E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

To Zara «μπαίνει» στον κόσμο του καφέ- Ποιες είναι οι αντιδράσεις

Πώς επηρεάζει η νέα αυτή στρατηγική την αγορά και τι προβλέπεται να ακολουθήσει.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
13/01/2025 10:17
in ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ο ισπανικός κολοσσός μόδας Zara, μέλος του ομίλου Inditex, κάνει δυναμική είσοδο στον τομέα του καφέ. Με την έναρξη λειτουργίας του πρώτου Zacaffe στη Μαδρίτη, η εταιρεία παρουσιάζει μια νέα στρατηγική που συνδυάζει τον καφέ με την εμπειρία αγορών. Η κίνηση αυτή έρχεται σε συνέχεια επιτυχημένων πειραματισμών σε Παρίσι και Λισαβόνα, όπου οι πελάτες απόλαυσαν τον καφέ τους συνοδευόμενο από τοπικά γλυκά.

Διαμάχη για το εμπορικό σήμα

Ωστόσο, η νέα αυτή κατεύθυνση έχει ήδη προκαλέσει νομικές διαμάχες. Η ιταλική οικογενειακή επιχείρηση Zicaffe αντέδρασε άμεσα στην αίτηση κατοχύρωσης του ονόματος Zacaffe από την Inditex, καταθέτοντας ένσταση στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO).

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

«Έκρηξη» συναλλαγών μέσω IRIS: Οι αλλαγές που έρχονται – Τι πρέπει να γνωρίζουν καταναλωτές και επιχειρήσεις

Ποιες αποδείξεις μειώνουν τον φόρο – Τι πρέπει να γνωρίζουν οι φορολογούμενοι

Οι θυρίδες παραλαβής δίνουν λύση στις προκλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η Zicaffe, γνωστή για τα ποιοτικά της μίγματα καφέ, θεωρεί ότι το όνομα Zacaffe είναι παραπλήσιο στο δικό της και ενδέχεται να δημιουργήσει σύγχυση στο καταναλωτικό κοινό. Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος της επιχείρησης, υπάρχει κίνδυνος αθέμιτου ανταγωνισμού και απώλειας της μοναδικότητας του εμπορικού τους σήματος.

Το νέο κατάστημα Zacaffe στη Μαδρίτη

Το Zacaffe, που άνοιξε πρόσφατα σε κατάστημα Zara Man στη Μαδρίτη, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής της Inditex να προσελκύσει περισσότερους πελάτες μέσω της δημιουργίας ολοκληρωμένων εμπειριών αγορών. Ο χώρος του καφέ διαθέτει ανεξάρτητη είσοδο, μοντέρνα διακόσμηση και προσφέρει προσαρμοσμένα προϊόντα ανάλογα με την τοποθεσία.

Η Inditex σκοπεύει να επεκτείνει τα καφέ Zacaffe, συνδυάζοντας τη λιανική πώληση με την εστίαση, ενώ περιμένει την ολοκλήρωση της νομικής διαδικασίας για την κατοχύρωση του ονόματος.

Πώς επηρεάζει την αγορά

Η είσοδος της Zara στον κόσμο του καφέ δημιουργεί νέα δεδομένα στην αγορά. Η στρατηγική αυτή όχι μόνο ενισχύει την παρουσία της εταιρείας αλλά και την διαφοροποιεί από τον παραδοσιακό χώρο της μόδας. Παράλληλα, η προσθήκη των καφέ μπορεί να ενισχύσει την επισκεψιμότητα των καταστημάτων της, προσελκύοντας ευρύτερο κοινό.

Τι μέλλει γενέσθαι;

Η αντιπαράθεση με την Zicaffe είναι πιθανό να καθυστερήσει την ανάπτυξη του Zacaffe στην Ευρώπη, ωστόσο η Inditex φαίνεται αποφασισμένη να επενδύσει στον νέο αυτό τομέα. Οι νομικές διαδικασίες στο EUIPO αναμένεται να διαρκέσουν αρκετούς μήνες, ενώ η εταιρεία δεν έχει σχολιάσει επίσημα την υπόθεση.

 

Tags: eeconomyEUIPOInditexZacaffeZaraZicaffe
Προηγούμενο άρθρο

Το μεγαλύτερο συνταξιοδοτικό ταμείο της Ευρώπης αποχωρεί από την Tesla λόγω Μασκ

Επόμενο άρθρο

Πού βρίσκονται τα περισσότερα χρήματα: Η γεωγραφία των καταθέσεων στην Ελλάδα

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δωρεά αναπηρικού αμαξιδίου στο Αθλητικό Σωματείο Ατόμων με Αναπηρία «Άτλας» από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Δωρεά αναπηρικού αμαξιδίου στο Αθλητικό Σωματείο Ατόμων με Αναπηρία «Άτλας» από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

4 Ιουνίου 2025
Άκης Σταυρίδης, CEO chillbox: Ιδανική επιλογή franchise το επικερδές, ευέλικτο μοντέλο της chillbox

Άκης Σταυρίδης, CEO chillbox: Ιδανική επιλογή franchise το επικερδές, ευέλικτο μοντέλο της chillbox

10 Απριλίου 2024
Οι εργαζόμενοι που ζητά η αγορά το 2025 – Ποιες ειδικότητες είναι σε έλλειψη και πώς η ΔΥΠΑ στηρίζει τις startups

Οι εργαζόμενοι που ζητά η αγορά το 2025 – Ποιες ειδικότητες είναι σε έλλειψη και πώς η ΔΥΠΑ στηρίζει τις startups

10 Απριλίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP