E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Η κυριαρχία των efood και Wolt στις online πωλήσεις σούπερ μάρκετ

Παρά την αυξημένη δημοτικότητα των ψηφιακών πλατφορμών, οι online πωλήσεις σούπερ μάρκετ παραμένουν καθηλωμένες στο 3% του συνολικού τζίρου στην Ελλάδα, με τις πλατφόρμες όπως οι efood και Wolt να κερδίζουν το "αφρό" της αγοράς, χάρη στην ταχύτητα παράδοσης και τις στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
20/01/2025 11:20
in ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η αγορά του λιανικού εμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα δείχνει να επηρεάζεται όλο και περισσότερο από τις ψηφιακές πλατφόρμες, όπως το efood και η Wolt, οι οποίες κυριαρχούν στον τομέα των online πωλήσεων σούπερ μάρκετ. Ωστόσο, παρά την αναμενόμενη έκρηξη, οι διαδικτυακές πωλήσεις παραμένουν καθηλωμένες στο 3% του συνολικού τζίρου των σούπερ μάρκετ, με την τάση αυτή να παραμένει σταθερή από το 2020 έως σήμερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ.

Οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ συνεχίζουν να επενδύουν στον τομέα της online διανομής, αλλά πολλοί παραμένουν σε αναζήτηση βιώσιμων στρατηγικών για να ανατρέψουν την κατάσταση. Από την άλλη πλευρά, οι ψηφιακές πλατφόρμες, όπως οι efood και Wolt, δείχνουν καλύτερη δυναμική, βασιζόμενες στην ταχύτητα παράδοσης και τις στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες, κερδίζοντας το «αφρό» της αγοράς.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Deutsche Bank: Ανεβάζει τον πήχυ για την Ευρώπη

Ισχυρή άνοδος της απασχόλησης τον Απρίλιο 2025 – Πού οφείλεται το θετικό ισοζύγιο και ποιες τάσεις καταγράφονται

Eurostat: Στο 1,9% ο πληθωρισμός στην ευρωζώνη το Μάιο -Στο 3,3% στην Ελλάδα

Το efood, που μέχρι πρότινος είχε μονογαμική σχέση με τη Σκλαβενίτης, επέκτεινε τις συνεργασίες του με πολλές άλλες αλυσίδες, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος, τα My Market και άλλοι. Παράλληλα, η πλατφόρμα Wolt συνεχίζει να επεκτείνεται με νέες συνεργασίες και δικές της «dark stores», ενισχύοντας τη δυναμική της στον χώρο των online σούπερ μάρκετ.

Αξιοσημείωτο είναι ότι οι πωλήσεις από το διαδίκτυο στον τομέα των σούπερ μάρκετ παραμένουν στάσιμες, ενώ σε άλλους τομείς, όπως η μόδα, τα διαδικτυακά έσοδα αυξάνονται ταχέως. Στην Ευρώπη, το μερίδιο των online πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ το 2024 ήταν μόλις 3,5%, ενώ οι εκτιμήσεις δείχνουν αύξηση στο 4,8% το 2028. Αντίθετα, η μόδα απολαμβάνει εντυπωσιακή ανάπτυξη, με το online μερίδιο να φτάνει το 26% και να προβλέπεται να ανέλθει στο 35,6% το 2028.

Η αυξανόμενη πίεση από τις ψηφιακές πλατφόρμες, καθώς και η ανάγκη των παραδοσιακών αλυσίδων να επανεξετάσουν τις στρατηγικές τους, αναδεικνύουν το παράδοξο ότι ο κλάδος των σούπερ μάρκετ παραμένει σχετικά ανέγγιχτος από την πλήρη διαδικτυακή μετάβαση.

 

Πηγή: ot.gr
Tags: AB Βασιλόπουλοςdark storesDelivery HeroeeconomyefoodMy MarketretailWoltλιανικό εμπόριοΣκλαβενίτηςσούπερ μάρκετ
Προηγούμενο άρθρο

Στρατηγικά tips για φθηνότερα αεροπορικά εισιτήρια

Επόμενο άρθρο

Στ. Καφούνης: Αντίδραση στις διαδικτυακές πλατφόρμες τρίτων χωρών για να προστατευτεί το ευρωπαϊκό εμπόριο

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επιμελητήριο Αχαΐας: Επίσκεψη του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου

Επιμελητήριο Αχαΐας: Επίσκεψη του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου

24 Απριλίου 2024
Δυναμική παρουσία του ΕΒΕΑ στην ΔΕΘ

Δυναμική παρουσία του ΕΒΕΑ στην ΔΕΘ

12 Σεπτεμβρίου 2024
Προϋπολογισμός ευημερίας: Πυλώνας για ανάπτυξη και κοινωνική στήριξη

Προϋπολογισμός ευημερίας: Πυλώνας για ανάπτυξη και κοινωνική στήριξη

5 Δεκεμβρίου 2024
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP