E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

House of Myrtle: Η ελληνική απάντηση στο βιώσιμο design για την οικογένεια

Από μια προσωπική ανάγκη σε μια boutique επιχείρηση με ξεκάθαρη ταυτότητα: Το House of Myrtle επενδύει στην ποιότητα και στα φυσικά υλικά, φέρνοντας τη βιώσιμη λειτουργικότητα στην καρδιά της σύγχρονης οικογένειας.

NefeliRantou by NefeliRantou
15/07/2025 11:06
in BUSINESS STORIES - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ, TRENDS
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Σε μια αγορά που συχνά υπεραπλουστεύει την έννοια του design και του βιώσιμου lifestyle, το House of Myrtle επιλέγει μια πιο συνειδητή πορεία.

Με αφετηρία την αγάπη για τη μητρότητα, τη φύση και την πρακτικότητα, η ιδρύτριά του, Σέβη Χατζηπαυλή, δημιουργεί ένα brand που δεν επενδύει μόνο στην αισθητική αλλά και στη διαχρονική αξία.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Η εφορία «χτενίζει» τα Airbnb της κληρονομιάς – Αναδρομικοί έλεγχοι πενταετίας και βαριά πρόστιμα

Εκκίνηση σήμερα για τις θερινές εκπτώσεις – Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές

4 μεγάλες επενδύσεις σε βιομηχανία και τουρισμό ύψους 290 εκατ. ευρώ

Εννέα χρόνια μετά το λανσάρισμά του, το House of Myrtle συνεχίζει να μεγαλώνει, παραμένοντας πιστό σε αυτό που από την αρχή υπηρέτησε: την απλότητα με ουσία.

Πείτε μας δύο λόγια για την εταιρεία σας;

To House of myrtle είναι ένα brand για τις μικρές και πολύτιμες στιγμές της καθημερινότητας. Υφές που αγκαλιάζουν, σχέδια εμπνευσμένα από τη φύση, απαλά υλικά και λιτές γραμμές για γονείς και παιδιά.

Πρόθεση μας είναι η πρακτικότητα να συναντά την αισθητική και την ποιότητα. Τσάντες για νέες μητέρες, μεγάλα backpack για μπαμπάδες αλλά και χρήσιμα τσαντάκια και αξεσουαρ, που κάνουν πιο εύκολη την καθημερινότητα. Ένα brand που γεννήθηκε για να χωρά όσα έχουν σημασία.

Τι σημαίνει για εσάς το όνομα “House of Myrtle”;

House, όπως σπίτι, ζεστασιά, φροντίδα, οικογένεια, μπαμπάς, μαμά, παιδί. Myrtle, όπως αγάπη, αγνότητα, ευημερία, ομορφιά, ηρεμία και σοφία.

Πόσα χρόνια δραστηριοποιείστε στον χώρο;

Η πρώτη μας συλλογή κυκλοφόρησε το 2016. Από τότε έως και σήμερα μετράμε 9 χρόνια στον χώρο, προσφέροντας επιλογές τόσο για σύγχρονους γονείς και παιδιά, όσο και για όλες τις γυναίκες που αναζητούν στιλάτες λύσεις για να ολοκληρώσουν το καθημερινό τους look.



Τι θέλετε να νιώθει ο πελάτης που επιλέγει τα προϊόντα σας;

Θέλουμε ο πελάτης μας να νιώθει ότι κρατά στα χέρια του κάτι όμορφο αλλά και χρήσιμο, κάτι που αντέχει στον χρόνο και είναι φτιαγμένο από φυσικά υλικά., κάτι που έχει σχεδιαστεί με φροντίδα για τις μικρές στιγμές της καθημερινότητας.

Περιγράψτε με τρεις λέξεις το brand “House of Myrtle”.

Βιωσιμότητα, πρακτικότητα και φυσικά υλικά.

Τι σας διαφοροποιεί στην αγορά;

Αυτό που μας διαφοροποιεί είναι ο τρόπος που προσεγγίζουμε την καθημερινότητα: με απλότητα, φροντίδα και αισθητική συνέπεια. Τα προϊόντα μας δεν είναι απλώς πρακτικά – είναι σχεδιασμένα για να έχουν θέση στην καρδιά της οικογένειας, να συνδυάζουν λειτουργικότητα με διακριτικό στιλ, χωρίς υπερβολές.

Επιλέγουμε υλικά με σκέψη και σεβασμό, δουλεύουμε με μικρές παραγωγές και δίνουμε σημασία στη λεπτομέρεια – από το pattern μέχρι τη συσκευασία. Δεν ακολουθούμε τάσεις, αλλά δημιουργούμε αντικείμενα με διάρκεια, που μπορεί να τα κρατήσει κάποιος για χρόνια ή να τα χαρίσει σε κάποιον αγαπημένο. Και φυσικά, πίσω από όλα υπάρχει μια φιλοσοφία: να κάνουμε την απλότητα ξεχωριστή.

Σέβη Χατζηπαυλή, ιδρύτρια του House of Myrtle.

Πώς φαντάζεστε το brand σε 5 χρόνια από σήμερα;

Ο στόχος μας είναι το brand να έχει εξελιχθεί σε ένα μικρό «household name» – να είναι δηλαδή η πρώτη σκέψη των γονιών όταν ψάχνουν casual αλλά στιλάτα αξεσουάρ ή δώρα.

Θέλουμε να εκπέμπει αυτή την ήρεμη σιγουριά: πως ό,τι κι αν διαλέξει κάποιος από εμάς, θα είναι ποιοτικό, αισθητικά προσεγμένο και σχεδιασμένο με αληθινή αγάπη για την καθημερινότητα της οικογένειας.

Φανταζόμαστε τα προϊόντα μας να ταξιδεύουν σε διαφορετικές πόλεις και χώρες, να βρίσκονται σε όμορφα concept stores, να συνοδεύουν γονείς και παιδιά σε στιγμές αληθινές – από τις πρώτες βόλτες στο πάρκο μέχρι τα δώρα για μια νέα αρχή.

Και πάνω απ’ όλα, να έχει χτιστεί γύρω από το brand μια κοινότητα που μας επιλέγει ξανά και ξανά, όχι μόνο για αυτό που προσφέρουμε αλλά και για αυτό που εκπροσωπούμε.

Ποια είναι τα βασικά προϊόντα ή κατηγορίες που προσφέρει το House of Myrtle;

Τα βασικά προϊόντα είναι οι τσάντες Mountain καιSand, είναι τσάντες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μητέρες στην καθημερινότητα ή στην παραλία, αφού έχουν μεγάλο μέγεθος και διαθέτουν πολλές εσωτερικές και εξωτερικές τσέπες. Αντίστοιχα βασικό προϊόν είναι το Forest backpack που είναι για μεγάλους, αλλά και για μικρότερα παιδιά, τα Tito Forest και Little Forest. Ακόμη ένας βασικός κωδικός είναι οι παιδικές πετσέτες και μπουρνούζια και τα απαλά swaddles για βρέφη.

Ποια είναι τα υλικά που χρησιμοποιείτε και πόσο σημαντική είναι για εσάς η βιωσιμότητα;

Η επιλογή φυσικών και υψηλής ποιότητας υλικών συνιστά τη βασική φιλοσοφία του brand με την πλειοψηφία των προϊόντων του να είναι από 100% βαμβάκι. Xρησιμοποιούμε εκλεκτά φυσικά υλικά, βαμβακερά υφάσματα και βαφές με βάση το νερό, έτσι ώστε τα προϊόντα μας έχουν να συγκεκριμένη αισθητική που αντικατοπτρίζει την αγάπη μας για μια ζωή πιο κοντά στη φύση.

Προμηθευόμαστε τα τα περισσότερα υλικά για την κατασκευή από ελληνικές εταιρείες. Δημιουργούμε τα δικά μας prints, τα οποία τυπώνονται εδώ στην Ελλάδα ενώ η κατασκευή γίνεται επίσης εδώ, τόσο in-houseόσο και σε συνεργασία με μία μικρή οικογενειακή βιοτεχνία.

Ποιος είναι ο ρόλος των social media και της online παρουσίας στην ανάπτυξη του brand σας;

Για το House of Myrtle, τα social media δεν είναι απλώς ένα εργαλείο προβολής. Είναι ένα καθημερινό παράθυρο επικοινωνίας με ανθρώπους που μοιράζονται τις ίδιες αξίες με εμάς: την απλότητα, την ουσία, την ομορφιά που δεν επιβάλλεται.

Μέσα από την online παρουσία μας, χτίζουμε έναν κόσμο που μιλάει με εικόνες, λέξεις και αισθήσεις – έναν χώρο εμπνευσμένο από τη φύση, τη μητρότητα και την ανάγκη για ισορροπία. Δίνουμε χώρο σε όσα δεν λέγονται πάντα: την ανάγκη για απλότητα, για ήσυχες στιγμές, για πράγματα που έχουν λόγο ύπαρξης. Τα social media μάς βοηθούν να χτίζουμε σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό μας, να αφηγούμαστε την ιστορία πίσω από κάθε προϊόν,να ακούμε τι έχουν πραγματικά ανάγκη οι άνθρωποι που μας επιλέγουν.

Σε έναν κόσμο που κινείται γρήγορα, προσπαθούμε να κρατήσουμε την online παρουσία μας
αληθινή, λιτή και γεμάτη φροντίδα – όπως και τα προϊόντα μας


Ποια είναι τα τρία πράγματα που θεωρείτε «κλειδιά» για να πετύχει ένα brand;

Για εμάς στο House of Myrtle, επιτυχία δε σημαίνει μόνο να είσαι ορατός ή να έχεις εμπορική απήχηση . Είναι κάτι πολύ πιο βαθύ – να μπορείς να σταθείς με ουσία και διάρκεια. Αν έπρεπε να το συνοψίσω σε τρία βασικά στοιχεία, θα έλεγα:

1. Αυθεντικότητα : Να ξέρεις ποιος είσαι και γιατί κάνεις αυτό που κάνεις. Ο κόσμος σήμερα έχει ανάγκη από brands που δεν προσποιούνται, που δεν ακολουθούν απλώς τάσεις. Όταν είσαι αυθεντικός, φαίνεται σε κάθε προϊόν, κάθε λέξη, κάθε εικόνα. Και αυτό δημιουργεί εμπιστοσύνη.

2. Συνέπεια : Ειδικά όταν είσαι ένα μικρότερο brand, η συνέπεια είναι αυτό που χτίζει μακροχρόνιες σχέσεις. Συνέπεια στο ύφος, στις αξίες, στην ποιότητα. Να μπορεί ο άλλος να σε αναγνωρίζει αμέσως, όχι μόνο από το logo, αλλά από την αίσθηση που του αφήνεις.

3. Σχέση με τον άνθρωπο : Αυτό, για εμάς, είναι το σημαντικότερο. Δεν απευθυνόμαστε σε «στόχους αγοράς» – απευθυνόμαστε σε ανθρώπους. Σε γονείς, σε οικογένειες, σε καθημερινές ζωές. Αν δεν υπάρχει σύνδεση, τίποτα δεν κρατάει. Αν όμως υπάρχει, τότε το brand γίνεται κάτι περισσότερο από προϊόν: γίνεται κομμάτι μιας ιστορίας.

Tags: House of Myrtleslow fashion Ελλάδαβιωσιμότητα στο designελληνικά brandsΣέβη Χατζηπαυλή
Προηγούμενο άρθρο

Ελληνική οικονομία: Ανθεκτική ανάπτυξη και ισχυρά δημοσιονομικά στο Α΄ Εξάμηνο του 2025

Επόμενο άρθρο

Με αθρόα συμμετοχή ολοκληρώθηκε ο 1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος

NefeliRantou

NefeliRantou

Η Δρ. Νεφέλη Ράντου είναι συνιδρύτρια της syΝΝergy, με ακαδημαϊκές σπουδές στον τομέα της αναπηρίας και πολυετή εμπειρία στα μέσα επικοινωνίας (TV, radio, sites). Παρέχει συμβουλευτική καθοδήγηση σε ζητήματα Επικοινωνίας και Προσβασιμότητας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι 3 οικονομικές συμβουλές που δίνουν οι πλούσιοι στα παιδιά τους

Οι 3 οικονομικές συμβουλές που δίνουν οι πλούσιοι στα παιδιά τους

8 Απριλίου 2025
Ομορφιά και επιχειρηματικότητα: Οι συγχωνεύσεις και εξαγορές που ξεχωρίζουν το 2025

Ομορφιά και επιχειρηματικότητα: Οι συγχωνεύσεις και εξαγορές που ξεχωρίζουν το 2025

8 Ιανουαρίου 2025
Συνέντευξη του Βασίλη Ανδρικόπουλου, μέλος του συνδυασμού «ΑΛΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ» στο eeconomy.gr

Συνέντευξη του Βασίλη Ανδρικόπουλου, μέλος του συνδυασμού «ΑΛΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ» στο eeconomy.gr

29 Οκτωβρίου 2024
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP