E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Live Shopping: Η νέα εποχή στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Πώς αλλάζει ο τρόπος που ψωνίζουμε - Τι κερδίζουν οι επιχειρήσεις.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
24/03/2025 11:31
in ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται ραγδαία, με το live shopping να διαμορφώνει μια νέα εμπειρία αγορών, συνδυάζοντας τις πωλήσεις με τη διαδραστικότητα. Οι καταναλωτές πλέον δεν βλέπουν απλώς φωτογραφίες και κριτικές προϊόντων, αλλά συμμετέχουν ζωντανά σε παρουσιάσεις, υποβάλλουν ερωτήσεις και λαμβάνουν άμεσες απαντήσεις. Για τις επιχειρήσεις, το μοντέλο αυτό μεταφράζεται σε αύξηση πωλήσεων, ενισχυμένη αφοσίωση πελατών και υψηλότερα ποσοστά μετατροπών.

Η έκρηξη του live shopping

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η παγκόσμια αγορά live shopping θα αγγίξει τα 500 δισ. δολάρια έως το 2025. Πρόκειται για έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου, ο οποίος επιτρέπει στους καταναλωτές να λαμβάνουν πιο στοχευμένες αποφάσεις αγοράς και στις επιχειρήσεις να δημιουργούν νέα κανάλια εσόδων.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Tesla: Θα κατασκευάσει νέο σταθμό αποθήκευσης ενέργειας συνδεδεμένο με το κινεζικό δίκτυο

Σιάμισιης (Helleniq Energy): Πιθανή η συμμετοχή στους νέους διαγωνισμούς για υδρογονάνθρακες

Μπρατάκος: Τα Βραβεία ΕΒΕΑ τιμούν τις επιχειρήσεις που επαναπροσδιορίζουν στην πράξη το παραγωγικό μέλλον της χώρας

Οι μεγάλες αγορές της Κίνας και των ΗΠΑ ήδη δείχνουν τον δρόμο, ενώ και στην Ευρώπη το ενδιαφέρον αυξάνεται κατακόρυφα. Τα social media και οι εξειδικευμένες πλατφόρμες μετατρέπονται σε ψηφιακά εμπορικά κέντρα, όπου brands και influencers συνεργάζονται για τη δημιουργία ζωντανών εμπειριών αγορών.

Τι κερδίζουν οι επιχειρήσεις;

Οι επιχειρήσεις που ενσωματώνουν το live shopping στη στρατηγική τους βλέπουν αύξηση πωλήσεων, καθώς το νέο αυτό μοντέλο προσφέρει:

✔ Υψηλότερη Μέση Αξία Παραγγελίας (AOV): Οι καταναλωτές που αγοράζουν μέσω live shopping δαπανούν κατά 70% περισσότερα σε σύγκριση με τις παραδοσιακές online αγορές.

✔ Μεγαλύτερα Ποσοστά Μετατροπής (Conversion Rates): Οι live πωλήσεις καταγράφουν έως και 10 φορές υψηλότερα ποσοστά μετατροπής από το κλασικό eCommerce.

✔ Αυξημένο ROI στις Διαφημίσεις: Η απόδοση της διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) μπορεί να είναι έως και 15 φορές μεγαλύτερη, αφού οι χρήστες που παρακολουθούν μια live παρουσίαση τείνουν να ολοκληρώνουν την αγορά τους.

✔ Δέσμευση και Αλληλεπίδραση: Η απευθείας επικοινωνία μεταξύ brand και καταναλωτή ενισχύει την εμπιστοσύνη, ενώ οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν το προϊόν σε πραγματικές συνθήκες χρήσης.

Η στρατηγική πίσω από την επιτυχία

Το live shopping δεν είναι απλώς μια τεχνολογική εξέλιξη, αλλά μια νέα μορφή ψηφιακού μάρκετινγκ. Για να επιτύχει, απαιτεί:

  • Στρατηγικό προγραμματισμό των live events – Ποια προϊόντα θα παρουσιαστούν; Ποιο είναι το κοινό-στόχος;
  • Δυναμικό περιεχόμενο – Οι παρουσιάσεις πρέπει να είναι αυθεντικές, διαδραστικές και να προσφέρουν προστιθέμενη αξία.
  • Σωστή αξιοποίηση των influencers – Η συνεργασία με πρόσωπα που έχουν επιρροή στη συγκεκριμένη αγορά ενισχύει την εμπιστοσύνη του κοινού.
  • Πολυκαναλική προσέγγιση – Η ενσωμάτωση του live shopping σε πλατφόρμες όπως το TikTok, το Instagram, το YouTube και ειδικές εφαρμογές eCommerce.

Live shopping και τεχνητή νοημοσύνη

Το live shopping εξελίσσεται διαρκώς, με τεχνολογίες όπως η AI (Τεχνητή Νοημοσύνη) και η AR (Επαυξημένη Πραγματικότητα) να προσθέτουν νέα επίπεδα προσωποποίησης.

✔ AI-powered συστάσεις προϊόντων σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με τις προτιμήσεις του καταναλωτή.
✔ AR δοκιμές προϊόντων, επιτρέποντας στους αγοραστές να βλέπουν πώς θα τους ταιριάζουν πριν τα αγοράσουν.
✔ VR εμπειρίες αγορών που δημιουργούν εικονικά καταστήματα και showrooms.

Οι επιχειρήσεις που θα καταφέρουν να ενσωματώσουν αυτές τις τεχνολογίες θα αποκτήσουν στρατηγικό πλεονέκτημα στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το eCommerce μεταμορφώνεται

Το live shopping δεν πρόκειται να αντικαταστήσει το παραδοσιακό eCommerce, αλλά να το αναβαθμίσει. Οι online πωλήσεις γίνονται πιο άμεσες, αλληλεπιδραστικές και προσωποποιημένες, οδηγώντας το λιανεμπόριο σε μια νέα εποχή ψηφιακών εμπειριών.

Οι επιχειρήσεις που θα επενδύσουν στο σωστό περιεχόμενο, τη στρατηγική προσέγγιση και τις τεχνολογίες του μέλλοντος, θα είναι εκείνες που θα ξεχωρίσουν στο ανταγωνιστικό τοπίο του eCommerce.

Tags: ecommerceeeconomylive shoppingonline πωλήσειςsocial commerceTikTok shoppingεπιχειρήσειςηλεκτρονικό εμπόριο
Προηγούμενο άρθρο

184.000 έλεγχοι από την ΑΑΔΕ το 2025 – Στο μικροσκόπιο επιχειρήσεις, ακίνητα και καταθέσεις

Επόμενο άρθρο

ΤτΕ: Υψηλό το ρίσκο στα κρυπτονομίσματα – Προειδοποίηση για απάτες και έντονη μεταβλητότητα

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τεχνητή νοημοσύνη: Μοχλός ανάπτυξης για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Τεχνητή νοημοσύνη: Μοχλός ανάπτυξης για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

24 Δεκεμβρίου 2024
«Έκρηξη» των συναλλαγών με πλαστικό χρήμα – Αντίδοτο στη φοροδιαφυγή

«Έκρηξη» των συναλλαγών με πλαστικό χρήμα – Αντίδοτο στη φοροδιαφυγή

16 Μαΐου 2025
Νέες επενδύσεις στην αποθήκευση ενέργειας – Κοινόχρηστες μπαταρίες για clusters φωτοβολταϊκών

Νέες επενδύσεις στην αποθήκευση ενέργειας – Κοινόχρηστες μπαταρίες για clusters φωτοβολταϊκών

3 Απριλίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP