E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Antetokounbros: Η στρατηγική επέκτασης στη χονδρική και το made in Greece DNA του brand

Τα αθλητικά προϊόντα των Αντετοκούνμπο, η συνεργασία με τη Veto και η στόχευση σε νέα κανάλια διανομής.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
12/03/2025 10:39
in ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Οι αδελφοί Αντετοκούνμπο ενισχύουν την παρουσία τους στον χώρο της αθλητικής μόδας, επεκτείνοντας τη διάθεση των προϊόντων του brand Antetokounbros στη χονδρική αγορά μέσω της στρατηγικής τους συνεργασίας με τον όμιλο Veto Α.Ε.. Η απόφαση αυτή σηματοδοτεί τη διεύρυνση του εμπορικού αποτυπώματός τους στην Ελλάδα, πέρα από τα υπάρχοντα monobrand καταστήματα και το e-commerce κανάλι τους.

Από το λιανικό εμπόριο στη χονδρική: Η νέα στρατηγική της Antetokounbros

Το πρώτο φυσικό κατάστημα Antetokounbros εγκαινιάστηκε το 2022 στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, ακολουθούμενο από ένα δεύτερο στο Μιλγουόκι, όπου ο Γιάννης και ο Θανάσης Αντετοκούνμπο αγωνίζονται με τους Bucks. Στη συνέχεια, προστέθηκε και το κατάστημα στην Ερμού 23-25, στο κέντρο της Αθήνας.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ποιοι παίρνουν επιχορήγηση 14.800 ευρώ για να στήσουν δική τους επιχείρηση – Ξεκινούν οι αιτήσεις

Υπ. Περιβάλλοντος & Ενέργειας: Παρατείνονται για έναν μήνα οι αιτήσεις επιδότησης ρεύματος στις επιχειρήσεις

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Το Εllinikon Mall, η Ρουμανία και το ανεκτέλεστο των 7 δις. ευρω

Πλέον, με τη συνεργασία τους με τη Veto Α.Ε., οι Αντετοκούνμπο εισέρχονται στη χονδρική αγορά, τοποθετώντας τα προϊόντα τους σε μεγάλα πολυκαταστήματα και αθλητικές αλυσίδες που συνεργάζονται με τη Veto. Πρόκειται για έναν όμιλο που έχει αναλάβει την αντιπροσώπευση και τη διανομή διεθνών αθλητικών brands όπως Fila, Arena, Saucony, Body Glove και Umbro.

Η επέκταση αυτή έρχεται ως απάντηση στις προκλήσεις της λιανικής αγοράς, καθώς τα οικονομικά αποτελέσματα του brand το 2023 έδειξαν κύκλο εργασιών 811,86 χιλ. ευρώ και ζημίες 294 χιλ. ευρώ.

Η επιχειρηματική δραστηριότητα των Αντετοκούνμπο στην Ελλάδα

Η οικογένεια Αντετοκούνμπο επενδύει σε πολλούς διαφορετικούς τομείς στην Ελλάδα. Ενδεικτικά:

  • Ακίνητα
  • Κρασί και ποτά: Συμμετοχή 10% στον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία, που περιλαμβάνει τα οινοποιεία Μπουτάρη, Κτήμα Σεμέλη και Navarino Vineyards (σε συνεργασία με την ΤΕΜΕΣ).
  • Φυσικό μεταλλικό νερό: Το brand Ιόλη, που πέρασε στα Ελληνικά Οινοποιεία από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Η διαχείριση των επενδύσεών τους πραγματοποιείται μέσω του family office Ante Inc, που συστάθηκε το καλοκαίρι του 2023, υποστηρίζοντας επενδύσεις σε αθλητικούς οργανισμούς, χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και συνεργασίες με κορυφαία brands όπως η Nike.

Η ταυτότητα του brand: Made in Greece και streetwear φιλοσοφία

Ένα βασικό στοιχείο διαφοροποίησης του Antetokounbros είναι ότι παράγει όλα τα προϊόντα του στην Ελλάδα, στηρίζοντας την εγχώρια παραγωγή και την απασχόληση. Η φιλοσοφία του brand εστιάζει στις αξίες της αδελφοσύνης, της ενότητας και της αλληλεγγύης, με συλλογές που στοχεύουν σε ένα streetwear και athleisure κοινό.

Παράλληλα, η διεθνής πλατφόρμα e-commerce μέσω του antetokounbros.com αποτελεί έναν κεντρικό άξονα της στρατηγικής ανάπτυξης του brand, επιδιώκοντας να δημιουργήσει παγκόσμια απήχηση.

Tags: Antetokounbrosathleisureeeconomymade in GreeceNBAstreetwearVeto AEαθλητικά brandsαθλητική μόδαΑντετοκούνμποΓιάννης Αντετοκούνμπο
Προηγούμενο άρθρο

45 Χρυσοί Σκούφοι σε 1 λαμπερή βραδιά

Επόμενο άρθρο

Όμιλος H&M: Επενδύσεις στην Ελλάδα και στρατηγική βιωσιμότητας – Τζίρος 184,6 εκατ. ευρώ το 2023

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα νέα επενδυτικά βήματα της Lidl και η άφιξη στο Μαρούσι

Τα νέα επενδυτικά βήματα της Lidl και η άφιξη στο Μαρούσι

6 Μαΐου 2025
Νέος κατώτατος μισθός στα 880 ευρώ: Πώς διαμορφώνονται δώρα και επιδόματα

Νέος κατώτατος μισθός στα 880 ευρώ: Πώς διαμορφώνονται δώρα και επιδόματα

27 Μαρτίου 2025
«Greek Chic».Σε διεθνείς εκθέσεις σε Παρίσι, Μιλάνο και Νέα Υόρκη.Νέοι ορίζοντες για την ελληνική βιομηχανία μόδας

«Greek Chic».Σε διεθνείς εκθέσεις σε Παρίσι, Μιλάνο και Νέα Υόρκη.Νέοι ορίζοντες για την ελληνική βιομηχανία μόδας

18 Οκτωβρίου 2024
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP