E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Έρευνα για τις ταξιδιωτικές δαπάνες: Οι Έλληνες απομακρύνονται από την Ευρώπη και κάνουν στροφή προς την Ασία

Οι Έλληνες ταξιδιώτες στρέφονται το 2024 σε Ασία, Αφρική και Λατινική Αμερική, με τους Millennials να ηγούνται μιας γενιάς που αναζητά αυθεντικές εμπειρίες και προσιτές περιπέτειες, σύμφωνα με την πρώτη παγκόσμια ταξιδιωτική έκθεση της Revolut.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
03/06/2025 09:59
in TRENDS, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Σύμφωνα με την πρώτη Έκθεσης της Revolut για τις Παγκόσμιες Ταξιδιωτικές Δαπάνες, οι Έλληνες απομακρύνονται όλο και περισσότερο από τους παραδοσιακούς ευρωπαϊκούς προορισμούς και επιλέγουν την Ασία για τα ταξίδια τους.

Η έκθεση ανέλυσε τις δαπάνες από 24 χώρες παγκοσμίως και αποκάλυψε πού ξοδεύουν τα χρήματά τους οι 55 εκατομμύρια πελάτες της Revolut στο εξωτερικό, ποιοι είναι οι κύριοι εκφραστές αυτών των τάσεων και σε τι ξοδεύουν τα χρήματά τους. Οι διεθνείς δαπάνες των πελατών της Revolut ξεπέρασαν τα 23 δισ. ευρώ το 2024, με την Ισπανία να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας ως ένας από τους αγαπημένους προορισμούς παγκοσμίως, αντιπροσωπεύοντας το 11% των συνολικών δαπανών.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Deutsche Bank: Ανεβάζει τον πήχυ για την Ευρώπη

Ισχυρή άνοδος της απασχόλησης τον Απρίλιο 2025 – Πού οφείλεται το θετικό ισοζύγιο και ποιες τάσεις καταγράφονται

Eurostat: Στο 1,9% ο πληθωρισμός στην ευρωζώνη το Μάιο -Στο 3,3% στην Ελλάδα

Η Ευρώπη παραμένει στην κορυφή της λίστας, αλλά οι δαπάνες αρχίζουν να «ταξιδεύουν» αλλού

Στην κορυφή της λίστας για τους Έλληνες βρίσκονται παραδοσιακοί προορισμοί διακοπών σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική, με το Ηνωμένο Βασίλειο να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αντιπροσωπεύοντας το 18% του συνόλου των διεθνών δαπανών το περασμένο έτος. Ωστόσο, οι Έλληνες αρχίζουν να στρέφουν το ενδιαφέρον τους σε λιγότερο παραδοσιακούς προορισμούς, εκτός της Γηραιάς Ηπείρου.

Οι Έλληνες καταναλωτές επεκτείνονται το 2024 με τις διεθνείς δαπάνες να αυξάνονται κατά 5%, σαφές σημάδι ότι η επιθυμία για ταξίδια βρίσκεται σε άνοδο. Ενώ οι παραδοσιακοί αγαπημένοι προορισμοί όπως το Ηνωμένο Βασίλειο εξακολουθούν να κατέχουν την πρώτη θέση, παρατηρείται μια έντονη αλλαγή: περισσότεροι Έλληνες επιλέγουν προορισμούς εκτός πεπατημένης σε Ασία, Αφρική και Λατινική Αμερική. Αυτή η άνοδος αντανακλά όχι μόνο την επιθυμία για πρωτότυπες περιπέτειες, αλλά και μια βαθύτερη ανάγκη για εξερεύνησης αυθεντικών προορισμών με, πολιτιστικό πλούτο και προσιτές τιμές.

Οι Millennials «οδηγούν» τη στροφή προς την Ασία

Οι διεθνείς δαπάνες των Ελλήνων το 2024 έχουν έναν ξεκάθαρο πρωταγωνιστή: τους Έλληνες ηλικίας 25 έως 34 ετών, οι οποίοι βρίσκονται πίσω από το 37% των συνολικών δαπανών στο εξωτερικό. Αυτή η μερίδα νέων επαγγελματιών οδηγεί τη στροφή προς μακρινούς προορισμούς με πλούσια πολιτιστική κληρονομιά. Μέρη όπως η Ιαπωνία (+45%), η Νότια Κορέα (+45%) και το Βιετνάμ (+42%) σημείωσαν τεράστια ετήσια αύξηση σε αυτή την ηλικιακή ομάδα. Στην Αφρική, το Μαρόκο (+38%) και η Αίγυπτος (+38%) γίνονται πόλος έλξης για ταξιδιώτες με χαμηλό προϋπολογισμό που αναζητούν έντονες εμπειρίες. Αυτές οι τάσεις φανερώνουν μια τάση απομάκρυνσης από την ευρωζώνη και τη στροφή προς ταξίδια προστιθέμενης αξίας σε αναδυόμενες περιοχές.

Ακολουθούν η γενιά ηλικίας 35-44 ετών (που αντιπροσωπεύει το 21% των δαπανών στο εξωτερικό) και η γενιά 18-24 ετών (16%), γεγονός που δείχνει ότι η διάθεση για εξερευνήσεις χαρακτηρίζει τις νεότερες ηλικιακές ομάδες συνολικά. Οι μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες (55-64 ετών και άνω) εξακολουθούν να έχουν σημαντική συνεισφορά, αλλά τείνουν να επιλέγουν τα γνώριμα εδάφη, ενισχύοντας το χάσμα γενεών στον τρόπο με τον οποίο οι Έλληνες προσεγγίζουν τα ταξίδια σήμερα.

Γαστρονομική κουλτούρα και “shopping therapy“ στην πρώτη θέση

Οι Έλληνες ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στις γαστρονομικές εμπειρίες όταν βρίσκονται στο εξωτερικό, με τα εστιατόρια να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο των δαπανών σε ποσοστό 30% και μέση αξία συναλλαγής τα 19€. Οι αγορές εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό μέρος των δαπανών στο εξωτερικό στο 24%, ωστόσο, οι δαπάνες για καθημερινά είδη αντιπροσωπεύουν πλέον το 16% του συνόλου.

Η Tara Massoudi, Γενική Διευθύντρια Premium Προϊόντων της Revolut, δήλωσε, «Η Revolut ιδρύθηκε βασιζόμενη στην ιδέα ότι τα χρήματα δεν πρέπει να εμποδίζουν τους ανθρώπους να εξερευνήσουν τον κόσμο. Η έκθεσή μας αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες μας ξοδεύουν χρήματα στο εξωτερικό, ποιες αλλαγές συντελούνται και ρόλο που παίζει η Revolut στη διαμόρφωση αυτών των τάσεων. Παρατηρούμε μια σαφή στροφή προς μακρινούς προορισμούς προστιθέμενης αξίας ειδικά για τους νεότερους ταξιδιώτες, και η Revolut βρίσκεται σε μοναδική θέση για να υποστηρίξει αυτήν την αλλαγή στο τοπίο των παγκόσμιων ταξιδιών.»

Η Revolut απομακρύνει τα εμπόδια για τις διασυνοριακές δαπάνες και διευκολύνει τη διαχείριση των οικονομικών σας όταν ταξιδεύετε στο εξωτερικό. Ως πελάτες της Revolut, μπορείτε να κερδίζετε πόντους από τις καθημερινές τους δαπάνες με τα RevPoints, να κλείσετε πάνω από 1,9 εκατ. ξενοδοχεία, καταλύματα και ξενώνες και πάνω από 300.000 δραστηριότητες μέσα σε δευτερόλεπτα εντός της εφαρμογής Revolut. Μπορείτε επίσης να παραμείνετε συνδεδεμένοι σε 100+ χώρες με την eSIM και να απολαύσετε πρόσβαση σε lounges αεροδρομίων, ανάλογα με το πρόγραμμα στο οποίο βρίσκεστε (ισχύουν οι Όροι και Προϋποθέσεις για την eSIM, οι Όροι και Προϋποθέσεις για τα RevPoints, οι Όροι και Προϋποθέσεις του Stays και οι Όροι και Προϋποθέσεις για τα lounges αεροδρομίων).

Tags: RevolutRevPointsΈλληνες ταξιδιώτεςεναλλακτικοί προορισμοίνεανικός τουρισμόςταξιδιωτικές δαπάνες 2024
Προηγούμενο άρθρο

Διάσημος επενδυτής της Silicon Valley προς Google: «Επενδύστε δισεκατομμύρια σε αυτόν τον κλάδο, είναι το μέλλον»

Επόμενο άρθρο

Προς αναζήτηση λύσης για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο -Σε ανοικτή γραμμή με τις τράπεζες το ΥΠΕΘΟ

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ελληνικές επιχειρήσεις και ΑI: Έτοιμες για το μέλλον ή απροετοίμαστες;

Ελληνικές επιχειρήσεις και ΑI: Έτοιμες για το μέλλον ή απροετοίμαστες;

30 Δεκεμβρίου 2024
ΒΕΑ: Εκδηλωση στις 15 Μαίου με θέμα τα 13 χρόνια ΓΕΜΗ & Υπηρεσία Μίας Στάσης

ΚΕΕΕ: Έρευνα για τα 13 χρόνια λειτουργίας ΓΕΜΗ

4 Νοεμβρίου 2024
Ν. Χαρδαλιάς: Στηρίζουμε έμπρακτα τους αθλητές μας με αναπηρία

Ν. Χαρδαλιάς: Στηρίζουμε έμπρακτα τους αθλητές μας με αναπηρία

28 Μαΐου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP