E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Ρεκόρ στις πωλήσεις σουπερμάρκετ το 2024 – Εκτοξεύονται αλκοολούχα και ιδιωτικής ετικέτας

Οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ ξεπέρασαν τα 10 δισ. ευρώ το ενδεκάμηνο του 2024, με τα αλκοολούχα ποτά και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας να πρωταγωνιστούν. Ραγδαία ανάπτυξη σε μικρά καταστήματα και Κρήτη.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
15/01/2025 09:44
in ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα σημείωσαν εντυπωσιακή άνοδο το ενδεκάμηνο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2024, φτάνοντας τα 10,876 δισ. ευρώ, αύξηση 3,1% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023. Η κατανάλωση αυξήθηκε και σε όγκο (+3,2%), ενώ η μέση τιμή ανά προϊόν παρουσίασε οριακή πτώση (-0,1%).

Ραγδαία άνοδος στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατέχουν πλέον το 26,7% των πωλήσεων σε αξία, με αύξηση 4,9%, ξεπερνώντας τον ρυθμό ανάπτυξης των επώνυμων προϊόντων (+2,5%). Ειδικότερα, στα τρόφιμα το μερίδιο αγγίζει το 27,4%, ενώ στα είδη ατομικής υγιεινής και καθαριότητας φτάνει το 20% και 25,7% αντίστοιχα.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

CrediaBank: Η εξαγορά της HSBC Malta ανοίγει τον δρόμο για διεθνή επέκταση και ισχυρότερο ανταγωνισμό στην Ελλάδα

ΑΑΔΕ: Χιλιάδες ειδοποιητήρια για «αγνοούμενες» φορολογικές δηλώσεις από το 2019

Χρυσές λίρες: «Πυρετός» για ασφαλή καταφύγια

Ταχύτατη ανάπτυξη σε αλκοολούχα και μη αλκοολούχα ποτά

Οι κατηγορίες των αλκοολούχων (+6,5%) και μη αλκοολούχων ποτών (+6,9%) κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, με τους καταναλωτές να δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για αυτά τα προϊόντα. Άνοδος παρατηρήθηκε και στα κατεψυγμένα τρόφιμα (+5,3%), γαλακτοκομικά (+4,2%), και υλικά μαγειρικής (+4,4%).

Προσφορές: Κλειδί της αγοραστικής κίνησης

Οι προσφορές συνέβαλαν καθοριστικά στην αύξηση του τζίρου, καλύπτοντας το 25,5% των συνολικών πωλήσεων. Ειδικά στα τρόφιμα, οι προωθητικές ενέργειες ενίσχυσαν την αξία πωλήσεων κατά 25,2%, ενώ στα είδη προσωπικής υγιεινής και καθαριστικά κατά 28,7% και 26,1% αντίστοιχα.

Στροφή στα μικρά καταστήματα

Τα πολύ μικρά καταστήματα (έως 400 τ.μ.) γνώρισαν αύξηση τζίρου 5,9%, επιτυγχάνοντας μερίδιο 11,9%. Παράλληλα, τα μεγάλα καταστήματα (1.000-2.500 τ.μ.) κάλυψαν το 43,4% του συνολικού τζίρου, σημειώνοντας αύξηση 3%.

Οι περιοχές με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη

Η Κρήτη αναδείχθηκε πρωταθλήτρια στις πωλήσεις (+5,8%), ακολουθούμενη από τη Βόρεια Ελλάδα (+4,6%) και την Πελοπόννησο (+3,7%). Στην Αττική και την Κεντρική Ελλάδα η ανάπτυξη ήταν πιο συγκρατημένη (+2,4%).

Πηγή: flash.gr
Tags: eeconomyαλκοολούχα ποτάΚρήτημη αλκοολούχα ποτάπροϊόντα ιδιωτικής ετικέταςπωλήσεις 2024σούπερ μάρκετ
Προηγούμενο άρθρο

Νέα εποχή για την υποστήριξη ατόμων με αναπηρία: Το πρόγραμμα «Προσωπικός Βοηθός» επεκτείνεται πανελλαδικά

Επόμενο άρθρο

Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο γιορτάζει 90 χρόνια «βάζοντας» την συμπερίληψη στο επίκεντρο

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέες επενδύσεις στην αποθήκευση ενέργειας – Κοινόχρηστες μπαταρίες για clusters φωτοβολταϊκών

Νέες επενδύσεις στην αποθήκευση ενέργειας – Κοινόχρηστες μπαταρίες για clusters φωτοβολταϊκών

3 Απριλίου 2025
Επετειακή Εκδήλωση 100 Χρόνων: «Ελλάδα – Γερμανία συνοδοιπόροι στην οικονομία»

Επετειακή Εκδήλωση 100 Χρόνων: «Ελλάδα – Γερμανία συνοδοιπόροι στην οικονομία»

2 Ιουλίου 2024
Παγκόσμια μανία με τα λούτρινα κουκλάκια – Με δόλωμα Labubu ψάχνουν πελάτες οι κινεζικές τράπεζες

Παγκόσμια μανία με τα λούτρινα κουκλάκια – Με δόλωμα Labubu ψάχνουν πελάτες οι κινεζικές τράπεζες

12 Ιουνίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP