E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Πώς τα e-shop αλλάζουν στην πορεία του χρόνου και των τεχνολογικών εξελίξεων -Τι δείχνουν τα στοιχεία

Περιεχόμενο, προσβασιμότητα και τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζουν το e-shop του αύριο.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
25/07/2025 09:59
in TRENDS, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Δεν είναι πλέον μια απλή σελίδα στο διαδίκτυο. Τα e-shop του σήμερα έχουν μετατραπεί σε δυναμικά εργαλεία στρατηγικής, έναν ζωντανό και διαδραστικό καθρέφτη της εμπορικής ταυτότητας κάθε επιχείρησης.

Στον κόσμο του e-commerce, είτε πρόκειται για B2C (πώληση στον τελικό καταναλωτή), είτε για B2B (πώληση από επιχείρηση σε επιχείρηση), δεν αρκεί πλέον μια επιχείρηση να έχει απλώς παρουσία. Χρειάζεται να έχει παρουσία που μετατρέπει, που πείθει, που παραμένει ανταγωνιστική σε ένα περιβάλλον διαρκώς μεταβαλλόμενο.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Στον «αυτόματο πιλότο» σταδιακά όλες οι φορολογικές δηλώσεις

«Ελληνικά Οινοποιεία»: Γιατί δεν είναι, ακόμα, κερδοφόρα και τι θα κρίνει την επιτυχία τους

Σε πλήρη εξέλιξη το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο του Ομίλου AKTOR στην Ρουμανία

Όπως αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος της Generation Y, Εύη Μπουκώρου Γεωργούδα, έμφαση δίνεται πλέον στη μετάβαση από το απλό «παραγγέλνω online» στο «οικοδομώ εμπορική στρατηγική μέσω ψηφιακής εμπειρίας».

Με τα δεδομένα σε διεθνές επίπεδο να δείχνουν πως το 46% των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων αξιοποιεί ήδη την τεχνητή νοημοσύνη και μερικές από αυτές να καταγράφουν έως και 20% αύξηση στα έσοδα, είναι προφανές ότι η τεχνολογία δεν είναι απλώς εργαλείο είναι καταλύτης. Ειδικότερα, όπως επισημαίνει, θα πρέπει πλέον να υπάρχει στρατηγική για την πλήρη αναδιαμόρφωση του τρόπου με τον οποίο μια επιχείρηση αναπτύσσεται, επικοινωνεί, διασυνδέεται και ανταγωνίζεται σε παγκόσμια κλίμακα. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η κα Μπουκώρου, το B2B eCommerce δεν είναι απλώς παραγγελιοληψία, είναι η ψηφιακή έκφραση μιας εμπορικής στρατηγικής.

Τι αλλάζει

Από εκεί που κάποτε η εικόνα ήταν το παν, σήμερα το περιεχόμενο είναι που έχει σημασία. Ένα όμορφο e-shop μπορεί να εντυπωσιάσει στην πρώτη ματιά, αλλά είναι οι λέξεις που κρατούν τον επισκέπτη και τον μετατρέπουν σε πελάτη. Το σωστό, ξεκάθαρο, στρατηγικά διατυπωμένο κείμενο είναι ίσως ο πιο αποτελεσματικός «ψηφιακός πωλητής. Εξηγεί, εμπνέει εμπιστοσύνη, καθοδηγεί και τελικά φέρνει αποτελέσματα. Όπως σημειώνει η Generation Y, κάθε λέξη μετράει είτε βρίσκεται στην περιγραφή προϊόντος, είτε στις landing pages, είτε στα meta tags που διαβάζουν οι μηχανές αναζήτησης. Το προσεγμένο κείμενο επηρεάζει την εμπειρία του χρήστη αλλά και τη θέση του e-shop στα οργανικά αποτελέσματα (SEO). Από την ευκρίνεια των τίτλων έως την πλοήγηση χωρίς εμπόδια, κάθε λεπτομέρεια μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια ολοκληρωμένη αγορά και μια χαμένη ευκαιρία.

Και ενώ οι τεχνολογίες εξελίσσονται, το νομικό περιβάλλον προσαρμόζεται. Από τις 28 Ιουνίου 2025, τίθεται σε πλήρη εφαρμογή ο Κανονισμός για την Προσβασιμότητα (European Accessibility Act – EAA), που καθιστά υποχρεωτική την ψηφιακή προσβασιμότητα για επιχειρήσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτό σημαίνει ότι τα e-shop, οι τραπεζικές εφαρμογές, οι πλατφόρμες και οι άλλες ψηφιακές υπηρεσίες πρέπει να σχεδιαστούν ώστε να είναι εύχρηστες και για άτομα με αναπηρίες, ηλικιωμένους ή χρήστες με προσωρινές δυσκολίες.

Η συμμόρφωση με τον EAA δεν αφορά απλώς τη νομική κάλυψη. Είναι στρατηγική επιλογή. Μια προσβάσιμη πλατφόρμα δεν ενισχύει μόνο την κοινωνική υπευθυνότητα, αλλά επεκτείνει και το δυνητικό αγοραστικό κοινό. Επιπλέον, οι ιστοσελίδες που πληρούν τα κριτήρια προσβασιμότητας εμφανίζονται υψηλότερα στις αναζητήσεις, άρα ενισχύεται και το SEO, και κατά συνέπεια, η επισκεψιμότητα και τα έσοδα.

Ωστόσο, τίποτα από τα παραπάνω δεν μπορεί να αποδώσει αν η εμπειρία χρήστη δεν είναι απρόσκοπτη. Όπως εκτιμά η Generation Y, μια καλαίσθητη ιστοσελίδα μπορεί να αποτύχει αν ο επισκέπτης δεν μπορεί να πλοηγηθεί εύκολα. Κάθε επιπλέον κλικ, κάθε καθυστέρηση, κάθε ελλιπής περιγραφή ή ασαφής οδηγία, αυξάνει την πιθανότητα ο χρήστης να φύγει και μαζί του, το έσοδο. Για αυτό και η έννοια του SEO audit, δηλαδή του ελέγχου της ιστοσελίδας υπό το πρίσμα της εμπειρίας του χρήστη, καθίσταται κρίσιμη. Ο έλεγχος αυτός δεν είναι απλώς τεχνικός – είναι εμπορικός. Αναδεικνύει ποια σημεία φρενάρουν την πώληση και προσφέρει λύσεις που βελτιώνουν τη ροή, την παραμονή του επισκέπτη και τη μετατροπή σε πώληση.

Ειδικά στον χώρο του B2B, όπου οι διαδικασίες αγοράς είναι συχνά πιο σύνθετες, η ανάγκη για ψηφιακή ευφυΐα και δομημένη εμπειρία είναι μεγαλύτερη. Ένας εταιρικός πελάτης δεν αγοράζει παρορμητικά. Θέλει πληροφορία, διαφάνεια, εμπιστοσύνη. Και όλα αυτά οφείλει να τα προσφέρει η πλατφόρμα του προμηθευτή του, όχι μόνο μέσα από τεχνολογία, αλλά και μέσα από ουσία – περιεχόμενο, πλοήγηση, προσαρμοστικότητα και προσβασιμότητα.

Η Generation Y συνοψίζει το μέλλον της ψηφιακής επιχειρηματικότητας σε μία πρόταση: η τεχνολογία είναι εργαλείο, αλλά η στρατηγική είναι πυξίδα. Και καθώς ο ψηφιακός κόσμος γίνεται όλο και πιο πολύπλοκος, αυτό που κρίνει την επιτυχία δεν είναι μόνο η παρουσία, αλλά η ποιότητα της παρουσίας. Από τα κείμενα έως τις ταχύτητες φόρτωσης, από την προσβασιμότητα έως τις B2B ροές, κάθε στοιχείο του ψηφιακού περιβάλλοντος πρέπει να εξυπηρετεί έναν σκοπό. Να συνδέσει, να πείσει, να μετατρέψει σε πώληση. Γιατί τελικά, ακόμα και τα e-shop αλλάζουν και μαζί τους αλλάζει ολόκληρη η έννοια της εμπορικής δραστηριότητας στο διαδίκτυο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Tags: B2B ecommercee-shopUXηλεκτρονικό εμπόριοΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗψηφιακή εμπειρία
Προηγούμενο άρθρο

Επιμελητήριο Λακωνίας: Στην τελική ευθεία για το Φεστιβάλ Λακωνικών Προϊόντων 1-2-3 Αυγούστου 2025

Επόμενο άρθρο

Σε πλήρη εξέλιξη το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο του Ομίλου AKTOR στην Ρουμανία

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τι αλλάζει η Dimand στα ακίνητα που εξαγόρασε από την Ελλάκτωρ

Τι αλλάζει η Dimand στα ακίνητα που εξαγόρασε από την Ελλάκτωρ

18 Ιουνίου 2025
Ολοκληρώθηκε το 3ο παγκρήτιο forum κρητικών προϊόντων στην Αθήνα

Ολοκληρώθηκε το 3ο παγκρήτιο forum κρητικών προϊόντων στην Αθήνα

24 Απριλίου 2024
Νέες αυξήσεις στο ψωμί: Ο κλάδος αρτοποιίας σε «ασφυξία» λόγω κόστους άλευρων και ενέργειας

Νέες αυξήσεις στο ψωμί: Ο κλάδος αρτοποιίας σε «ασφυξία» λόγω κόστους άλευρων και ενέργειας

17 Μαρτίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP