Η Nike, παρά τις προκλήσεις των τελευταίων ετών, βάζει ξανά τον αθλητισμό στο επίκεντρο της στρατηγικής της. Ο νέος CEO, Έλιοτ Χιλ, έχει θέσει στόχο την επανατοποθέτηση της μάρκας, ενδυναμώνοντας τη σχέση με τους καταναλωτές και την παρουσία της σε διεθνές επίπεδο.
«Η ομάδα μας είναι έτοιμη να ξεκινήσει και να επαναφέρει τη δυναμική της Nike», δήλωσε ο Χιλ, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για ενίσχυση της αξίας για τους μετόχους. Τα έσοδα του δευτέρου τριμήνου ανήλθαν στα 12,4 δισ. δολάρια, σημειώνοντας πτώση 8%.
Η Μεγάλη Επιστροφή στην Ελλάδα
Μετά από μια περίοδο περιορισμένης φυσικής παρουσίας, η Nike επιστρέφει δυναμικά στην ελληνική αγορά μέσω του ομίλου Percassi. Η νέα στρατηγική περιλαμβάνει το άνοιγμα εμβληματικών καταστημάτων, όπως αυτό στη Στοά Αρσακείου στην Αθήνα.
Το νέο κατάστημα, που θα καλύπτει 1.445 τ.μ., θα αποτελέσει μέρος του project «ΣΤΟΑ», ενός υβριδικού πολυχώρου που συνδυάζει λιανεμπόριο, πολιτισμό και εμπειρίες. Στόχος είναι η δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας για τον καταναλωτή και η ανάδειξη κορυφαίων brands, ενώ η Nike θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του λιανεμπορίου αθλητικών ειδών.
Το στρατηγικό μοντέλο DTC
Η Nike συνεχίζει να εστιάζει στη μέθοδο Direct-To-Consumer (DTC), ενισχύοντας τη σχέση με τους πελάτες της και μειώνοντας την εξάρτηση από τους χονδρέμπορους. Παράλληλα, επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην ένδυση, δίνοντας έμφαση στις διεθνείς αγορές, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην Κίνα και την Ευρώπη.