Οι αδελφοί Αντετοκούνμπο ενισχύουν την παρουσία τους στον χώρο της αθλητικής μόδας, επεκτείνοντας τη διάθεση των προϊόντων του brand Antetokounbros στη χονδρική αγορά μέσω της στρατηγικής τους συνεργασίας με τον όμιλο Veto Α.Ε.. Η απόφαση αυτή σηματοδοτεί τη διεύρυνση του εμπορικού αποτυπώματός τους στην Ελλάδα, πέρα από τα υπάρχοντα monobrand καταστήματα και το e-commerce κανάλι τους.
Από το λιανικό εμπόριο στη χονδρική: Η νέα στρατηγική της Antetokounbros
Το πρώτο φυσικό κατάστημα Antetokounbros εγκαινιάστηκε το 2022 στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, ακολουθούμενο από ένα δεύτερο στο Μιλγουόκι, όπου ο Γιάννης και ο Θανάσης Αντετοκούνμπο αγωνίζονται με τους Bucks. Στη συνέχεια, προστέθηκε και το κατάστημα στην Ερμού 23-25, στο κέντρο της Αθήνας.
Πλέον, με τη συνεργασία τους με τη Veto Α.Ε., οι Αντετοκούνμπο εισέρχονται στη χονδρική αγορά, τοποθετώντας τα προϊόντα τους σε μεγάλα πολυκαταστήματα και αθλητικές αλυσίδες που συνεργάζονται με τη Veto. Πρόκειται για έναν όμιλο που έχει αναλάβει την αντιπροσώπευση και τη διανομή διεθνών αθλητικών brands όπως Fila, Arena, Saucony, Body Glove και Umbro.
Η επέκταση αυτή έρχεται ως απάντηση στις προκλήσεις της λιανικής αγοράς, καθώς τα οικονομικά αποτελέσματα του brand το 2023 έδειξαν κύκλο εργασιών 811,86 χιλ. ευρώ και ζημίες 294 χιλ. ευρώ.
Η επιχειρηματική δραστηριότητα των Αντετοκούνμπο στην Ελλάδα
Η οικογένεια Αντετοκούνμπο επενδύει σε πολλούς διαφορετικούς τομείς στην Ελλάδα. Ενδεικτικά:
- Ακίνητα
- Κρασί και ποτά: Συμμετοχή 10% στον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία, που περιλαμβάνει τα οινοποιεία Μπουτάρη, Κτήμα Σεμέλη και Navarino Vineyards (σε συνεργασία με την ΤΕΜΕΣ).
- Φυσικό μεταλλικό νερό: Το brand Ιόλη, που πέρασε στα Ελληνικά Οινοποιεία από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία.
Η διαχείριση των επενδύσεών τους πραγματοποιείται μέσω του family office Ante Inc, που συστάθηκε το καλοκαίρι του 2023, υποστηρίζοντας επενδύσεις σε αθλητικούς οργανισμούς, χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και συνεργασίες με κορυφαία brands όπως η Nike.
Η ταυτότητα του brand: Made in Greece και streetwear φιλοσοφία
Ένα βασικό στοιχείο διαφοροποίησης του Antetokounbros είναι ότι παράγει όλα τα προϊόντα του στην Ελλάδα, στηρίζοντας την εγχώρια παραγωγή και την απασχόληση. Η φιλοσοφία του brand εστιάζει στις αξίες της αδελφοσύνης, της ενότητας και της αλληλεγγύης, με συλλογές που στοχεύουν σε ένα streetwear και athleisure κοινό.
Παράλληλα, η διεθνής πλατφόρμα e-commerce μέσω του antetokounbros.com αποτελεί έναν κεντρικό άξονα της στρατηγικής ανάπτυξης του brand, επιδιώκοντας να δημιουργήσει παγκόσμια απήχηση.