E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Νέος πάροχος κινητής στην Ελλάδα: Η Volton μπαίνει στην αγορά στις 27 Μαρτίου

Η ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών υποδέχεται νέο παίκτη, με τη Volton να γίνεται ο πρώτος εικονικός πάροχος κινητής μετά από χρόνια, αξιοποιώντας το δίκτυο της Vodafone.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
19/03/2025 11:49
in ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Στις 27 Μαρτίου, η ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών θα αποκτήσει νέο πάροχο κινητής, καθώς η Volton ετοιμάζεται να λανσάρει τις υπηρεσίες της. Πρόκειται για τον πρώτο εικονικό πάροχο κινητής τηλεφωνίας (MVNO) που εισέρχεται στην ελληνική αγορά μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, αξιοποιώντας το δίκτυο της Vodafone στο πλαίσιο της συμφωνίας που είχε υπογραφεί το 2022.

Η Volton, η οποία ανήκει στους εφοπλιστές Δημήτρη Μπάκο και Γιάννη Καϋμενάκη, επιδιώκει να διαφοροποιηθεί προσφέροντας συνδυαστικά πακέτα κινητής τηλεφωνίας και ηλεκτρικής ενέργειας. Η στρατηγική αυτή στοχεύει σε πιο ανταγωνιστικές τιμές και αυξημένη προστιθέμενη αξία για τους καταναλωτές. Παράλληλα, η εταιρεία σχεδιάζει την επέκτασή της και στη σταθερή τηλεφωνία, με σχετικές ανακοινώσεις να αναμένονται σύντομα.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

«Απενοχοποιούνται» τα ενεργοβόρα ακίνητα του Δημοσίου

Πρεμιέρα σήμερα του ηλεκτρονικού γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ

Έρευνα Palmos Analysis: Δυσεπίλυτη εξίσωση η εύρεση κατοικίας -Το βασικό πρόβλημα των ενοικιαστών κατά την αναζήτηση

Αναβαθμίζεται ο ανταγωνισμός στις τηλεπικοινωνίες

Η είσοδος της Volton ενδέχεται να αναδιαμορφώσει τον ανταγωνισμό στην ελληνική αγορά κινητής, η οποία εδώ και χρόνια κυριαρχείται από τις τρεις μεγάλες εταιρείες: Cosmote, Vodafone και Nova (Wind). Η ανάπτυξη των εικονικών παρόχων (MVNOs) αποτελεί συνήθη πρακτική σε ευρωπαϊκές αγορές, ενώ στην Ελλάδα μέχρι στιγμής δεν έχει σημειωθεί σημαντική διείσδυση τέτοιων σχημάτων.

Η άφιξη της Volton δεν αποτελεί μεμονωμένο γεγονός, καθώς πληθαίνουν οι εναλλακτικοί πάροχοι που επιχειρούν να εισέλθουν στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η ΔΕΗ, η οποία σκοπεύει να αξιοποιήσει το εναέριο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ για τη δημιουργία ενός εθνικού δικτύου οπτικών ινών. Η κίνηση αυτή αναμένεται να προσθέσει ακόμα μία δυναμική διάσταση στον κλάδο, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην Ελλάδα.

Η Vodafone προχωρά στη μεγαλύτερη αναβάθμιση του δικτύου της

Η Vodafone, στην προσπάθειά της να ανταποκριθεί στον αυξανόμενο ανταγωνισμό και να διατηρήσει τη θέση της στην αγορά, προχωρά σε εκτεταμένη αναβάθμιση των υποδομών της. Η αναβάθμιση αφορά τόσο τη βελτίωση της κάλυψης 5G, όσο και την αναβάθμιση των σταθερών δικτύων για την παροχή ταχύτερων και πιο αξιόπιστων υπηρεσιών.

Η συνεργασία της Vodafone με τη Volton αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την αξιοποίηση του μοντέλου των MVNOs, το οποίο σε άλλες χώρες έχει συμβάλει στη μείωση των τιμών και στη διαφοροποίηση των υπηρεσιών για τους καταναλωτές.

Το Starlink του Elon Musk και η διεύρυνση της αγοράς

Ένας ακόμα παράγοντας που επηρεάζει τις εξελίξεις στον τομέα των τηλεπικοινωνιών είναι η συνεχιζόμενη επέκταση του Starlink του Elon Musk στην ελληνική αγορά. Η δορυφορική υπηρεσία internet έχει ήδη προσελκύσει σημαντικό ενδιαφέρον, κυρίως λόγω της ευρείας κάλυψης που παρέχει σε απομακρυσμένες περιοχές και των εκπτώσεων στον εξοπλισμό που προσφέρθηκαν το προηγούμενο διάστημα.

Η παρουσία του Starlink ενδέχεται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται τη συνδεσιμότητα, ιδιαίτερα σε αγροτικές και νησιωτικές περιοχές όπου οι παραδοσιακοί πάροχοι δυσκολεύονται να προσφέρουν υψηλές ταχύτητες.

Προκλήσεις και ευκαιρίες για την ελληνική αγορά κινητής

Η άφιξη νέων παικτών, η τεχνολογική εξέλιξη και οι στρατηγικές συνεργασίες δημιουργούν ένα νέο τοπίο στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Παρόλα αυτά, η αγορά θα πρέπει να αντιμετωπίσει ορισμένες σημαντικές προκλήσεις:

  • Διατήρηση ανταγωνιστικών τιμών: Η εμπειρία από άλλες χώρες δείχνει ότι οι εικονικοί πάροχοι μπορούν να ενισχύσουν τον ανταγωνισμό, αλλά η επιτυχία τους εξαρτάται από το κατά πόσο θα μπορέσουν να προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές και ποιοτικές υπηρεσίες.
  • Επενδύσεις σε υποδομές: Οι μεγάλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών θα χρειαστεί να συνεχίσουν να επενδύουν σε υποδομές 5G και FTTH (οπτική ίνα έως το σπίτι) για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των καταναλωτών.
  • Ρυθμιστικό πλαίσιο: Η επιτυχία των MVNOs εξαρτάται και από το ρυθμιστικό περιβάλλον, καθώς οι όροι πρόσβασης στα δίκτυα των μεγάλων παρόχων είναι κρίσιμοι για τη βιωσιμότητα τέτοιων εγχειρημάτων.

Παρά τις προκλήσεις, η είσοδος νέων παρόχων κινητής τηλεφωνίας στην ελληνική αγορά αποτελεί θετική εξέλιξη, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες επιλογές, χαμηλότερες τιμές και βελτίωση των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών για τους καταναλωτές.

Η είσοδος της Volton στην κινητή τηλεφωνία σηματοδοτεί μια νέα φάση στον ανταγωνισμό, με τους καταναλωτές να αναμένουν περισσότερες επιλογές και νέες υπηρεσίες. Η παράλληλη επέκταση της ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες, η αναβάθμιση των δικτύων από τη Vodafone, καθώς και η διείσδυση του Starlink δημιουργούν ένα περιβάλλον συνεχών εξελίξεων στον κλάδο.

Το αν η Volton θα καταφέρει να κερδίσει μερίδιο αγοράς και να ανατρέψει το υφιστάμενο status quo, θα εξαρτηθεί από την τιμολογιακή πολιτική της, τη διαφοροποίηση των υπηρεσιών και τη δυνατότητα της να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών.

Tags: 5GeeconomyElon MuskFTTHMVNOStarlinkVodafoneVoltonανταγωνισμόςΔΕΗελληνική αγοράκινητή τηλεφωνίατηλεπικοινωνίες
Προηγούμενο άρθρο

Η Αθήνα στο επίκεντρο των ξενοδοχειακών επενδύσεων: Ρεκόρ ανόδου και προοπτικές ανάπτυξης

Επόμενο άρθρο

Τουρισμός ευεξίας και αθλητικός τουρισμός: Οι νέες δυναμικές της αγοράς

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τεχνητή νοημοσύνη και έλλειψη ταλέντων: Η μεγάλη πρόκληση για την παγκόσμια οικονομία

Τεχνητή νοημοσύνη και έλλειψη ταλέντων: Η μεγάλη πρόκληση για την παγκόσμια οικονομία

6 Μαρτίου 2025
Trump: Δασμοί 100% στις ταινίες που παράγονται στο εξωτερικό

Trump: Δασμοί 100% στις ταινίες που παράγονται στο εξωτερικό

5 Μαΐου 2025
Ελλάδα: Ενεργειακός εξαγωγικός πυλώνας το 2024

Ελλάδα: Ενεργειακός εξαγωγικός πυλώνας το 2024

13 Δεκεμβρίου 2024
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP