπτυξη που έχουν οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) στην Ελλάδα

28 Φεβρουαρίου 2025
5+2 tips για να κάνετε πιο αποτελεσματικά διαλείμματα για μέγιστη παραγωγικότητα

5+2 tips για να κάνετε πιο αποτελεσματικά διαλείμματα για μέγιστη παραγωγικότητα

20 Φεβρουαρίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP