|
 |
 |
Καλημέρα από τη Life is for ALL. Tο δεύτερο μας newsletter είναι αφιερωμένο στη δυσλεξία, αλλά έχει και άλλα ωραία πράγματα! ☀️🇬🇷
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
Η απάντηση της Ελένης:
Η δυσλεξία γίνεται εμφανής στο σχολείου, όταν η ανάγνωση και η γραφή απαιτούνται συστηματικά – οι πρώτες ενδείξεις συνήθως εμφανίζονται από το Νηπιαγωγείο, όταν ξεκινούν οι προγραφικές και προαναγνωστικές δραστηριότητες. Σε αυτή την περίοδο, δεν πιέζουμε, δεν διορθώνουμε, δεν ακυρώνουμε τις προσπάθειες του παιδιού· απλά παρακολουθούμε την πρόοδο του και του δίνουμε χρόνο να να αναπτύξει τις δεξιότητες στον δικό του ρυθμό.
Διαβάστε τη συνέχεια, εδώ.
|
|
Μπορείτε να ρωτήσετε την εκπαιδευτική ψυχολόγο Δρ Ελένη Λιβανίου για ό,τι σας απασχολεί στέλνοντας τις απορίες σας εδώ.
|
|
|
|
|
|
“Catch Me” στο Ίδρυμα Β&Ε Γουλανδρή
|
|
Ο 29χρονος Ελληνοαμερικανός Nicholas Kontaxis γεννήθηκε με όγκο στον εγκέφαλο, που του έχει προκαλέσει νευροποικιλότητα. Μπορεί να χάνει σταδιακά τη δυνατότητα κινήσεων και της ομιλίας, όμως μιλά μέσα από τη ζωγραφική.
|
|
 |
H ατομική του έκθεση Catch Me στο Ίδρυμα Β&Ε Γουλανδρή έως τις 18 Μαΐου «είναι κάτι περισσότερο από μια έκθεση τέχνης. Είναι μια καλλιτεχνική εμπειρία γεμάτη χρώμα, συναίσθημα και έμπνευση που εξυμνεί τη δύναμη της δημιουργίας και την ανθρώπινη ανθεκτικότητα».
Περισσότερα εδώ.
|
|
|
|
Early Childhood Trauma, Resilience, And ‘Bouncing Forward
|
|
To podcast του Thrive Center for Children, Families, and Communities του Georgetown University φιλοξενεί την Κέλι ΜακΝτέρμοτ, ειδικό στην ψυχική υγεία και το τραύμα στην πρώιμη παιδική ηλικία, η οποία εξηγεί πώς οι σχέσεις φροντίδας μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά να αναπτύξουν ανθεκτικότητα και να ανακάμψουν.
Το ακούτε εδώ.
|
|
|
|
Πλοήγηση στον Αυτισμό
9 νοοτροπίες για να βοηθήσετε τα παιδιά στο φάσμα
των Temple Grandin και Debra Moore, εκδ. Gutenberg
|
|
 |
Σε επιστημονική επιμέλεια της Αγγελικής Γενά, απευθύνεται σε όλους όσοι αλληλεπιδρούν με άτομα με αυτισμό και παρουσιάζει εννέα νοοτροπίες αντιμετώπισης τους με βάση τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους.
Βρίσκετε το βιβλίο, εδώ.
|
|
|
|
“Ας φτιάξουμε το σύστημα, όχι τα παιδιά”
|
|
 |
Ο Tζέιμι Όλιβερ γνωρίζει από πρώτο χέρι πόσο δύσκολο είναι για άτομα με δυσλεξία να περιηγηθούν στο εκπαιδευτικό σύστημα και αγωνίζεται για σχολεία χωρίς αποκλεισμούς, που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε παιδιού.
Δείτε το video, εδώ.
|
|
|
|
|
 |
Η Δρ Ελένη Λιβανίου έδωσε δύο ομιλίες σε εκπαιδευτικούς και γονείς στο Άργος για τα προβλήματα συμπεριφοράς και μαθησιακές δυσκολίες στην τάξη και τον γονεϊκό ρόλο σε αυτά.
Δείτε το άρθρο και πολλές φωτογραφίες, εδώ.
|
|
|
|
 |
Στο Ναύπλιο και το Άργος η Ρένα Γύφτουλα υλοποίησε συμπεριληπτικές εικαστικές δράσεις με τη συμμετοχή 50 παιδιών του Δημοτικού προωθώντας τη συνεργασία και την αλληλοσυμπλήρωση μεταξύ των παιδιών.
Δείτε το άρθρο και πολλές φωτογραφίες, εδώ.
|
|
|
|
 |
H Life is for ALL διοργανώνει σήμερα συμπεριληπτική δράση στην έκθεση Η Αφρική Ανάμεσά μας στο Μουσείο Μπενάκη για παιδιά και νέους 12-16 ετών που θα γνωρίσουν εικόνες μιας Αφρικής που, αν και φαινομενικά μακρινής, είναι ταυτόχρονα οι ρίζες μας.
Δείτε το άρθρο και πολλές φωτογραφίες, εδώ.
|
|
|
|
Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε και πιστεύετε ότι μπορεί να το βρει ενδιαφέρον κάποιος φίλος σας; Προωθήστε του το newsletter μας για να κάνουμε τον κόσμο λίγο καλύτερο.
|
|
Μέχρι να τα ξαναπούμε, να έχετε όμορφες και συμπεριληπτικές ημέρες!
|
|
|
|
* Το έργο στην εισαγωγή του σημερινού newsletter είναι του Nicholas Kontaxis και τιτλοφορείται «We Are Young» (2024).
|
|