E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Δημιούργησαν μια αυτοκρατορία επενδύοντας τις αποταμιεύσεις τους -Το «κενό» στην αγορά που τους έκανε πλούσιους

Πώς ένα ζευγάρι από την Αυστραλία άλλαξε τους όρους του παιχνιδιού στην αγορά ειδών σπιτιού.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
30/05/2025 10:00
in ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Με όραμα, τόλμη και επιμονή, ένα ζευγάρι από την Αυστραλία κατάφερε να μετατρέψει τις αποταμιεύσεις του σε μια επιχείρηση εκατομμυρίων δολαρίων, αλλάζοντας τα δεδομένα στην αγορά χαλιών.

Η Αλεξάντρα και ο Άαρον Γουέλερ ξεκίνησαν την εταιρεία τους, Miss Amara, το 2014, εντοπίζοντας ένα σημαντικό κενό: την έλλειψη καλαίσθητων και πρακτικών χαλιών στην αγορά. Η ιδέα γεννήθηκε όταν η Αλεξάντρα, που σήμερα ζει στο Χονγκ Κονγκ, αναζητούσε ένα χαλί για το σπίτι της και συνειδητοποίησε πόσο δύσκολη ήταν η εμπειρία αγοράς.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Χατζηδάκης: Οι προτεραιότητες της κυβέρνησης για την οικονομία το επόμενο εξάμηνο

ING: Ο Ευρωπαϊκός Νότος κερδίζει το στοίχημα της ανάκαμψης – Στο προσκήνιο η Ελλάδα

Ποιος είναι ο πραγματικά μεγάλος κίνδυνος των αμερικανικών δασμών για την Ελλάδα

Τα διαθέσιμα σχέδια δεν ταίριαζαν αισθητικά με τον χώρο, οι διαστάσεις ήταν μπερδεμένες και η διαδικασία επιλογής δύσκολη. Παράλληλα, ο Άαρον, εργαζόμενος σε εταιρεία SEO, παρατήρησε τον μεγάλο αριθμό διαδικτυακών αναζητήσεων για χαλιά, κάτι που επιβεβαίωσε ότι υπήρχε εμπορικό ενδιαφέρον.

Η ιδέα που τους έκανε πλούσιους

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail, το ζευγάρι επένδυσε 50.000 δολάρια από τις αποταμιεύσεις του και αποφάσισε να προσφέρει μια εμπειρία αγορών που θα κάνει τη διαφορά: δυνατότητα εικονικής προβολής του χαλιού σε φωτογραφία του χώρου, φωτογραφίες προϊόντων σε αληθινά σπίτια και μια γενναιόδωρη πολιτική επιστροφών χωρίς κόστος!

Η Αλεξάντρα μάλιστα άρχισε να απευθύνεται σε αγνώστους μέσω διαδικτύου, ζητώντας τους να φωτογραφίσουν τα χαλιά στο σπίτι τους – κάτι που σήμερα θεωρείται στρατηγική User-Generated Content, αλλά τότε ήταν απλώς μια γνήσια προσπάθεια να βοηθήσει τους πελάτες να οραματιστούν τον χώρο τους.

Η πελατοκεντρική φιλοσοφία ήταν καθοριστική. Όπως εξηγεί η ίδια στο news.com.au, «πολλοί γονείς και ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων ένιωθαν πως δεν μπορούσαν να έχουν όμορφα πράγματα στο σπίτι τους». Έτσι γεννήθηκε μια νέα σειρά χαλιών ανθεκτικών στους λεκέδες, εύκολων στο καθάρισμα και ιδανικών για οικογένειες με μικρά παιδιά και κατοικίδια.

Δεν ήταν όλα εύκολα από την αρχή

Δέκα χρόνια μετά, η Miss Amara απασχολεί περίπου 80 εργαζομένους και το 2024 κατέγραψε τζίρο 26 εκατομμυρίων δολαρίων. Όμως η επιτυχία δεν ήρθε χωρίς δυσκολίες: το ζευγάρι πέρασε πέντε χρόνια χωρίς να πληρώνεται, αντιμετώπισε αντιρρήσεις για τις καινοτομίες του και έπρεπε να επιμείνει στις ιδέες του παρά τις προβλέψεις περί αποτυχίας.

Η Αλεξάντρα αποδίδει την επιτυχία στην αποφασιστικότητα του Άαρον, τον οποίο χαρακτηρίζει «αληθινό επιχειρηματία – ατρόμητο και με πάθος». Ανάμεσα στα πρόσφατα επιτυχημένα λανσαρίσματα της εταιρείας είναι και τα «rollie pollie playmats» – μοντέρνα, μαλακά στρώματα παιχνιδιού που σχεδιάστηκαν ώστε να εναρμονίζονται με τον χώρο του σαλονιού χωρίς να χρειάζεται να αποθηκευτούν.

Με το βλέμμα στο μέλλον και τις αξίες της φροντίδας, της αισθητικής και της καινοτομίας, το ζευγάρι συνεχίζει να εμπλουτίζει τη γκάμα του, μετατρέποντας την αρχική ανάγκη για ένα όμορφο χαλί σε μια επιχείρηση που εμπνέει διεθνώς, αναφέρει το δημοσίευμα.

Tags: Aaron WellerAlexandra WellerMiss Amaraplaymatsstartup
Προηγούμενο άρθρο

Πώς θα βγουν στην αγορά ακίνητα των servicers – Αναζητείται λύση

Επόμενο άρθρο

ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση 5,7% σημείωσαν οι εγγραφές νέων επιχειρήσεων το A’ τρίμηνο

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η τεχνητή νοημοσύνη στην Ελλάδα: Προκλήσεις, ευκαιρίες και οι startups που καινοτομούν

Η τεχνητή νοημοσύνη στην Ελλάδα: Προκλήσεις, ευκαιρίες και οι startups που καινοτομούν

11 Μαρτίου 2025
Το μυστικό επιτυχίας του δισεκατομμυριούχου CEO του Dropbox -Τα 4 βιβλία που τον έκαναν καλύτερο ηγέτη

Το μυστικό επιτυχίας του δισεκατομμυριούχου CEO του Dropbox -Τα 4 βιβλία που τον έκαναν καλύτερο ηγέτη

16 Ιουνίου 2025
Η LVMH και οι δύσκολοι καιροί για τα πανάκριβα είδη πολυτελείας

Η LVMH και οι δύσκολοι καιροί για τα πανάκριβα είδη πολυτελείας

29 Μαΐου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP