E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

«We are just prompts»: Το viral trend που γεννήθηκε από το νέο εργαλείο της Google (βίντεο)

Πρόκειται για το νέο trend με AI-generated βίντεο που δημιουργούνται αποκλειστικά μέσω prompts, αποκαλύπτοντας με χιουμοριστικό τρόπο την «ταυτότητα» των ψηφιακών χαρακτήρων.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
28/05/2025 09:13
in ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Μια νέα τάση έχει κατακλύσει τα social media , με χιλιάδες χρήστες να ανεβάζουν βίντεο όπου οι χαρακτήρες τους λένε στη κάμερα τη φράση «We are just prompts» (στα ελληνικά: «είμαστε απλώς προτροπές- εντολές»).

Η φράση αναφέρεται στα AI-generated βίντεο που δημιουργούνται από τα νέα εργαλεία της Google, όπως το Veo 3, τα οποία βασίζονται αποκλειστικά σε prompts – σύντομες περιγραφές (ή εντολές) που πληκτρολογεί ο χρήστης.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Χάκερς: Κλιμακώνουν τις κυβερνοεπιθέσεις στις εταιρείες – Το modus operandi

Η τεχνητή νοημοσύνη απογειώνει Amazon, Microsoft και Tesla

ΕΚΠΑ και 7 ιδρύματα φτιάχνουν δίκτυο για τεχνολογικές λύσεις – Η εφαρμοσμένη γνώση στο προσκήνιο

Στην ουσία, χωρίς καμία κινηματογράφηση ή συμμετοχή ηθοποιών, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να «σκαρώσει» βίντεο που μοιάζουν αληθινά. Αυτό που κάνει το trend να ξεχωρίζει είναι το μετα-χιουμοριστικό στοιχείο: οι ίδιοι οι χαρακτήρες παραδέχονται την ύπαρξή τους ως προϊόν prompt, δίνοντας την αίσθηση κάποιας φουτουριστικής τηλεοπτικής σειράς.

Prompt Theory (Made with Veo 3)

What if AI-generated characters refused to believe they were AI-generated? pic.twitter.com/GJSRCXp3JP

— Hashem Al-Ghaili (@HashemGhaili) May 22, 2025

Οι χρήστες στα social το αξιοποιούν με διαφορετικούς τρόπους — άλλοι το χρησιμοποιούν για χιούμορ και κάποιοι για να προκαλέσουν αμηχανία.

Are we all just prompts? pic.twitter.com/WZi0mrV4I8

— Justin Taylor (@TheSmarmyBum) May 25, 2025

Video, meet audio. 🎥🤝🔊

With Veo 3, our new state-of-the-art generative video model, you can add soundtracks to clips you make.

Create talking characters, include sound effects, and more while developing videos in a range of cinematic styles. 🧵 pic.twitter.com/5Hfpetfg8b

— Google DeepMind (@GoogleDeepMind) May 20, 2025

Το trend αυτό έρχεται σε μια στιγμή που τα εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου μέσω AI εξελίσσονται ραγδαία, δίνοντας στους χρήστες νέες δυνατότητες, αλλά ταυτόχρονα εγείροντας ερωτήματα για την αυθεντικότητα του ψηφιακού περιβάλλοντος.

Όσο η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται πιο ρεαλιστική, τόσο πιο συχνά θα συναντάμε trends που παίζουν με την έννοια της πραγματικότητας — και το «We are just prompts» είναι το τέλειο παράδειγμα αυτής της νέας εποχής.

Tags: AI video toolsAI-generated βίντεοpromptssocial media trendΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗψηφιακή δημιουργίαψηφιακοί χαρακτήρες
Προηγούμενο άρθρο

Μικροί αντιδραστήρες, μεγάλοι παίκτες: Οι Big Tech μπαίνουν στην πυρηνική ενέργεια

Επόμενο άρθρο

Ν. Χαρδαλιάς: Στηρίζουμε έμπρακτα τους αθλητές μας με αναπηρία

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης: «Η Ευρώπη να μείνει παρούσα στις εξελίξεις στη Συρία»

Κυριάκος Μητσοτάκης: «Η Ευρώπη να μείνει παρούσα στις εξελίξεις στη Συρία»

19 Δεκεμβρίου 2024
Αύξηση-ρεκόρ στα έσοδα από ακίνητα στην Ελλάδα: Ενίσχυση του πραγματικού εισοδήματος

Αύξηση-ρεκόρ στα έσοδα από ακίνητα στην Ελλάδα: Ενίσχυση του πραγματικού εισοδήματος

12 Φεβρουαρίου 2025
Αφορολόγητα προϊόντα: Ο αθόρυβος «χρυσός» της τουριστικής αγοράς

Αφορολόγητα προϊόντα: Ο αθόρυβος «χρυσός» της τουριστικής αγοράς

2 Ιουλίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP