E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Ψηφιακό Πελατολόγιο: Έρχονται «καμπάνες» για τους παραβάτες

Οι επαγγελματίες δηλώνουν απροετοίμαστοι και επισημαίνουν προβλήματα λειτουργικότητας, ζητώντας αναβολή.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
08/05/2025 09:33
in ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Από την ερχόμενη εβδομάδα, δεκάδες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα των αυτοκίνητων θα είναι υποχρεωμένες να καταγράφουν όλες τις συναλλαγές τους σε ψηφιακό πελατολόγιο, σύμφωνα με το νέο κανονισμό της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

Η μετατροπή του συστήματος από προαιρετικό σε υποχρεωτικό, που έχει ήδη προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, αφορά μια σειρά από κλάδους, ενώ όσοι δεν προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα θα έρθουν αντιμέτωποι με πρόστιμα που φτάνουν έως και 100 ευρώ ανά όχημα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ο μέσος μισθός σε όλη την Ευρώπη: Οι χώρες με τις υψηλότερες αμοιβές, πού βρίσκεται η Ελλάδα

Σφίγγει ο φορολογικός κλοιός για τους ψηφιακούς κολοσσούς

Ψάχνουν σπίτια σε πλειστηριασμούς – Αυξάνεται η συμμετοχή

Όπως προβλέπεται από το χρονοδιάγραμμα της ΑΑΔΕ, η υποχρέωση θα ισχύσει επίσημα από την 1η Ιουλίου και αφορά συνεργεία επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, φανοποιεία, επιχειρήσεις τοποθέτησης συστημάτων ασφαλείας και ηχοσυστημάτων, χώρους στάθμευσης, πλυντήρια αυτοκινήτων, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, καθώς και επαγγελματικά οχήματα, γεωργικά μηχανήματα και αυτοκινούμενα οχήματα.

Αντιδράσεις και ενστάσεις

Η εφαρμογή του μέτρου έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από τις επιχειρηματικές ενώσεις και τους επαγγελματίες. Η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΣΕΠΕ) απέστειλαν επιστολές διαμαρτυρίας στο υπουργείο Οικονομικών και την ΑΑΔΕ, σημειώνοντας ότι η διαδικασία είναι περίπλοκη, χρονοβόρα και παρουσιάζει σοβαρά κενά στην υποστήριξη και τη λειτουργία της πλατφόρμας.

Η ΚΕΕΕ ζητά την άμεση απόσυρση του μέτρου, τονίζοντας ότι η πλατφόρμα δεν επικοινωνεί με τα υπάρχοντα συστήματα διαχείρισης των επιχειρήσεων, γεγονός που δυσκολεύει την προσαρμογή τους. Ο ΣΕΠΕ επισημαίνει ότι οι επιχειρήσεις δεν έχουν επαρκή χρόνο για να προετοιμαστούν, ενώ τα τεχνικά προβλήματα και οι δυσκολίες στη λειτουργία του συστήματος έχουν δημιουργήσει αβεβαιότητα.

Επέκταση του μέτρου και μελλοντικές προοπτικές

Ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, τόνισε πως το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί το φθινόπωρο και σε άλλους τομείς, όπως οι κοινωνικές εκδηλώσεις και ο τουρισμός, όπου παρατηρούνται ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά αδήλωτων συναλλαγών. Στόχος είναι η ενίσχυση της φορολογικής συμμόρφωσης και η αποτελεσματικότερη καταπολέμηση της φοροδιαφυγής.

Συνολικά, η μεταρρύθμιση αναμένεται να φέρει μεγαλύτερη διαφάνεια στη λειτουργία επιχειρήσεων και την επίβλεψη των συναλλαγών, παρά τις αρχικές δυσκολίες και αντιδράσεις που έχει προκαλέσει.

Tags: ΑΑΔΕπρόστιμα ΑΑΔΕφορολογίαψηφιακό πελατολόγιο
Προηγούμενο άρθρο

Δέκα σκληρές αλήθειες για την ελληνική αγορά εργασίας

Επόμενο άρθρο

Τεχνητή Νοημοσύνη: Πώς να ανακτήσετε τον έλεγχο του μυαλού σας στην περίπτωση που είστε εθισμένοι στο ChatGPT

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Attica Group Επιλέγει την Orbyt Global και την Telenor Maritime για την Παροχή Κορυφαίας Συνδεσιμότητας Εν Πλω

Η Attica Group Επιλέγει την Orbyt Global και την Telenor Maritime για την Παροχή Κορυφαίας Συνδεσιμότητας Εν Πλω

19 Δεκεμβρίου 2024
Coffee Island:Μία από τις τρεις κορυφαίες αλυσίδες καφέ της Ευρώπης

Coffee Island:Μία από τις τρεις κορυφαίες αλυσίδες καφέ της Ευρώπης

21 Νοεμβρίου 2024
Οι εργαζόμενοι που ζητά η αγορά το 2025 – Ποιες ειδικότητες είναι σε έλλειψη και πώς η ΔΥΠΑ στηρίζει τις startups

Οι εργαζόμενοι που ζητά η αγορά το 2025 – Ποιες ειδικότητες είναι σε έλλειψη και πώς η ΔΥΠΑ στηρίζει τις startups

10 Απριλίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP