E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Η Βιολάντα και οι νέες ισορροπίες στην παγκόσμια αγορά μπισκότων

Η Βιολάντα ενισχύει δυναμικά το διεθνές της αποτύπωμα με αύξηση εξαγωγών 46,2% και καθαρών κερδών 51% το 2024.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
17/10/2025 09:29
in TRENDS, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Από τα Τρίκαλα της Θεσσαλίας, η Βιολάντα έχει εξελιχθεί σε μία από τις πιο δυναμικές ελληνικές βιομηχανίες τροφίμων. Μέσα σε λίγα χρόνια, η εταιρεία κατάφερε να δημιουργήσει ένα δίκτυο που ξεπερνά τα ελληνικά σύνορα, με παρουσία σε περισσότερες από τριάντα χώρες και σταθερή ενίσχυση της κερδοφορίας και του διεθνούς της αποτυπώματος.

Το 2024 ήταν σημαντικό για τη διαδρομή της, καθώς οι εξαγωγές αυξήθηκαν κατά 46,2% σε όγκο και τα καθαρά κέρδη εκτινάχθηκαν κατά 51% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ο κύκλος εργασιών έφτασε τα 37,79 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 16,1%, ενώ τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ενισχύθηκαν κατά 28,4%, στα 5,54 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν στα 3,32 εκατ. ευρώ, με την καθαρή θέση να ανέρχεται στα 29,17 εκατ. ευρώ και τις δανειακές υποχρεώσεις να περιορίζονται σημαντικά, στοιχεία που αποδεικνύουν τη σταθερότητα και την υγιή χρηματοοικονομική της βάση.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Η SKAG διακρίνεται με το κορυφαίο σήμα “Sustainable Company 2025” από τον Ευρωπαϊκό Κώδικα Βιώσιμης Ανάπτυξης

Δασμοί: Η Ikea επενδύει στις ΗΠΑ για να αποφύγει τους δασμούς Τραμπ

Οι τράπεζες «γνωρίζονται» με νέους πελάτες μικρότερης ηλικίας

Η εταιρεία στηρίζει την αναπτυξιακή της στρατηγική σε τρεις άξονες, όπως  παραγωγή υψηλής ποιότητας, τεχνολογική ανανέωση και διεθνή εξάπλωση. Με επενδύσεις σε υποδομές και σε σύγχρονα κέντρα διανομής, έχει κατορθώσει να εδραιώσει μια σταθερή παρουσία τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Διαθέτει  42 κέντρα διανομής διεθνώς, ενώ τα προϊόντα της φτάνουν σε περισσότερα από 6.500 σημεία πώλησης παγκοσμίως.

Στο εσωτερικό, η Βιολάντα εξυπηρετεί πάνω από 16.800 σημεία πώλησης μέσα από τρία μεγάλα κέντρα διανομής σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κεντρική Ελλάδα, εξασφαλίζοντας ευελιξία και ταχύτητα στη διανομή. Στο εξωτερικό, οι συνεργασίες με κολοσσούς του λιανεμπορίου, όπως οι Carrefour, Aldi, Casino και Tesco, ενισχύουν τη θέση της σε ώριμες αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αμερικής. Η εταιρεία έχει χτίσει ένα εξαγωγικό προφίλ που συνδυάζει αξιοπιστία, συνέπεια και προσαρμοστικότητα στις διατροφικές συνήθειες κάθε χώρας.

Η επενδυτική δραστηριότητα παραμένει στο επίκεντρο της στρατηγικής της. Σήμερα λειτουργεί τρεις υπερσύγχρονες μονάδες παραγωγής. Το κεντρικό εργοστάσιο στα Τρίκαλα, έκτασης 55.000 τ.μ., αποτελεί τον πυρήνα παραγωγής μπισκότων και δημητριακών. Στο Μακρυχώρι Λάρισας λειτουργεί το πρώτο εργοστάσιο μπισκότων παγκοσμίως χωρίς καμινάδα, ένα πρότυπο βιομηχανικής οικολογικής καινοτομίας, ενώ το εργοστάσιο VITAFREE στα Τρίκαλα, 25.000 τ.μ., εξειδικεύεται σε προϊόντα χωρίς ζάχαρη, γλουτένη ή αλλεργιογόνα, απαντώντας στις νέες διατροφικές τάσεις.

Η βιωσιμότητα αποτελεί θεμέλιο της εταιρικής της φιλοσοφίας. Η χρήση ενεργειακά αποδοτικών τεχνολογιών, η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και η εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού εντάσσονται σε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική που συνδυάζει ανάπτυξη και κοινωνική υπευθυνότητα. Η Βιολάντα φιλοδοξεί να ενισχύσει τη θέση της ανάμεσα στις κορυφαίες ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, παραμένοντας σταθερά προσηλωμένη στην ποιότητα και την καινοτομία.

Η επιτυχημένη της πορεία δεν είναι τυχαία, καθώς  ευθυγραμμίζεται με τη γενικότερη δυναμική της παγκόσμιας αγοράς μπισκότων, η οποία βρίσκεται σε συνεχή άνοδο. Το 2024 η αξία της αγοράς εκτιμήθηκε σε 108,8 δισ. δολάρια και προβλέπεται να αγγίξει τα 206,2 δισ. έως το 2034, με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 6,6%. Η αύξηση αυτή αντανακλά τη μεταβολή του τρόπου ζωής των καταναλωτών, την αστικοποίηση και τη ζήτηση για εύκολα, συσκευασμένα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας.

Η αγορά χωρίζεται σε τέσσερις βασικές κατηγορίες: γλυκά μπισκότα, αλμυρά κράκερς, γεμιστές εκδοχές και ειδικά προϊόντα με λειτουργικά ή υγιεινά χαρακτηριστικά. Τα τελευταία, όπως τα μπισκότα χωρίς γλουτένη ή με φυτικές πρωτεΐνες, αναπτύσσονται με ταχείς ρυθμούς, ενώ η κατηγορία των «on-the-go» σνακ ανταποκρίνεται στη σύγχρονη ανάγκη για ταχύτητα και ευκολία.

Η περιοχή Ασίας–Ειρηνικού ηγείται πλέον της παγκόσμιας αγοράς, με τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη να διατηρούν σταθερή κατανάλωση, ενώ η Αφρική και η Λατινική Αμερική παρουσιάζουν ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης. Παράγοντες όπως η καινοτομία στη συσκευασία, η στροφή σε premium σειρές και η αυξημένη ευαισθησία για την υγεία ενισχύουν την αγορά, την ώρα που προκλήσεις όπως η μεταβλητότητα των πρώτων υλών και οι ρυθμιστικές πιέσεις για μείωση της ζάχαρης απαιτούν ευελιξία και επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη.

Στο διεθνές περιβάλλον, πέντε μεγάλοι όμιλοι -Mondelez, Nestlé, Kellogg, Grupo Bimbo και Britannia Industries -συγκεντρώνουν περίπου το 40% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς μπισκότων και κράκερς, επενδύοντας συστηματικά σε έρευνα και ανάπτυξη, βιώσιμες πρακτικές και νέα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις. Στο ίδιο πλαίσιο, η Βιολάντα αναδεικνύεται σε αντιπροσωπευτικό παράδειγμα ελληνικής εταιρείας που καταφέρνει να σταθεί ανταγωνιστικά δίπλα στους παγκόσμιους παίκτες, αξιοποιώντας την τεχνολογία και τη δημιουργικότητα της ελληνικής επιχειρηματικότητας.

Tags: αγορές τροφίμωνΒιολάνταεξαγωγές μπισκότα
Προηγούμενο άρθρο

Δόμνα Μιχαηλίδου: Μέχρι τις 25 Οκτωβρίου οι αιτήσεις φορέων αναπηρίας στο πρόγραμμα «Ψηφιακής Ενδυνάμωσης»

Επόμενο άρθρο

Οι τράπεζες «γνωρίζονται» με νέους πελάτες μικρότερης ηλικίας

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Παπουτσάνης: Διψήφια αύξηση σε κερδοφορία και εξαγωγές με «όχημα» τα επώνυμα προϊόντα

Παπουτσάνης: Διψήφια αύξηση σε κερδοφορία και εξαγωγές με «όχημα» τα επώνυμα προϊόντα

5 Αυγούστου 2025
Επιμελητήριο Κορινθίας: Στήριξη για επενδύσεις στη μεταποίηση γεωργικών προϊόντων

Επιμελητήριο Κορινθίας: Στήριξη για επενδύσεις στη μεταποίηση γεωργικών προϊόντων

25 Απριλίου 2025
Διανομή φρούτων και λαχανικών σε ευπαθείς ομάδες στην Κεντρική Λαχαναγορά του Ρέντη

Διανομή φρούτων και λαχανικών σε ευπαθείς ομάδες στην Κεντρική Λαχαναγορά του Ρέντη

17 Δεκεμβρίου 2024
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP