E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Η κινεζική BYD που χλεύαζε ο Έλον Μασκ αναπτύσσεται ταχύτατα και στην Ελλάδα

Ένας νέος παίκτης αναδύεται σταδιακά όλο και περισσότερο στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
23/05/2025 10:08
in ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ο λόγος για την BYD, την κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία, επίσημος διανομέας της οποίας είναι ο όμιλος Σφακιανάκη. Είναι χαρακτηριστικό ότι η συγκεκριμένη μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων αλλά και υβριδικών αυτοκινήτων έχει καταφέρει να υπερβεί μάρκες με μακρά παρουσία στον τομέα και της ηλεκτροκίνησης αλλά και του αυτοκινήτου ευρύτερα. Η εταιρεία που κάποτε χλεύαζε ο Μασκ, πλέον έχει ξεπεράσει την Tesla σε παγκόσμιες πωλήσεις, καινοτομία και ανταγωνιστικότητα τιμών.

Το πρώτο τετράμηνο του 2025 πούλησε στην Ελλάδα 686 αυτοκίνητα, έχοντας κατακτήσει μερίδιο 1,4%. Ξεπερνώντας μάρκες όπως η Volvo, η SEAT, η Mazda αλλά και η Tesla, η οποία τον τελευταίο καιρό καταγράφει πτώση των πωλήσεών της στην Ελλάδα. Κύριο χαρακτηριστικό που την κάνει ελκυστική είναι η χαμηλή τιμή, καθώς το «μικρό» της ηλεκτρικό μοντέλο BYD Dolphin Surf, ξεκινάει από τις 15.760 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3». Θα πρέπει ωστόσο να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα ελλείψει διαθέσιμων πόρων υπολειτουργεί με αποτέλεσμα να υπάρχουν καταναλωτές που αγοράζουν καινούργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο και στη συνέχεια δεν μπορούν να εισπράξουν το ποσό της επιδότησης που τους αναλογεί. 

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Η LAMDA παρουσίασε το «L Factor» με τέσσερις πυλώνες δράσεις για την κοινωνία και το περιβάλλον

Ένας χρόνος απόδοσης για τη φωτοβολταϊκή εγκατάσταση της SKAG με 534.650 kWh παραχθείσα ενέργεια

Μήπως ήρθε το τέλος για Temu και Shein;

Στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν συνολικά οκτώ μοντέλα της BYD. Η έναρξη της συνεργασίας με τον όμιλο Σφακιανάκη έγινε γνωστή μόλις τον Φεβρουάριο του 2024. 

Το προφίλ της ΒYD

Η BYD Auto Co. Αποτελεί την κυριότερη θυγατρική του κινέζικου ομίλου BYD Company, ειχείρησης εισηγμένης στο χρηματιστήριο με αντικείμενο την παραγωγή οχημάτων. Η εταιρεία κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα αμιγώς ηλεκτρικά και υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι γνωστά ως οχήματα νέας ενέργειας στην Κίνα. Επίσης παράγει ηλεκτρικά λεωφορεία και φορτηγά. Η BYD είναι η κυριότερη μάρκα του ομίλου BYD. Κάποια ακριβότερα οχήματα που παράγει ο όμιλος διατίθενται υπό τις μάρκες Denza, Yangwang και Fangchengbao.

Η BYD Auto ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2003 από τον Ουάνγκ Τσουανφού, τον ιδρυτή της BYD Company, μετά την απόκτηση της Xi’an Qinchuan Automobile. Το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας ήταν το BYD F3 και άρχισε να παράγεται το 2005. Το 2008, η BYD κυκλοφόρησε το πρώτο υβριδικό της όχημα, το BYD F3DM, και το 2009 έβγαλε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της, το BYD e6.

Η BYD Auto έχει σημειώσει σημαντική αύξηση των πωλήσεων από το 2020 και ύστερα, αξιοποιώντας την τάση που εμφανίζεται με την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Η άνοδος της, όπως και πολλών κινεζικών ανταγωνιστών της, οφείλεται στην ταχεία υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων από τους Κινέζους, καθώς το 2024 σχεδόν το 50% οχημάτων που πουλήθηκαν στη χώρα ήταν ηλεκτρικά από μόλις 8% που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό το 2020. Από το 2021, η εταιρεία άρχισε να πουλά ηλεκτρικά οχήματα εκτός Κίνας, κυρίως στην Ευρώπη, τη Νοτιοανατολική Ασία, την Ωκεανία και τη Λατινική Αμερική. Τον Μάρτιο του 2022, η BYD σταμάτησε να παράγει οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης για να επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά οχήματα.

Ο πιο ευπώλητος κατασκευαστής ηλεκτρικών στον κόσμο

Το τέταρτο τρίμηνο του 2023, η BYD έγινε ο πιο ευπώλητος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στο κόσμο ξεπερνώντας την αμερικάνικη Tesla του Έλον Μασκ. Η BYD πούλησε τα περισσότερα οχήματα από οποιαδήποτε άλλη μάρκα στη Κίνα το 2023, ξεπερνώντας την γερμανική Volkswagen (της οποίας οι πωλήσεις έχουν πέσει αρκετά στη χώρα τα τελευταία χρόνια) που πρώτευε στις πωλήσεις αυτοκινήτων στη χώρα για χρόνια. Η BYD είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων ως προς την χρηματιστηριακή της αξία.

Η BYD ξεπέρασε και την Tesla σε ετήσιες πωλήσεις το 2024. Τον περασμένο Μάρτιο παρουσίασε μια επαναστατική τεχνολογία φόρτισης μπαταριών που, όπως υποστηρίζει, προσδίδει στα οχήματά της αυτονομία 400 χιλιομέτρων σε πέντε λεπτά, ξεπερνώντας τους υπερφορτιστές της Tesla, οι οποίοι χρειάζονται 15 λεπτά για να προσθέσουν 320 χιλιόμετρα. Εκτός των άλλων, τον Φεβρουάριο η BYD λάνσαρε το σύστημα αυτόματης οδήγησης «God’s Eye», ένα προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδηγού που ανταγωνίζεται τη λειτουργία Full Self-Driving της Tesla, χωρίς επιπλέον κόστος για τα περισσότερα αυτοκίνητά της.

Tags: BYD vs TeslaBYD αυτοκίνηταBYD πωλήσεις Ελλάδαηλεκτρικά αυτοκίνητα Ελλάδα
Προηγούμενο άρθρο

Salesforce: Έντονο το ενδιαφέρον των ελληνικών επιχειρήσεων για τους AI agents

Επόμενο άρθρο

Ολοταχώς για καλοκαίρι με φτηνότερη βενζίνη – Τα στοιχεία [πίνακες]

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τι θα ψωνίσουν οι Ευρωπαίοι αυτά τα Χριστούγεννα;

Τι θα ψωνίσουν οι Ευρωπαίοι αυτά τα Χριστούγεννα;

13 Δεκεμβρίου 2024
Σημάδια κόπωσης για την Huawei στην Ελλάδα

Σημάδια κόπωσης για την Huawei στην Ελλάδα

21 Μαΐου 2025
Συνάντηση Προέδρου Ε.Ε.Σ. με Πρόεδρο ΕΡΤ για την ενίσχυση του ανθρωπιστικού έργου

Συνάντηση Προέδρου Ε.Ε.Σ. με Πρόεδρο ΕΡΤ για την ενίσχυση του ανθρωπιστικού έργου

24 Δεκεμβρίου 2024
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP