E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Σούπερ Μάρκετ: Η χρονιά που «ταλαιπώρησε» την αγορά

Τα καταστήματα κατάφεραν να προσαρμοστούν, συνεχίζοντας το πρόγραμμα μείωσης τιμών και αναζητώντας στρατηγικές για να διατηρήσουν τη κερδοφορία τους.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
31/12/2024 10:10
in ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η χρονιά 2024 κλείνει με έναν πληθωρισμό στον τομέα των σούπερ μάρκετ, ο οποίος εν μέρει περιορίστηκε, ενώ η μείωση των τιμών φαίνεται να συνεχίζεται και στο πρώτο δίμηνο του 2025.

Μείωση τιμών και ανάπτυξη πωλήσεων

Η αξία των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3,7%, ενώ ο όγκος πωλήσεων ανέβηκε κατά 4%, με τις τιμές να μειώνονται κατά μέσο όρο κατά 0,3%. Παρά τις ανατιμήσεις προϊόντων, το πρόγραμμα μείωσης τιμών κατά 5%, που εφαρμόστηκε τον Νοέμβριο 2023, συνεχίστηκε επιτυχώς, με πολλές εταιρείες να μην επαναφέρουν τις τιμές λόγω της αύξησης των πωλήσεων.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Πιερρακάκης στον ΟΟΣΑ : Η ελληνική οικονομία χαρακτηρίζεται από ανθεκτικότητα και προοπτική

Στα 500 εκατ. ευρώ οι απώλειες από το λαθρεμπόριο καυσίμων – Οι Βρυξέλλες ζητούν μέτρα για τη φοροδιαφυγή

Επιπλέον «χώρος» 1,5 δισ. ευρώ για ελαφρύνσεις μέσα στο 2026

Οι νομοθετικές παρεμβάσεις και οι στρατηγικές προμηθευτών

Οι νομοθετικές παρεμβάσεις του 2024 δημιούργησαν αναταραχή στην αγορά, κυρίως με την επιβολή πλαφόν στο μικτό κέρδος και περιορισμούς στις προσφορές προϊόντων. Η ρύθμιση που απαγόρευε τις προσφορές για τρεις μήνες σε εταιρείες που αύξαναν τις τιμές δημιούργησε πιέσεις στους προμηθευτές και στα σούπερ μάρκετ, αλλά οι επιχειρήσεις προσαρμόστηκαν με νέες στρατηγικές τιμολόγησης.

Η στρατηγική της ιδιωτικής ετικέτας

Η ιδιωτική ετικέτα κέρδισε έδαφος, καθώς πολλοί καταναλωτές στράφηκαν σε πιο οικονομικές επιλογές. Τα σούπερ μάρκετ ενίσχυσαν την παρουσία τους στην αγορά αυτή, προσφέροντας προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε χαμηλότερες τιμές, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά τους.

Οι προμηθευτές και τα οφέλη από τις ρυθμίσεις

Ορισμένοι προμηθευτές που αύξησαν τις τιμές τους κατά το πρώτο δίμηνο του 2024 βγήκαν κερδισμένοι, καθώς κατάφεραν να εκμεταλλευτούν τις εναλλακτικές στρατηγικές που επέβαλε η κυβέρνηση για τις προσφορές προϊόντων.

Ενίσχυση των ελέγχων και στρατηγική μείωσης κερδών

Οι πρόσφατες αυξήσεις προστίμων και οι εντατικοί έλεγχοι σε προμηθευτικές εταιρείες και αλυσίδες σούπερ μάρκετ προσέθεσαν μια νέα πρόκληση στην αγορά. Παρά τις πιέσεις στην κερδοφορία των εταιρειών, η συνέχιση του προγράμματος μείωσης τιμών το 2025 αναμένεται να παρέχει μια προσωρινή ανακούφιση στην αγορά.

Πηγή: ot.gr
Tags: eeconomyκερδοφορία σούπερ μάρκετμείωση τιμώννομοθετικές παρεμβάσειςσούπερ μάρκετ 2024στρατηγική προμηθευτών
Προηγούμενο άρθρο

Τα μαθήματα της πανδημίας COVID-19 που ξεχάστηκαν

Επόμενο άρθρο

2024: Μια χρονιά με πολύ σκοτάδι αλλά και εκθαμβωτικές λάμψεις φωτός  

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η ζωή των ζώων με αναπηρίες στη φύση: Ένας ύμνος στην ευελιξία και την προσαρμοστικότητα

Η ζωή των ζώων με αναπηρίες στη φύση: Ένας ύμνος στην ευελιξία και την προσαρμοστικότητα

20 Νοεμβρίου 2024
Τα χρήματα φέρνουν την ευτυχία – Αρκεί να τα ξοδέψετε σε αυτά τα 8 πράγματα

Τα χρήματα φέρνουν την ευτυχία – Αρκεί να τα ξοδέψετε σε αυτά τα 8 πράγματα

29 Μαΐου 2025
Snappi: Η πρώτη ελληνική neobank φέρνει το restart στο τραπεζικό σύστημα

Snappi: Η πρώτη ελληνική neobank φέρνει το restart στο τραπεζικό σύστημα

4 Απριλίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP