E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Nike: Κι όμως είναι η επίσημη αγαπημένη – Οι έφηβοι αγοράζουν ακόμη τα προϊόντα της

Ανακατατάξεις και εκπλήξεις έκρυβε η έρευνα της Piper Sandler για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων - Η θέση Nike, Ugg, Lululemon.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
22/04/2025 10:48
in TRENDS, Χωρίς κατηγορία
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Την πρώτη θέση στην αγορά ένδυσης και υπόδησης κατέλαβε η Nike, ενώ οι δαπάνες για την ομορφιά έφτασαν στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Piper Sandler.

Η Nike στην κορυφή

Η Nike εξακολουθεί να είναι η κορυφαία μάρκα ένδυσης για τους εφήβους ανώτερου εισοδήματος, σε όλα τα είδη ένδυσης και υπόδησης. Η Amazon παραμένει ο κορυφαίος ιστότοπος αγορών, όπως φάνηκε και στην έρευνα του περασμένου φθινοπώρου.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Πάνω από 1 τρισ. η εμπορική αξία των ακινήτων στη χώρα

Πιστοί στο χθες, στραμμένοι στο αύριο: Το εργαστήρι Ηλιού και το στοίχημα της επόμενης γενιάς

Είναι οι Έλληνες τόσο «τεμπέληδες» όσο κάποιοι ήθελαν να τους παρουσιάζουν;

Μετά τη Nike, οι έφηβοι προτιμούν επίσης τη Hollister και στη συνέχεια την American Eagle ως μάρκες ένδυσης.

Για τα υποδήματα, σχεδόν οι μισοί από όλους τους εφήβους επέλεξαν τη Nike ως την αγαπημένη τους μάρκα, ακολουθούμενη από την Adidas και την Ugg.

Η Nike παρέμεινε η κορυφαία μάρκα, ακόμη και όταν οι πωλήσεις υποδημάτων της έμφανίζονται μειωμένες. Nike

Η μάχη Ugg – Lululemon

Ανάμεσα στις εκπλήξεις που έκρυβε η πρόσφατη έκθεση, ξεχωρίζει η μάχη Ugg και Lululemon, με την πρώτη να εκθρονίζει τη δεύτερη ως κορυφαία μάρκα μόδας για τις έφηβες με υψηλά εισοδήματα, που κατείχε την πρώτη θέση ανάμεσα στις αγαπημένες μάρκες από την άνοιξη του 2018.

Μέχρι την επανεμφάνιση της Ugg, η Lululemon βρισκόταν για έξι χρόνια στην κορυφή της λίστας με τις αγαπημένες μάρκες μόδας των εφήβων. Η μάρκα αθλητικής αναψυχής συνεχίζει να ανοίγει φυσικά καταστήματα, καθώς στοχεύει στην ανάπτυξη.

Οι έφηβοι συνεχίζουν να αυξάνουν τις δαπάνες τους, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 6% σε ετήσια βάση στα 2.388 δολάρια, σύμφωνα με την έρευνα. Οι δαπάνες για ομορφιά αυξήθηκαν επίσης και έφτασαν στο υψηλότερο επίπεδο κατά τη διάρκεια της έρευνας της άνοιξης του 2025, στα 374 δολάρια. sephora

Σε άνοδο η ομορφιά

Οι νεότερες γενιές προτιμούν να ψωνίζουν για ομορφιά από κοντά και οι αγορές σε καταστήματα οδηγούν σε περισσότερες δαπάνες, σύμφωνα και με στοιχεία της Adyen και το Retail Dive.

Σύμφωνα με την 49η εξαμηνιαία έρευνα «Taking Stock with Teens» της Piper Sandler, στην οποία συμμετείχαν 6.455 έφηβοι σε παναμερικανικό επίπεδο, η E.l.f. Cosmetics παραμένει η Νο 1 μάρκα ομορφιάς για τους εφήβους, ακολουθούμενη από την Rare Beauty και την Maybelline.

Η Sephora παραμένει ο κορυφαίος προορισμός ομορφιάς, μπροστά από την Ulta και την Bath & Body Works, η οποία κατατάσσεται στην πρώτη 10άδα για πρώτη φορά επίσης από το 2018.

Κυριαρχία για το TikTok

Για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σχεδόν οι μισοί από τους εφήβους επιλέγουν το TikTok ως την κορυφαία τους πλατφόρμα. Μια πρόσφατη έκθεση της Fiver διαπίστωσε ότι οι μισοί από τους πελάτες της Gen Z στις ΗΠΑ ψώνισαν από το τμήμα ηλεκτρονικού εμπορίου του TikTok για την πρόσφατη περίοδο διακοπών.

Το Instagram και το Snapchat συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα των αγαπημένων εφαρμογών των εφήβων, σύμφωνα με την Piper Sandler.

Tags: E.l.f. CosmeticsGeneration ZLULULEMONNIKEPiper SandlerSephoraTikTokUggαγορέςδαπάνεςέφηβοιμόδαομορφιά
Προηγούμενο άρθρο

Tο σχέδιο Θεοδωρόπουλου για ΙΟΝ και η σύνδεση με Chipita

Επόμενο άρθρο

Πώς να καθοδηγείτε αποτελεσματικά το AI: 6+1 κρίσιμες τεχνικές

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ευρωπαίοι- Αμερικάνοι: Περισσότερος ελεύθερος χρόνος ή πιο πολλά χρήματα;

Ευρωπαίοι- Αμερικάνοι: Περισσότερος ελεύθερος χρόνος ή πιο πολλά χρήματα;

15 Απριλίου 2025
Ο Μασκ προτείνει την τεχνητή νοημοσύνη αντί για δημόσιους υπαλλήλους

Ο Μασκ προτείνει την τεχνητή νοημοσύνη αντί για δημόσιους υπαλλήλους

6 Μαΐου 2025
Πόσο κοστίζει ένα ταξίδι στο Διάστημα με την Blue Origin του Τζεφ Μπέζος – Η αστρονομική προκαταβολή που ζητά

Πόσο κοστίζει ένα ταξίδι στο Διάστημα με την Blue Origin του Τζεφ Μπέζος – Η αστρονομική προκαταβολή που ζητά

22 Απριλίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP