Διαθέσιμες για όλους θα είναι οι διαφημίσεις στο Threads καθώς η Meta ανακοίνωσε ότι έχει ανοίξει την υπηρεσία microblogging Threads σε όλους τους διαφημιστές.
Ο γίγαντας της κοινωνικής δικτύωσης δήλωσε την Τετάρτη σε ανάρτηση στο blog ότι όλοι οι «επιλέξιμοι διαφημιστές παγκοσμίως» θα μπορούν να προβάλλουν διαφημίσεις στο Threads, σηματοδοτώντας μια επέκταση από τις αρχικές δοκιμές της εταιρείας με μερικές αμερικανικές και ιαπωνικές εταιρείες, οι οποίες ξεκίνησαν τον Ιανουάριο.
Οι επιχειρήσεις που τρέχουν διαφημίσεις στο Threads μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση στο λεγόμενο φίλτρο απογραφής της Meta, το οποίο καθορίζει αν οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται κοντά σε προσβλητικό περιεχόμενο, αναφέρει η Meta στην ανάρτησή της.
Η δοκιμή των διαφημίσεων στο Threads από τη Meta αποτελεί την αρχική προσπάθεια της εταιρείας να δημιουργήσει έσοδα για την υπηρεσία που μοιάζει με το Twitter και η οποία έκανε το ντεμπούτο της τον Ιούλιο του 2023.
Τον Ιανουάριο, η οικονομική διευθύντρια της Meta, Susan Li, δήλωσε κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης για τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου ότι η «εισαγωγή διαφημίσεων στο Threads θα γίνει σταδιακά» και τα στελέχη της εταιρείας «δεν αναμένουν ότι θα αποτελέσει σημαντικό παράγοντα αύξησης των συνολικών διαφημίσεων ή των εσόδων το 2025».
Αναλυτές έχουν σημειώσει στο παρελθόν ότι το Threads θα μπορούσε ενδεχομένως να αποτελέσει σημαντική πηγή εσόδων για τη Meta, παρόμοια με το X, πρώην γνωστό ως Twitter, πριν ο επικεφαλής της Tesla Elon Musk αγοράσει την πλατφόρμα κοινωνικών μηνυμάτων το 2022. Οι ετήσιες πωλήσεις του Twitter ήταν 5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021.
Το Threads έχει πάνω από 320 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες «και προσθέτει πάνω από 1 εκατομμύριο εγγραφές την ημέρα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Mark Zuckerberg σε αναλυτές τον Ιανουάριο.
«Αναμένω ότι το Threads θα συνεχίσει την πορεία του για να γίνει η κορυφαία πλατφόρμα συζητήσεων και τελικά να φτάσει το 1 δισεκατομμύριο ανθρώπους μέσα στα επόμενα χρόνια», δήλωσε τότε ο Zuckerberg.