E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Η παγκόσμια αγορά wearables στα 49,2 εκατ. τεμάχια στο Β’ τρίμηνο 2025

Η αγορά wearables κατέγραψε άνοδο 12,3% το β΄ τρίμηνο 2025, με 49,2 εκατ. αποστολές. Huawei και Xiaomi βρέθηκαν στην κορυφή, ενώ η Apple ανέκτησε μερίδιο, την ώρα που η Samsung υποχώρησε.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
10/09/2025 09:55
in ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ανοδικά κινήθηκε η παγκόσμια αγορά wearables το δεύτερο τρίμηνο του 2025, με τις αποστολές να φτάνουν τα 49,2 εκατομμύρια τεμάχια, σύμφωνα με τα στοιχεία της International Data Corporation (IDC), μίας από τις πιο αναγνωρισμένες εταιρείες ερευνών στον χώρο της τεχνολογίας.

Η άνοδος σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2024 ήταν 12,3%, όταν είχαν διακινηθεί 43,8 εκατομμύρια συσκευές.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Startup οικοσυστήματα σε τροχιά απογείωσης: Ποιοι πρωταγωνιστούν και γιατί η Ελλάδα μένει στην 31η θέση

Οι 5 ελληνικές proptech που έφεραν την αγορά ακινήτων στην ψηφιακή εποχή

Η AI οδηγεί στην μεγάλη άνοδο της βιομηχανίας ημιαγωγών

Πρώτη στην σχετική κατάταξη βρέθηκε η Huawei, με 9,9 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 20,2%. Η ετήσια αύξηση των αποστολών της εταιρείας ανήλθε σε 11,7%. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Huawei διατίθενται σε περισσότερες από 170 χώρες και χρησιμοποιούνται από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού.

Στη δεύτερη θέση ακολούθησε η Xiaomi, η οποία κατέγραψε άνοδο, με 9,5 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο 19,3%, έναντι 13,5% το 2024. Η ετήσια αύξηση για την εταιρεία ανήλθε σε 61%. Η Apple κατέλαβε την τρίτη θέση με 7,4 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο 15%, από 13,1% το προηγούμενο έτος. Οι αποστολές της ενισχύθηκαν κατά 28,8% σε ετήσια βάση.

Η Samsung βρέθηκε στην τέταρτη θέση με 3,2 εκατομμύρια αποστολές, σημειώνοντας υποχώρηση 2,1% σε σχέση με τα 3,3 εκατομμύρια του 2024, γεγονός που μείωσε το μερίδιό της στο 6,5% από 7,5%.

Η BBK κατέλαβε την πέμπτη θέση με 3 εκατομμύρια αποστολές, μερίδιο 6% και οριακή άνοδο 1,6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Τέλος, οι εταιρείες που κατατάσσονται στην κατηγορία «άλλοι» (others) πραγματοποίησαν συνολικά 16,2 εκατομμύρια αποστολές, μερίδιο 33%, μειωμένο από το 39,1% του 2024, παρότι σε απόλυτους αριθμούς παρουσίασαν αύξηση 5,2%.

Mε τον όρο αποστολές δεν εννοούνται οι πωλήσεις στον τελικό καταναλωτή, αλλά οι συσκευές που διοχετεύονται στην αγορά μέσω καταστημάτων, διανομέων και συνεργατών, πρόκειται δηλαδή για δείκτη προσφοράς προς την αγορά. Οι συσκευές wearables, είναι συσκευές τεχνολογίας που φοριούνται πάνω στο σώμα, όπως τα έξυπνα ρολόγια, τα fitness bands ή ακόμη και τα έξυπνα ακουστικά και ενσωματώνουν λειτουργίες παρακολούθησης υγείας, φυσικής κατάστασης και συνδεσιμότητας σε πραγματικό χρόνο.

Tags: fitness trackersHuawei Xiaomi Apple Samsungwearables αγορά 2025έξυπνα ρολόγια αγορά
Προηγούμενο άρθρο

Τι αλλάζει για οικογένειες με παιδιά με τη νέα φορολογική κλίμακα – Η μείωση για κάθε τέκνο [πίνακας]

Επόμενο άρθρο

Μπορούν τα ΕΛΤΑ να γυρίσουν στην ένδοξη εποχή τους;

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η AI οδηγεί στην μεγάλη άνοδο της βιομηχανίας ημιαγωγών

Η AI οδηγεί στην μεγάλη άνοδο της βιομηχανίας ημιαγωγών

8 Σεπτεμβρίου 2025
Πλαστικά Θράκης: Η ελληνική πολυεθνική και η ευκαιρία στις ΗΠΑ

Πλαστικά Θράκης: Η ελληνική πολυεθνική και η ευκαιρία στις ΗΠΑ

1 Απριλίου 2025
«Φιλοξενία με αξία για όλους» – Πρωτοβουλία του ΞΕΕ για τον εορτασμό των 90 χρόνων λειτουργίας του

«Φιλοξενία με αξία για όλους» – Πρωτοβουλία του ΞΕΕ για τον εορτασμό των 90 χρόνων λειτουργίας του

16 Ιανουαρίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP