E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Η σουηδική μόδα φτάνει στην Ελλάδα: Το ARKET ανοίγει το πρώτο του κατάστημα στην Αθήνα

Το νέο brand του ομίλου H&M κάνει την είσοδο του στην ελληνική αγορά το 2025

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
03/02/2025 11:46
in ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το ARKET, το σκανδιναβικό brand του σουηδικού ομίλου H&M, ετοιμάζεται να φέρει στην Ελλάδα μια νέα εμπειρία μόδας και lifestyle. Το πρώτο κατάστημα του ARKET στην Αθήνα θα ανοίξει τις πόρτες του το 2025, προσφέροντας στους Έλληνες καταναλωτές μία μοναδική εμπειρία αγορών.

Ένα brand με στόχο την ποιότητα και την καθημερινή λειτουργικότητα

Το ARKET, το οποίο ιδρύθηκε το 2017 στη Στοκχόλμη, είναι το τρίτο brand του ομίλου H&M που εισέρχεται στην ελληνική αγορά, μετά τα H&M και COS. Η νέα αυτή αλυσίδα ένδυσης συνδυάζει μόδα και lifestyle, με προτάσεις που περιλαμβάνουν συλλογές για γυναίκες, άνδρες, παιδιά, καθώς και προϊόντα για το σπίτι και ένα ξεχωριστό καφέ με εποχιακές και vegetarian επιλογές. Το ARKET επικεντρώνεται σε προϊόντα υψηλής ποιότητας, που συνδυάζουν το στυλ και τη λειτουργικότητα για μια πιο όμορφη καθημερινότητα.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ολοταχώς για καλοκαίρι με φτηνότερη βενζίνη – Τα στοιχεία [πίνακες]

Το Bitcoin σε νέο υψηλό ρεκόρ – Ξεπέρασε τα 111.000 δολάρια

Νέο πακέτο για τα κλειστά σπίτια ετοιμάζει η κυβέρνηση

Η ιδέα πίσω από το ARKET είναι απλή αλλά ισχυρή: να προσφέρει προϊόντα που είναι διαχρονικά και βιώσιμα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των καταναλωτών για ποιοτικά, αλλά και κομψά προϊόντα που προάγουν μια υγιή ζωή.

Το ARKET στην Αθήνα: Ένα ιδανικό σκηνικό για την ελληνική αγορά

Η ανακοίνωση του πρώτου καταστήματος του ARKET στην Ελλάδα ενθουσίασε τους λάτρεις της μόδας και το κοινό γενικότερα. Όπως δήλωσε η managing director του brand, Pernilla Wohlfahrt, η Αθήνα είναι η ιδανική πόλη για να ξεκινήσει η παρουσία του ARKET στην Ελλάδα, καθώς συνδυάζει τη μακραίωνη ιστορία με την ενέργεια της σύγχρονης εποχής.

Η ατμόσφαιρα της πόλης, με τις αρχαίες ρίζες και τη σύγχρονη πολιτιστική ταυτότητα, δημιουργεί το τέλειο περιβάλλον για το ARKET, το οποίο στοχεύει να προσφέρει μια εμπειρία αγορών που αναδεικνύει το ευρωπαϊκό στυλ και την αειφορία.

Το νέο κατάστημα ARKET στην Αθήνα θα προσφέρει μια πληθώρα προϊόντων για όλα τα γούστα και τις ανάγκες. Εκτός από τις συλλογές ένδυσης, οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να βρουν έπιπλα, διακοσμητικά αντικείμενα και άλλα προϊόντα για το σπίτι τους, δημιουργώντας μια ολιστική εμπειρία μόδας και οικιακής ζωής.

Ακόμη, το ARKET προσφέρει και μια μοναδική γαστρονομική εμπειρία, με το καφέ του που εξυπηρετεί vegetarian και εποχιακές επιλογές, επιτρέποντας στους επισκέπτες του να απολαύσουν μια υγιεινή και γευστική εμπειρία κατά τη διάρκεια των αγορών τους.

Ένας νέος προορισμός μόδας και lifestyle 

Με το ARKET να προγραμματίζει την είσοδό του στην ελληνική αγορά, η Αθήνα προστίθεται στους προορισμούς της ευρωπαϊκής μόδας. Η αναγνώριση του brand σε παγκόσμιο επίπεδο και το προσεγμένο του ύφος το καθιστούν έναν ελκυστικό προορισμό για όσους αναζητούν την ποιότητα και τη διαχρονικότητα στις αγορές τους.

Το κατάστημα ARKET αναμένεται να προσελκύσει όχι μόνο Έλληνες καταναλωτές αλλά και τουρίστες, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν την αυθεντική σκανδιναβική φιλοσοφία.

Πηγή: newsbeast.gr
Tags: ARKET 2025ARKET ΑθήναARKET ΕλλάδαeeconomyH&MκαταστήματαΣκανδιναβίασκανδιναβική μόδα
Προηγούμενο άρθρο

«Σπίτι μου 2»: Πράσινο φως για 500 αιτήσεις – Τι ισχύει για τη βεβαίωση επιλεξιμότητας

Επόμενο άρθρο

Κατώτατος μισθός: Η Ελλάδα στην 12η θέση στην Ευρώπη με νέα άνοδο το 2025

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αυτά είναι τα κινεζικά προϊόντα από τα οποία «εξαρτώνται» οι ΗΠΑ

Αυτά είναι τα κινεζικά προϊόντα από τα οποία «εξαρτώνται» οι ΗΠΑ

15 Απριλίου 2025
Εκλογές ΚΕΕΕ για νέα Διοικητική Επιτροπή στις 15 Μαρτίου

ΚΕΕΕ: Θετική η αύξηση του κατώτατου μισθού, ανάγκη για στήριξη των ΜμΕ

31 Μαρτίου 2025
Εξοικονομώ 2025: 434 εκατ. ευρώ για ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών – Ποιοι ωφελούνται

Εξοικονομώ 2025: 434 εκατ. ευρώ για ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών – Ποιοι ωφελούνται

4 Δεκεμβρίου 2024
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP