E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Meta και ανθρωποειδή ρομπότ: Το νέο τεχνολογικό στοίχημα του Zuckerberg

Η Meta στρέφεται στη ρομποτική, επιδιώκοντας να δημιουργήσει μια παγκόσμια πλατφόρμα για έξυπνα ανθρωποειδή ρομπότ. Μπορεί να ξεπεράσει τη σκιά του Facebook και να πρωταγωνιστήσει στη νέα εποχή της τεχνητής νοημοσύνης;

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
19/02/2025 11:00
in ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η Meta κάνει τη μεγαλύτερη στροφή στην ιστορία της, επενδύοντας δυναμικά στα ανθρωποειδή ρομπότ. Μετά τις δυσκολίες επέκτασης πέρα από το Facebook και το Instagram, η εταιρεία του Mark Zuckerberg φαίνεται να αναζητά μια νέα ταυτότητα στην αγορά. Στόχος της είναι να δημιουργήσει όχι μόνο ρομπότ που θα εκτελούν καθημερινές εργασίες, αλλά και μια ανοιχτή πλατφόρμα που θα επιτρέπει σε άλλες εταιρείες να αναπτύσσουν τις δικές τους ρομποτικές λύσεις.

Η σύγκριση με το Android είναι εμφανής: όπως το λειτουργικό σύστημα της Google έγινε το θεμέλιο για τα smartphones, η Meta θέλει να θέσει τα θεμέλια για την επόμενη γενιά ρομπότ. Το ερώτημα, όμως, είναι αν μπορεί να αντέξει τον έντονο ανταγωνισμό από εταιρείες που ήδη έχουν προβάδισμα στον χώρο.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Φακοί επαφής με «super-vision» ή πώς οι επιστήμονες δημιουργούν φακούς που βλέπουν το αόρατο

Τι απέγινε η εταιρεία που ίδρυσε ο Στιβ Τζομπς όταν έφυγε από την Apple

ΔΕΗ – Ίντερνετ: Μπαίνει «σφήνα» στη λιανική και βάζει νέα δεδομένα στις τηλεπικοινωνίες

Έντονος ανταγωνισμός από τεχνολογικούς γίγαντες

Η Meta εισέρχεται σε έναν τομέα όπου ήδη δραστηριοποιούνται κολοσσοί όπως η Tesla, η Nvidia και η Boston Dynamics. Η Tesla παρουσίασε το ανθρωποειδές ρομπότ Optimus, ενώ η Nvidia επενδύει σε AI μοντέλα σχεδιασμένα για ρομποτικές εφαρμογές. Παράλληλα, εταιρείες όπως η Boston Dynamics έχουν προχωρήσει σημαντικά στην ανάπτυξη ρομποτικών συστημάτων.

Για να διαφοροποιηθεί, η Meta επενδύει στη διασύνδεση των ρομπότ της με τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και τις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης που έχει ήδη αναπτύξει. Ήδη, η εταιρεία έχει παρουσιάσει το DeepSearch, ένα νέο AI εργαλείο που σχεδιάζεται να ενσωματωθεί στις εφαρμογές της.

Το ιστορικό των επιτυχιών και των αποτυχιών

Η Meta δεν έχει πάντα επιτυχημένες προσπάθειες εκτός των social media. Το 2013, το Facebook Phone απέτυχε εμπορικά, ενώ το 2018, το smart home device Portal αποσύρθηκε λόγω χαμηλής ζήτησης. Το πιο πρόσφατο στοίχημα της εταιρείας, τα Ray-Ban Meta smart glasses, γνώρισε σχετική επιτυχία, ξεπερνώντας τα δύο εκατομμύρια πωλήσεις. Ωστόσο, η αγορά των έξυπνων γυαλιών παραμένει περιορισμένη και η Google, η Samsung και άλλοι τεχνολογικοί παίκτες αναμένεται να εντείνουν τον ανταγωνισμό.

Μπορεί η Meta να αναγεννηθεί μέσα από τη ρομποτική;

Το μεγαλύτερο στοίχημα της Meta είναι να αποτινάξει την εικόνα της ως «μια εταιρεία social media» και να αναδειχθεί ως ηγέτης στον αναδυόμενο τομέα της ρομποτικής. Εάν καταφέρει να δημιουργήσει μια ανοιχτή πλατφόρμα για ανθρωποειδή ρομπότ, μπορεί να διαμορφώσει το μέλλον της αυτοματοποίησης. Αν όχι, υπάρχει ο κίνδυνος να προστεθεί μία ακόμα αποτυχημένη προσπάθεια στην ιστορία της εταιρείας.

Η απάντηση στο ερώτημα αν η Meta μπορεί να κερδίσει το στοίχημα της ρομποτικής θα κριθεί από την ικανότητά της να καινοτομήσει και να πείσει την αγορά ότι είναι κάτι πολύ περισσότερο από «η εταιρεία πίσω από το Facebook».

Tags: AIBoston DynamicsDeepSearcheeconomyFacebookhardwareMark ZuckerbergMETAMetaverseNvidia AIsocial mediaTesla Optimusανθρωποειδή ρομπόταυτοματοποίησηρομποτικήΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Προηγούμενο άρθρο

Παρατείνεται το πρόγραμμα «Προσωπικός Βοηθός για Άτομα με Αναπηρία» έως τη λήξη του Ταμείου Ανάκαμψης

Επόμενο άρθρο

Γυναικεία απασχόληση: Τα εμπόδια, οι ανισότητες και η θέση της Ελλάδας στην Ευρώπη

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα Επιμελητήρια στη Φλώρινα για τον εορτασμό των 90 χρόνων του Επιμελητηρίου

Τα Επιμελητήρια στη Φλώρινα για τον εορτασμό των 90 χρόνων του Επιμελητηρίου

27 Αυγούστου 2024
Το Instagram πλησιάζει στο να γίνει η κύρια πηγή εσόδων της Meta στις ΗΠΑ

Το Instagram πλησιάζει στο να γίνει η κύρια πηγή εσόδων της Meta στις ΗΠΑ

19 Δεκεμβρίου 2024
Υψηλότερη η τιμή του καφέ τα τελευταία 50 χρόνια: Μακρύς δρόμος για την αποκλιμάκωση

Υψηλότερη η τιμή του καφέ τα τελευταία 50 χρόνια: Μακρύς δρόμος για την αποκλιμάκωση

13 Δεκεμβρίου 2024
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP