E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Πόση σημασία δίνουν στο Instagram οι Costa Navarino, Grecotel, Domes, Ikos, Μήτσης και οι μεγάλοι ξενοδόχοι

Η επαγγελματική ταυτότητα των ελληνικών ξενοδοχείων στο LinkedIn ενισχύεται διακριτικά αλλά σταθερά, με brands όπως το Costa Navarino και η Domes Resorts να πρωταγωνιστούν σε αριθμό ακολούθων και περιεχόμενο στρατηγικής σημασίας.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
03/07/2025 10:01
in ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Πολλοί, παρακολουθώντας το Instagram, βλέπουν να περνάει από τη ροή των δημοσιεύσεων μία σειρά από posts εταιρειών, αλλά και ξενοδοχείων, που διαφημίζουν το προϊόν τους, με φωτογραφίες που κάποιοι θα μπορούσαν να χαρακτηρίσουν κάτι περισσότερο από θελκτικές. Αυτός άλλωστε είναι και ο σκοπός του συγκεκριμένου μέσου, το οποίο βασίζεται στη δύναμη της εικόνας. Όσο καλύτερη και πιο φαντασμαγορική είναι μία φωτογραφία, τόσο πιο ελκυστική γίνεται πετυχαίνοντας ένα μέρος του σκοπού της, που είναι να προσελκύσει το κοινό, αυξάνοντας ταυτόχρονα τους followers ενός Instagram προφίλ.

Από την άλλη όμως, κομβικός είναι ο ρόλος του προφίλ μεγαλύτερων, αλλά και μικρότερων, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο καθαρά επαγγελματικού χαρακτήρα, Linkedin. Εκεί όπου ο χώρος προσφέρεται για περισσότερο φιλοεπενδυτικές και εταιρικές προσεγγίσεις ως προς τις αναρτήσεις που μοιράζεται ένα φυσικό πρόσωπο, ένας οργανισμός ή μία επιχείρηση.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΔΥΠΑ: 36.778 άνεργοι βρήκαν δουλειά μέσω των προγραμμάτων απασχόλησης το α΄ εξάμηνο

Eurobank Equities: Ισχυρές προοπτικές για τα διυλιστήρια – Top pick η Motor Oil

Minoan Lines: Εκπαιδεύει το προσωπικό της για την εξυπηρέτηση ΑμεΑ

Σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της Travelworks, το τελευταίο διάστημα το LinkedIn έχει εξελιχθεί από ένα εργαλείο προσλήψεων σε μια πλατφόρμα που διαμορφώνει την επαγγελματική αξιοπιστία, ενισχύει τις B2B διασυνδέσεις και τη φήμη ενός brand πολύ πέρα ​​από τις εποχιακές προσφορές και την αφήγηση ιστοριών που απευθύνονται στους επισκέπτες μέσω των υπολοίπων μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Για τις επιχειρήσεις και τις ομάδες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της φιλοξενίας, αποτελεί πλέον ένα ζωτικό κανάλι για την προσέλκυση ταλέντων σε μια έντονα ανταγωνιστική αγορά, την ενίσχυση των σχέσεων με επενδυτές και συνεργάτες και την προβολή δεσμεύσεων βιωσιμότητας και ηγεσίας. Για μεμονωμένα ξενοδοχεία και θέρετρα, το LinkedIn γίνεται ένας «ήσυχος αλλά ισχυρός χώρος για να ξεχωρίσουν — ειδικά όταν οι τοπικές ιστορίες και οι αυθεντικές φωνές μοιράζονται προσεκτικά μια επαγγελματική κοινότητα», όπως σημειώνεται στην αποτύπωση της Travelworks.

Η έρευνα ξεκίνησε με ένα ευρύ δίκτυο, εξετάζοντας πάνω από 300 brands φιλοξενίας που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Μέσω αυτής της αρχικής χαρτογράφησης, η ομάδα εντόπισε περισσότερες από 190 σελίδες στο LinkedIn που έδειχναν διαρκή ή στρατηγική δραστηριότητα, άξιες μιας πιο προσεκτικής εξέτασης. To δείγμα καλύπτει όλο το φάσμα των ελληνικών τουριστικών προορισμών, από τα εμβληματικά νησιωτικά συμπλέγματα της Κρήτης, των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, μέχρι την αστική καρδιά της Αττικής και τις αναδυόμενες αγορές της Βόρειας Ελλάδας, των Ιονίων Νήσων και της Πελοποννήσου.

Οι κορυφαίες ομάδες φιλοξενίας στην Ελλάδα στο LinkedIn ομαδοποιούνται σε τέσσερα ξεχωριστά επίπεδα κοινού — από ισχυρές σελίδες με πάνω από 20.000 ακόλουθους έως μικρούς αλλά πολλά υποσχόμενους λογαριασμούς που εξακολουθούν να βρίσκονται κάτω από το όριο των 1.000.

Αυτή η κατανομή υπογραμμίζει την άνιση ωριμότητα της εταιρικής στρατηγικής του LinkedIn στον τομέα: ενώ ορισμένες ομάδες έχουν σταθερά δημιουργήσει μεγάλα επαγγελματικά κοινά μέσω συνεπούς περιεχομένου, ηγετικής παρουσίας και σαφούς τοποθέτησης B2B, άλλες μόλις τώρα αρχίζουν να αναγνωρίζουν την πραγματική αξία της πλατφόρμας.

Αυτοί οι μικρότεροι ή μεσαίου επιπέδου λογαριασμοί αντιπροσωπεύουν σημαντικό ανεκμετάλλευτο δυναμικό. Πολλοί έχουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, τη δύναμη του χαρτοφυλακίου και ιστορίες να διηγηθούν — αλλά δεν έχουν ακόμη επενδύσει στη διαμόρφωση μιας συνεκτικής αφήγησης του LinkedIn που να προσελκύει το σωστό κοινό και να οδηγεί σε ουσιαστική εμπλοκή.

Η πρωτιά του Costa Navarino

Στους πέντε κορυφαίους σε συνολικούς ακόλουθους, το Costa Navarino βρίσκεται στην πρώτη θέση με περίπου 62.000 άτομα, ενισχύοντας τον ρόλο της ως προορισμός. Η Grecotel Hotels & Resorts βρίσκονται στη δεύτερη θέση με 41,1 σχιλιάδες ακόλουθους, ενώ η Domes Resorts και η Ikos Resorts ακολουθούν με περίπου 30 χιλιάδες έκαστη, αντανακλώντας την ανάπτυξη και το συνεπές περιεχόμενό τους. Ο Όμιλος Mήτση συμπληρώνει την πρώτη πεντάδα με 28,6 χιλάδες και την έκτη θέση τοποθετείται το Sani Resort με 22,5 χιλιάδες και αμέσωε μετά η Swot Hospitality με 18,9 χιλιάδες, η Electra Hotels and Resorts με 13,5 χιλιάδες και η ΤΕΜΕΣ με 13,4 χιλιάδες.

Όσον αφορά την ανάπτυξη των εκάστοτε λογαριασμών σε διάστημα ενός έτους, εμφανίζονται τα ίδια ονόματα αλλά με ενδιαφέρουσες αλλαγές: η Costa Navarino βρίσκεται και πάλι στην κορυφή της λίστας με 13,2 χιλιάδες νέους ακόλουθους, ενώ οι Domes Resorts και SWOT Hospitality με 10,5 και 8,2 χιλιάδες νέα άτομα, δείχνουν ότι ο αυξανόμενος αριθμός ακολούθων συχνά συνδυάζεται με σταθερή ορατότητα ηγεσίας και μια καλά επιμελημένη αφήγηση. Ο Όμιλος Mitsis και η Grecotel με 8,2 χιλιάδες και 8 χιλιάδες διατηρούν την ανάπτυξή τους, ενώ άλλοι παίκτες στις επόμενες βαθμίδες καλύπτουν το χαμένο έδαφος όπως για παράδειγμα η Ikos Resorts με 6,4 χιλιάδες και η Ella Resorts με 4,2 χιλιάδες στο προαναφερόμενο διάστημα των 365 ημερών.

Τη μεγαλύτερη δραστηριότητα σε αναρτήσεις σε διάστημα ενός έτους εμφανίζουν κατά σειρά η Aria Hotels με 219, ο όμιλος Μήτση με 190, η Domes Resorts με 158, το Costa Navarino με 140, το Mar-Bella Collection Greece με 130, η Louis Hotels με 127, η Ella Resorts με 127, η Phaea με 99, η Canaves Collection με 85, η Kivotos Hotels & Villas με 72 και το Tor Hotel Group όπως και η Domotel Hotels με 70 η καθεμία.

Μακριά από την αξιοποίηση των δυνατοτήτων ανάπτυξης τα μεμονωμένα ξενοδοχεία

Η τμηματοποίηση του κοινού που ακολουθεί λογαριασμούς στο Linkedin για μεμονωμένα ξενοδοχεία και θέρετρα αποκαλύπτει ένα τοπίο με άφθονο ανεκμετάλλευτο δυναμικό. Η πλειονότητα των καταλυμάτων εξακολουθεί να βρίσκεται στα χαμηλότερα επίπεδα κοινού – με αριθμό ακολούθων πολύ κάτω από 10.000. Μόνο λίγα καταλύματα έχουν καταφέρει να ξεπεράσουν το όριο των 10.000, γεγονός που καθιστά σαφές ότι, για τις περισσότερες ανεξάρτητες επωνυμίες, υπάρχει σημαντικό περιθώριο για να αναπτύξουν την επαγγελματική τους φωνή.

Το Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία βρίσκεται σταθερά στην κορυφή σε αυτόν το δείκτη με 14,9 χιλιάδες ακόλουθους, αποδεικνύοντας πώς ένα εμβληματικό ορόσημο πόλης με κοινό υψηλού προφίλ, μπορεί να αποκρυσταλλώσει το πραγματικό κύρος του σε ένα επαγγελματικό κοινό. Το W Costa Navarino με αποδεικνύει ότι ένα τουριστικό θέρετρο μπορεί να επιτύχει ισχυρή απήχηση στηριζόμενο στον τρόπο ζωής και την ελκυστικότητα του προορισμού, έχοντας 12,2 χιλιάδες ακόλουθους

Το Santa Marina Mykonos με 9,4 χιλιάδες κατέχει τη θέση του μεταξύ των κορυφαίων, ως παράδειγμα του πώς τα πολυτελή εποχικά θέρετρα μπορούν να διατηρήσουν το ενδιαφέρον πέρα ​​από τους μήνες αιχμής, όταν μοιράζονται ιστορίες που επικεντρώνονται στον άνθρωπο και αφηγήσεις από τα παρασκήνια.

Το Cavo Tagoo με 8,4 χιλιάδες και το Grand Hyatt Athens με 8,2 χιλιάδες συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα, αντιπροσωπεύοντας διαφορετικά δυνατά σημεία: το Cavo Tagoo με την εξαιρετική οπτική του ταυτότητα και το brand του που είναι ορατό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το Grand Hyatt Athens έχει κερδίσει πόντους στο Linkedin με την αστική του σημασία και την B2B απήχησή του. Αμέσως μετά έρχονται τα Daios Cove με 6,3 χιλιάδες και το Marriott Athens με 6 χιλιάδες καθώς και το The Modernist με 5,4 χιλιάδες.

Tags: LinkedIn ξενοδοχείαελληνικά resortsΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΕΛΛΑΔΑψηφιακή στρατηγική τουρισμός
Προηγούμενο άρθρο

Explainer : Πώς μπορεί ένα χρηματιστήριο να εξαγοράσει ένα άλλο

Επόμενο άρθρο

Eurobank Equities: Ισχυρές προοπτικές για τα διυλιστήρια – Top pick η Motor Oil

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς το ChatGPT «αμφισβητεί» τη Google και τη θέση της ως κυρίαρχου εργαλείου αναζήτησης

Πώς το ChatGPT «αμφισβητεί» τη Google και τη θέση της ως κυρίαρχου εργαλείου αναζήτησης

3 Ιανουαρίου 2025
Αλλαγή σκυτάλης στο Ναυτικό Επιμελητήριο: Νέα εποχή για την ελληνική ναυτιλία

Αλλαγή σκυτάλης στο Ναυτικό Επιμελητήριο: Νέα εποχή για την ελληνική ναυτιλία

27 Ιανουαρίου 2025
Ο 5ος τραπεζικός πυλώνας: Ανάσα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις με πρόσωπο ανθρώπινο

Ο 5ος τραπεζικός πυλώνας: Ανάσα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις με πρόσωπο ανθρώπινο

14 Απριλίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP