E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Όμιλος H&M: Επενδύσεις στην Ελλάδα και στρατηγική βιωσιμότητας – Τζίρος 184,6 εκατ. ευρώ το 2023

Ενίσχυση του brand στην ελληνική αγορά και πράσινες πρωτοβουλίες για το μέλλον.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
12/03/2025 10:42
in ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ο σουηδικός όμιλος H&M συνεχίζει να επενδύει στην Ελλάδα, εστιάζοντας στη στρατηγική ανάπτυξης του brand και στην υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών. Το 2023, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας στη χώρα μας διαμορφώθηκε στα 184,6 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας οριακή άνοδο, ενώ τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 36,25%. Παράλληλα, ο όμιλος επεκτείνει την omnichannel προσέγγισή του, προωθεί νέες τεχνολογίες στα φυσικά καταστήματα και υλοποιεί φιλόδοξες περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες, με στόχο την πλήρη κλιματική ουδετερότητα έως το 2040.

Ανάπτυξη και στρατηγική στην ελληνική αγορά

Η H&M δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2007, διαθέτοντας 33 καταστήματα σε 15 πόλεις. Παρά την οριακή αύξηση του τζίρου το 2023, τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν κατά 13,56%, ενώ τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 2,39 εκατ. ευρώ.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ποιοι παίρνουν επιχορήγηση 14.800 ευρώ για να στήσουν δική τους επιχείρηση – Ξεκινούν οι αιτήσεις

Υπ. Περιβάλλοντος & Ενέργειας: Παρατείνονται για έναν μήνα οι αιτήσεις επιδότησης ρεύματος στις επιχειρήσεις

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Το Εllinikon Mall, η Ρουμανία και το ανεκτέλεστο των 7 δις. ευρω

Στο πλαίσιο της στρατηγικής επέκτασής της, η H&M προχωρά στην τοποθέτηση του σήματος Arket στην ελληνική αγορά, το οποίο θα αποτελέσει το τρίτο brand του ομίλου στη χώρα, μετά την H&M και την COS. Παράλληλα, συνεχίζει να επενδύει στη διασύνδεση φυσικών καταστημάτων και e-commerce, προσφέροντας δυνατότητες όπως αναζήτηση προϊόντων μέσω σάρωσης, έλεγχο διαθεσιμότητας σε φυσικά καταστήματα και υπηρεσίες click & collect.

Η omnichannel στρατηγική ενισχύεται με τη σταδιακή υιοθέτηση νέων τεχνολογιών στα καταστήματα. Σε αυτό το πλαίσιο, δοκιμάζονται “έξυπνοι” καθρέφτες, οι οποίοι αναγνωρίζουν τα ρούχα των πελατών και προτείνουν στυλιστικές επιλογές, καθώς και ψηφιακά εργαλεία αποθήκης που επιτρέπουν στο προσωπικό να έχει άμεση εικόνα της διαθεσιμότητας προϊόντων.

Βιωσιμότητα και πράσινες επενδύσεις

Ο όμιλος H&M εντείνει τη μετάβασή του σε ένα πιο βιώσιμο μοντέλο μόδας, θέτοντας ως στόχο τη μείωση των εκπομπών κατά 56% έως το 2030 και την επίτευξη μηδενικών εκπομπών έως το 2040.

Στρατηγικές πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν:

  • Ανακυκλωμένα και βιώσιμα υλικά: Έως το 2030, όλα τα υλικά παραγωγής θα προέρχονται από βιώσιμες πηγές.
  • Κυκλική οικονομία: Ενίσχυση προγραμμάτων όπως Garment Collect και Pre-Loved, που επιτρέπουν την επαναχρησιμοποίηση και μεταπώληση ενδυμάτων.
  • Επενδύσεις σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας: Ηλεκτροδότηση καταστημάτων, γραφείων και αποθηκών με 100% ανανεώσιμη ενέργεια έως το 2030.
  • Υποστήριξη προμηθευτών: Χρηματοδότηση εργοστασίων σε χώρες όπως το Μπαγκλαντές, για τη μετάβαση σε πιο οικολογικές πρακτικές.

Επιπλέον, ο όμιλος είναι βασικός μέτοχος της διαδικτυακής πλατφόρμας Sellpy, η οποία επιτρέπει την αγορά και πώληση μεταχειρισμένων ρούχων, ενισχύοντας τη δευτερογενή αγορά ένδυσης. Σύμφωνα με έρευνες, η συγκεκριμένη αγορά αναπτύσσεται τρεις φορές πιο γρήγορα από τη συμβατική και εκτιμάται ότι θα αντιπροσωπεύει 15-20% της παγκόσμιας βιομηχανίας μόδας έως το 2030.

Προοπτικές για το 2024

Παρά τη μείωση των κερδών το 2023, ο όμιλος H&M διατηρεί αισιόδοξες εκτιμήσεις για τη χρήση του 2024, προβλέποντας βελτίωση των οικονομικών επιδόσεων στην ελληνική αγορά. Η στρατηγική της εταιρείας εστιάζει στη διατήρηση της κερδοφορίας, την ανάπτυξη νέων brands και την περαιτέρω ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Η παγκόσμια βιομηχανία μόδας μεταβάλλεται ταχύτατα, με τις καταναλωτικές τάσεις να προσανατολίζονται προς τη βιωσιμότητα και την καινοτομία. Η H&M, με στρατηγικές πράσινων επενδύσεων, omnichannel αγορών και κυκλικής οικονομίας, επιδιώκει να διαμορφώσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ενισχύοντας την παρουσία της τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς.

Tags: ArketCOSe-commerceeeconomyH&Momnichannel retailSellpyανακυκλωμένα υλικάβιώσιμα brandsβιώσιμη μόδακυκλική οικονομίαμόδα και τεχνολογίαόμιλος H&Mπράσινες επενδύσεις
Προηγούμενο άρθρο

Antetokounbros: Η στρατηγική επέκτασης στη χονδρική και το made in Greece DNA του brand

Επόμενο άρθρο

Νέες αναταράξεις στις αγορές από τον Τραμπ – Οξύνεται ο εμπορικός πόλεμος με τον Καναδά

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tο σχέδιο Θεοδωρόπουλου για ΙΟΝ και η σύνδεση με Chipita

Tο σχέδιο Θεοδωρόπουλου για ΙΟΝ και η σύνδεση με Chipita

22 Απριλίου 2025
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός στο πλευρό των 81 μεταναστών στην Καλαμάτα

Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός στο πλευρό των 81 μεταναστών στην Καλαμάτα

14 Οκτωβρίου 2024
Το Ελληνικό Δημόσιο στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Το Ελληνικό Δημόσιο στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

30 Μαΐου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP