E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Nike: Η νέα στρατηγική και οι προοπτικές για το 2025

Με τη νέα ηγεσία της, η Nike επενδύει στην ανάκαμψη και ενισχύει τη φυσική παρουσία της σε αγορές όπως η Ελλάδα, παρά τις οικονομικές προκλήσεις.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
27/12/2024 11:24
in ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η Nike, παρά τις προκλήσεις των τελευταίων ετών, βάζει ξανά τον αθλητισμό στο επίκεντρο της στρατηγικής της. Ο νέος CEO, Έλιοτ Χιλ, έχει θέσει στόχο την επανατοποθέτηση της μάρκας, ενδυναμώνοντας τη σχέση με τους καταναλωτές και την παρουσία της σε διεθνές επίπεδο.

«Η ομάδα μας είναι έτοιμη να ξεκινήσει και να επαναφέρει τη δυναμική της Nike», δήλωσε ο Χιλ, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για ενίσχυση της αξίας για τους μετόχους. Τα έσοδα του δευτέρου τριμήνου ανήλθαν στα 12,4 δισ. δολάρια, σημειώνοντας πτώση 8%.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

«Φρενάρουν» οι αιτήσεις για νέες άδειες Golden Visa

ΟΟΣΑ: Βλέπει ανάπτυξη 2% και πρωτογενές πλεόνασμα 2,1% φέτος – Οι κίνδυνοι και οι συστάσεις

Προς αναζήτηση λύσης για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο -Σε ανοικτή γραμμή με τις τράπεζες το ΥΠΕΘΟ


Η Μεγάλη Επιστροφή στην Ελλάδα

Μετά από μια περίοδο περιορισμένης φυσικής παρουσίας, η Nike επιστρέφει δυναμικά στην ελληνική αγορά μέσω του ομίλου Percassi. Η νέα στρατηγική περιλαμβάνει το άνοιγμα εμβληματικών καταστημάτων, όπως αυτό στη Στοά Αρσακείου στην Αθήνα.

Το νέο κατάστημα, που θα καλύπτει 1.445 τ.μ., θα αποτελέσει μέρος του project «ΣΤΟΑ», ενός υβριδικού πολυχώρου που συνδυάζει λιανεμπόριο, πολιτισμό και εμπειρίες. Στόχος είναι η δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας για τον καταναλωτή και η ανάδειξη κορυφαίων brands, ενώ η Nike θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του λιανεμπορίου αθλητικών ειδών.

Το στρατηγικό μοντέλο DTC

Η Nike συνεχίζει να εστιάζει στη μέθοδο Direct-To-Consumer (DTC), ενισχύοντας τη σχέση με τους πελάτες της και μειώνοντας την εξάρτηση από τους χονδρέμπορους. Παράλληλα, επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην ένδυση, δίνοντας έμφαση στις διεθνείς αγορές, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην Κίνα και την Ευρώπη.

Πηγή: ot.gr
Tags: DTC στρατηγικήeeconomyNike 2025Nike Ελλάδααθλητικά είδηΣτοά Αρσακείου
Προηγούμενο άρθρο

Επίδομα Θέρμανσης: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι δικαιούχοι για τις επόμενες πληρωμές

Επόμενο άρθρο

Κακάο: Το νέο «Big Bang» της παγκόσμιας αγοράς τροφίμων

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Βιώσιμη ανάπτυξη στην Ελλάδα: Οι νέες τάσεις και προκλήσεις σύμφωνα με την έρευνα του Κέντρου Αειφορίας

Βιώσιμη ανάπτυξη στην Ελλάδα: Οι νέες τάσεις και προκλήσεις σύμφωνα με την έρευνα του Κέντρου Αειφορίας

7 Μαρτίου 2025
Συμφωνία Στ. Καφούνη – Δ. Παπαστεργίου για συνεργασία του Υπουργειου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με την ΕΣΕΕ στην χαρτογράφηση της ψηφιακής εικόνας των ΜμΕ

Συμφωνία Στ. Καφούνη – Δ. Παπαστεργίου για συνεργασία του Υπουργειου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με την ΕΣΕΕ στην χαρτογράφηση της ψηφιακής εικόνας των ΜμΕ

24 Μαρτίου 2025
Κοινή συνεδρίαση των εμπόρων της Αθήνας με τη Δημοτική αρχή στο Δημαρχείο

Κοινή συνεδρίαση των εμπόρων της Αθήνας με τη Δημοτική αρχή στο Δημαρχείο

27 Μαΐου 2024
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP