E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Η Shein ανοίγει το δίκτυο προμηθευτών της σε fashion brands

Fashion brands μπορούν να αξιοποιήσουν την εφοδιαστική αλυσίδα της Shein, με εργοστάσια που μπορούν να λανσάρουν νέα σχέδια μέσα σε 7 ημέρες.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
18/09/2025 10:11
in TRENDS, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η Shein ξεκίνησε να προσφέρει σε άλλα fashion brands πρόσβαση στο δίκτυο παραγωγής ενδυμάτων της στην Κίνα ως υπηρεσία, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Bloomberg, καθώς αναζητά νέες πηγές εσόδων, εν μέσω πιέσεων στη λιανική δραστηριότητά της από τους δασμούς των ΗΠΑ.

Άλλα fashion brands μπορούν πλέον να αξιοποιήσουν την εφοδιαστική αλυσίδα της Shein, η οποία περιλαμβάνει εργοστάσια που μπορούν να λανσάρουν νέα σχέδια μέσα σε 5-7 ημέρες, αρκεί να ανοίξουν κατάστημα στην online πλατφόρμα του, ανέφεραν οι ίδιες πηγές, που ζήτησαν να μην κατονομαστούν.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ιταλικό μοντέλο για μείωση του ενεργειακού κόστους σε βιομηχανίες

Γιατι «δοκιμάζονται» οι εταιρείες πληροφορικής – Οι «ενέσεις» για την μετά RRF εποχή

Τι δείχνει ο χάρτης των καταθέσεων, οι 7 στους 10 έχουν έως 1.000 ευρώ

Η Shein ξεκίνησε επίσημα να προσελκύει brands να συμμετάσχουν στην πρωτοβουλία τους τελευταίους δύο μήνες, έπειτα από σχεδόν δύο χρόνια προετοιμασίας και δοκιμών, ανέφεραν οι πηγές. Περίπου 20 brands, συμπεριλαμβανομένου του γαλλικού Pimkie και του brand του Φιλιππινέζου σχεδιαστή Jian Lasala, χρησιμοποιούν επί του παρόντος την υπηρεσία που προωθείται μέσω νέου ιστότοπου που λανσαρίστηκε τον Αύγουστο, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες.

Εκτός από την παραγωγή, η Shein προσφέρει επίσης ανάπτυξη δειγμάτων, αποθήκευση, πωλήσεις και εκτέλεση παραγγελιών στα brands — υπηρεσίες που συνήθως τα μικρότερα brands δεν έχουν πρόσβαση σε τόσο χαμηλό κόστος όσο απολαμβάνει ο κινεζικός κολοσσός.

Με το να μετατρέπει τις σχέσεις με προμηθευτές σε προϊόν, η Shein επιδιώκει να δημιουργήσει έναν νέο πυλώνα ανάπτυξης, καθώς οι πωλήσεις της με ίδια επωνυμία, όπως μπλούζες στα 2,46 δολάρια και φορέματα στα 6,75 δολάρια, αντιμετωπίζουν περιορισμένες προοπτικές μετά την κατάργηση από τις ΗΠΑ των φορολογικών απαλλαγών για μικρά δέματα από την Κίνα. Παρόλο που παραμένει ισχυρότερη από την ανταγωνίστρια πλατφόρμα Temu της PDD Holdings Inc., οι πωλήσεις της Shein στις ΗΠΑ έχουν ακολουθήσει ανομοιόμορφη πορεία, σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg Second Measure.

Σε ερώτημα του Bloomberg, εκπρόσωπος της Shein δήλωσε ότι το νέο της πρόγραμμα ονομάζεται Xcelerator και στοχεύει να βοηθήσει τα brands «να ξεπεράσουν τις προκλήσεις της αλυσίδας αξίας, προσφέροντας υπηρεσίες direct-to-consumer, παραγωγή on-demand και παγκόσμια πρόσβαση σε πωλήσεις για να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους σε παγκόσμια κλίμακα».

Σε αντίθεση με τις Alibaba.com και 1688.com, οι οποίες προσφέρουν ανοιχτή πρόσβαση σε Κινέζους κατασκευαστές, ο λιανοπωλητής ενδυμάτων έχει καταστήσει την πρόσβαση σε προμηθευτές προϋπόθεση της συμμετοχής στην πλατφόρμα του.

Η πρωτοβουλία, που αποσκοπεί κυρίως στο να προσελκύσει περισσότερα fashion brands να ενταχθούν στο marketplace της, αποτελεί προσπάθεια αξιοποίησης του εκτεταμένου δικτύου εφοδιαστικής αλυσίδας ένδυσης στη νότια Κίνα, εν μέσω αυξανόμενου ανταγωνισμού και ενός ασταθούς εμπορικού περιβάλλοντος.

Το δίκτυο παραγωγής της Shein στην Κίνα είναι δυσκολότερο να αντιγραφεί και ενδέχεται να συμβάλει σε βιώσιμη ανάπτυξη μακροπρόθεσμα εάν πουλήσει τις υπηρεσίες σε ανταγωνιστές του κλάδου, ανέφεραν οι ίδιες πηγές.

Ο ιδιωτικός λιανοπωλητής ενδυμάτων, που ιδρύθηκε αρχικά στην ηπειρωτική Κίνα και έχει πλέον την έδρα του στη Σιγκαπούρη, δεν δημοσιοποιεί τα οικονομικά του στοιχεία. Το Bloomberg News είχε αναφέρει νωρίτερα ότι τα καθαρά κέρδη του αυξήθηκαν σε πάνω από 400 εκατ. δολάρια και τα έσοδα άγγιξαν σχεδόν τα 10 δισ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι καταναλωτές έσπευσαν να αγοράσουν τα προϊόντα του λιανοπωλητή ενόψει των δασμών των ΗΠΑ.

Αν και δεν είναι σαφές πώς τα πήγε η Shein στο τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου, περίοδο κατά την οποία ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ κατήργησε την εξαίρεση δασμών de minimis, οι πωλήσεις ανέκαμψαν τον Ιούνιο, όμως από τότε η ανάκαμψη έχει χάσει τη δυναμική της, με τους αριθμούς να υποχωρούν ξανά τις τελευταίες εβδομάδες.

Πέρα από τις αυξανόμενες εξωτερικές λειτουργικές προκλήσεις, η Shein έχει αντιμετωπίσει σημαντικά εμπόδια στην προσπάθειά της για αρχική δημόσια προσφορά (IPO). Το αρχικό της σχέδιο για εισαγωγή στις ΗΠΑ εγκαταλείφθηκε λόγω ελέγχου σχετικά με την εφοδιαστική αλυσίδα και τις εργασιακές πρακτικές. Στη συνέχεια η εταιρεία εξερεύνησε την πιθανότητα εισαγωγής στο Ηνωμένο Βασίλειο, προτού καταλήξει στο Χονγκ Κονγκ, όπου έχει καταθέσει εμπιστευτικά ένα προσχέδιο ενημερωτικού δελτίου. Σύμφωνα με το Bloomberg News, εξετάζει το ενδεχόμενο να στραφεί εκ νέου στην Κίνα προκειμένου να διευκολύνει την πορεία της προς την πώληση μετοχών στο Χονγκ Κονγκ.

Tags: IPO SheinSheinTemuXceleratorκινεζική βιομηχανία μόδας
Προηγούμενο άρθρο

Τι δείχνει ο χάρτης των καταθέσεων, οι 7 στους 10 έχουν έως 1.000 ευρώ

Επόμενο άρθρο

Γιατι «δοκιμάζονται» οι εταιρείες πληροφορικής – Οι «ενέσεις» για την μετά RRF εποχή

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο πρώην αρτοβιομήχανος Μανώλης Δαμιανάκης επένδυσε στο παραδοσιακό παστέλι

Ο πρώην αρτοβιομήχανος Μανώλης Δαμιανάκης επένδυσε στο παραδοσιακό παστέλι

24 Απριλίου 2025
Ξεκινά πρόγραμμα επιδότησης για 2.500 άτομα με αναπηρία – Επιχορήγηση έως 14.500 ευρώ

Ξεκινά πρόγραμμα επιδότησης για 2.500 άτομα με αναπηρία – Επιχορήγηση έως 14.500 ευρώ

1 Αυγούστου 2025
Πληθωρισμός στην Ευρωζώνη: Οι μειώσεις επιτοκίων της ΕΚΤ συνεχίζονται παρά τις πιέσεις

Πληθωρισμός στην Ευρωζώνη: Οι μειώσεις επιτοκίων της ΕΚΤ συνεχίζονται παρά τις πιέσεις

29 Νοεμβρίου 2024
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP