E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Hermès vs Louis Vuitton: Η μάχη της οδού Βουκουρεστίου

Αν και η LVMH πλήττεται από την κυκλική ζήτηση και την αύξηση των δασμών, η Hermès συνεχίζει να υπερέχει με την αφοσιωμένη πελατεία της και την εστίαση στη μοναδικότητα των προϊόντων της, ενώ το χάσμα μεταξύ των δύο γαλλικών κολοσσών μειώνεται.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
16/04/2025 12:22
in ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Πριν από αρκετά χρόνια – σχεδόν είκοσι – ο πρόεδρος του ομίλου LVMH Bernard Arnault, προσπάθησε ανεπιτυχώς να εξαγοράσει τον οίκο Hermes. Παρ’ όλα αυτά ο όμιλος LVMH που διακινεί μερικά από τα πιο διάσημα εμπορικά σήματα μόδας παγκοσμίως, όπως η Louis Vuitton, η Dior, η Fendi, η Givenchy και δεκάδες ακόμη συνέχισε να αναπτύσσεται, αποφέροντας υπερκέρδη για τον Γάλλο δισεκατομμυριούχο, ο οποίος σύμφωνα με το Forbes είναι ο έκτος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο με περιουσία 157,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Από την άλλη πλευρά, για την Hermès, η σπανιότητα των τσαντών της και η διαρκής ζήτηση έχουν αναγάγει σε κατόρθωμα την απόκτηση των προϊόντων της. Αλλά αυτό δεν ισχύει για την πιο διαφοροποιημένη οικογένεια εμπορικών σημάτων LVMH.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Tripadvisor: Το 8% των αξιολογήσεων το 2024 ήταν ψεύτικες – Διπλάσιες σε σχέση με το 2022

Μυτιληναίος: Σοβαρές πιθανότητες για εισροή νέων κεφαλαίων στο Χρηματιστήριο

Shopify: Ποιος είναι ο κολοσσός του e-commerce που μπαίνει στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα, η boutique της Hermes αποτελεί σημείο αναφοράς για πολλούς ξένους επισκέπτες αλλά και για Έλληνες καταναλωτές που έχουν την οικονομική δυνατότητα να υποστηρίξουν μία αγορά από το κατάστημα που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Σταδίου και Βουκουρεστίου. Το 2023, o κύκλος εργασιών στη χώρα μας έκλεισε στα 17,5 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας σημαντική αύξηση της τάξεως του 28,83% σε σχέση με τα 13,6 εκατ. ευρώ του 2022. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 4,26 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 34,82% συγκριτικά με τα 3,16 εκατ. ευρώ του 2023 ενώ ανάλογη άνοδο (35,01%) κατέγραψαν και τα κέρδη μετά από φόρους, που ανήλθαν σε 3,3 εκατ. ευρώ (18,94% επί των πωλήσεων) έναντι 2,45 εκατ. ευρώ (18,07% επί των πωλήσεων) το 2022.

Αντίστοιχα στην Ελλάδα, η Louis Vuitton είχε ανακοινώσει πως είχε κύκλο εργασιών 64,84 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 19,3% σε έναν χρόνο. Τα καθαρά κέρδη ήταν 14,5 εκατ. ευρώ.

Μειώνεται το χάσμα μεταξύ των δύο

Το μειούμενο χάσμα στην αγοραία αξία των δύο γαλλικών εταιρειών καθιστά δύσκολο να μην συγκριθούν οι επιδόσεις τους το 2025. Ενώ η Hermès μπορεί να έχει προς όφελός της την ξεχωριστή της προσέγγιση και την πιστή πελατειακή βάση της, η κλίμακα και το μέγεθος της LVMH θα μπορούσαν να την μεταφέρουν σε κατάσταση αβεβαιότητας ως προς την ανταπόκριση που συνεχίζει να έχει στην αγορά των ειδών πολυτελείας.

Τη Μεγάλη Τρίτη οι μετοχές της LVMH υποχώρησαν έως και 8% μετά το άνοιγμα της χρηματιστηριακής αγοράς στο Παρίσι, καθώς η εταιρεία ανέφερε πτώση 3% στις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου τη Μεγάλη Δευτέρα. Δεδομένου του μεγάλου μεγέθους και της παρουσίας του σε δερμάτινα είδη, οινοπνευματώδη ποτά και πολλά άλλα, ο γαλλικός όμιλος θεωρείται ευρέως ως η κορωνίδα του κλάδου ειδών πολυτελείας.

Η εταιρεία όμως φαίνεται να έχει επηρεαστεί από την κυκλική ζήτηση για προϊόντα υψηλής ποιότητας τα τελευταία χρόνια, καθώς οι οικονομικές πιέσεις έχουν ωθήσει τους αγοραστές να επανεξετάσουν τις αγορές ειδών πολυτελείας. Οι πωλήσεις της LVMH το 2024 σε παγκόσμιο επίπεδο μειώθηκαν κατά 2% στα 84,7 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 17% σε ετήσια βάση.

Ταυτόχρονα, οι αναλυτές ανησυχούν γενικά για τον αντίκτυπο που θα μπορούσαν να έχουν οι δασμοί στην όρεξη των καταναλωτών για πολυτελείς τσάντες και παπούτσια με την πάροδο του χρόνου.

Μικρή κατασκευαστική παρουσία στην Αμερική από τον όμιλο LVMH – Η ευκαιρία που ανοίγεται

Η LVMH έχει μια μικρή κατασκευαστική παρουσία στην Αμερική, την οποία θα μπορούσε να αυξήσει εν μέσω υψηλότερων δασμών. Ο Arnault φαίνεται να θεωρεί ευνοϊκή μία τέτοια συγκυρία. Ενώ η LVMH βρίσκει μπροστά της το διαρκώς μεταβαλλόμενο γεωπολιτικό και οικονομικό κλίμα, η Hermès από την άλλη πλευρά έχει παραμείνει αλώβητη μέχρι στιγμής. Κατάφερε να προσελκύσει αγοραστές σε μια εποχή που μερικοί από τους πιο εξέχοντες παίκτες του κλάδου, συμπεριλαμβανομένου του ομίλου Kering, δυσκολεύονται. Το 2024 τα έσοδα της Hermès αυξήθηκαν κατά 15% στα 15,2 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ο εκτελεστικός πρόεδρος του οίκου Axel Dumas είπε ότι η ισχυρή απόδοση οφείλεται στο μοναδικό προϊόν της Hermès και στη δεξιοτεχνία της. Για παράδειγμα, παρά την έλλειψη τμήματος μάρκετινγκ, η εταιρεία δεν δυσκολεύτηκε να προσελκύσει αγοραστές που είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν χιλιάδες ευρώ για μία και μόνο αγορά.

Πηγή: thetotalbusiness.com
Tags: Bernard ArnaultHermèsLouis VuittonLVMHπολυτελή προϊόντατσάντες Hermes
Προηγούμενο άρθρο

Γιατί εξαφανίστηκαν τα PowerPoints στις μεγάλες εταιρείες

Επόμενο άρθρο

Η ουρά που έγινε swipe

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Attica Group Επιλέγει την Orbyt Global και την Telenor Maritime για την Παροχή Κορυφαίας Συνδεσιμότητας Εν Πλω

Η Attica Group Επιλέγει την Orbyt Global και την Telenor Maritime για την Παροχή Κορυφαίας Συνδεσιμότητας Εν Πλω

19 Δεκεμβρίου 2024
Η BOX NOW επεκτείνεται σε ακόμη τέσσερα ελληνικά νησιά

Η BOX NOW επεκτείνεται σε ακόμη τέσσερα ελληνικά νησιά

2 Μαΐου 2025
Ποια «μπλόκα» θα στήσει η ΑΑΔΕ για «κόλπα» με αγροτικές επιδοτήσεις

Ποια «μπλόκα» θα στήσει η ΑΑΔΕ για «κόλπα» με αγροτικές επιδοτήσεις

29 Μαΐου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP