E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Ψηφιακό Πελατολόγιο: Έρχονται «καμπάνες» για τους παραβάτες

Οι επαγγελματίες δηλώνουν απροετοίμαστοι και επισημαίνουν προβλήματα λειτουργικότητας, ζητώντας αναβολή.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
08/05/2025 09:33
in ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Από την ερχόμενη εβδομάδα, δεκάδες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα των αυτοκίνητων θα είναι υποχρεωμένες να καταγράφουν όλες τις συναλλαγές τους σε ψηφιακό πελατολόγιο, σύμφωνα με το νέο κανονισμό της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

Η μετατροπή του συστήματος από προαιρετικό σε υποχρεωτικό, που έχει ήδη προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, αφορά μια σειρά από κλάδους, ενώ όσοι δεν προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα θα έρθουν αντιμέτωποι με πρόστιμα που φτάνουν έως και 100 ευρώ ανά όχημα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

«Έκρηξη» των συναλλαγών με πλαστικό χρήμα – Αντίδοτο στη φοροδιαφυγή

Υπερτουρισμός: Η αβάσταχτη κούραση των Ευρωπαίων από τους τουρίστες τους

Οι Έλληνες αλλάζουν συνήθειες στο σουπερμάρκετ

Όπως προβλέπεται από το χρονοδιάγραμμα της ΑΑΔΕ, η υποχρέωση θα ισχύσει επίσημα από την 1η Ιουλίου και αφορά συνεργεία επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, φανοποιεία, επιχειρήσεις τοποθέτησης συστημάτων ασφαλείας και ηχοσυστημάτων, χώρους στάθμευσης, πλυντήρια αυτοκινήτων, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, καθώς και επαγγελματικά οχήματα, γεωργικά μηχανήματα και αυτοκινούμενα οχήματα.

Αντιδράσεις και ενστάσεις

Η εφαρμογή του μέτρου έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από τις επιχειρηματικές ενώσεις και τους επαγγελματίες. Η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΣΕΠΕ) απέστειλαν επιστολές διαμαρτυρίας στο υπουργείο Οικονομικών και την ΑΑΔΕ, σημειώνοντας ότι η διαδικασία είναι περίπλοκη, χρονοβόρα και παρουσιάζει σοβαρά κενά στην υποστήριξη και τη λειτουργία της πλατφόρμας.

Η ΚΕΕΕ ζητά την άμεση απόσυρση του μέτρου, τονίζοντας ότι η πλατφόρμα δεν επικοινωνεί με τα υπάρχοντα συστήματα διαχείρισης των επιχειρήσεων, γεγονός που δυσκολεύει την προσαρμογή τους. Ο ΣΕΠΕ επισημαίνει ότι οι επιχειρήσεις δεν έχουν επαρκή χρόνο για να προετοιμαστούν, ενώ τα τεχνικά προβλήματα και οι δυσκολίες στη λειτουργία του συστήματος έχουν δημιουργήσει αβεβαιότητα.

Επέκταση του μέτρου και μελλοντικές προοπτικές

Ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, τόνισε πως το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί το φθινόπωρο και σε άλλους τομείς, όπως οι κοινωνικές εκδηλώσεις και ο τουρισμός, όπου παρατηρούνται ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά αδήλωτων συναλλαγών. Στόχος είναι η ενίσχυση της φορολογικής συμμόρφωσης και η αποτελεσματικότερη καταπολέμηση της φοροδιαφυγής.

Συνολικά, η μεταρρύθμιση αναμένεται να φέρει μεγαλύτερη διαφάνεια στη λειτουργία επιχειρήσεων και την επίβλεψη των συναλλαγών, παρά τις αρχικές δυσκολίες και αντιδράσεις που έχει προκαλέσει.

Tags: ΑΑΔΕπρόστιμα ΑΑΔΕφορολογίαψηφιακό πελατολόγιο
Προηγούμενο άρθρο

Δέκα σκληρές αλήθειες για την ελληνική αγορά εργασίας

Επόμενο άρθρο

Τεχνητή Νοημοσύνη: Πώς να ανακτήσετε τον έλεγχο του μυαλού σας στην περίπτωση που είστε εθισμένοι στο ChatGPT

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μετά τo ΑΙ η OpenAI θέλει να μπει στα social Media – Ετοιμάζει ανταγωνιστή για το X και το Instagram

Μετά τo ΑΙ η OpenAI θέλει να μπει στα social Media – Ετοιμάζει ανταγωνιστή για το X και το Instagram

16 Απριλίου 2025
Η εκπαίδευση ως μοχλός ανάπτυξης: Ο ρόλος των Eπιμελητηρίων στη μεταρρύθμιση του συστήματος

Η εκπαίδευση ως μοχλός ανάπτυξης: Ο ρόλος των Eπιμελητηρίων στη μεταρρύθμιση του συστήματος

13 Μαρτίου 2025
Alpha Bank: Εξαγορά της Flexfin – Νέα εποχή στο factoring για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Alpha Bank: Εξαγορά της Flexfin – Νέα εποχή στο factoring για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

28 Ιανουαρίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP