E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Campari Hellas: Ισχυρή ανάπτυξη και καθαρά κέρδη €4,45 εκατ. το 2024

Ραγδαία άνοδος στις πωλήσεις, νέα προϊόντα και στρατηγικές κινήσεις στην ελληνική αγορά.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
18/03/2025 09:30
in ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η Campari Hellas κατέγραψε εντυπωσιακή ανάπτυξη το 2024, με αύξηση 86,5% στις πωλήσεις της, οι οποίες ανήλθαν στα €38 εκατ., και με ισχυρή βελτίωση της κερδοφορίας της. Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 77%, φτάνοντας τα €4,45 εκατ., σε μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε από επενδύσεις, επέκταση πελατειακής βάσης και στρατηγικές κινήσεις ενίσχυσης του χαρτοφυλακίου της.

Το δυναμικό momentum της Campari Hellas ήρθε ως αποτέλεσμα της ανάληψης της αποκλειστικής διανομής όλων των προϊόντων του Ομίλου Campari στην Ελλάδα, καθώς και της διατήρησης σταθερών τιμών σε όλη τη διάρκεια του έτους.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Σιάμισιης (Helleniq Energy): Πιθανή η συμμετοχή στους νέους διαγωνισμούς για υδρογονάνθρακες

Μπρατάκος: Τα Βραβεία ΕΒΕΑ τιμούν τις επιχειρήσεις που επαναπροσδιορίζουν στην πράξη το παραγωγικό μέλλον της χώρας

Αυξήθηκαν κατά 61% οι εκταμιεύσεις δανείων προς τις επιχειρήσεις το 2024

Ισχυρή επέκταση και νέοι πελάτες

Η εταιρεία ενίσχυσε σημαντικά την παρουσία της στην ελληνική αγορά, προσθέτοντας περισσότερους από 400 νέους πελάτες στο δίκτυό της, μετά και το άνοιγμα του νέου γραφείου της στην Αθήνα.

Οι βασικές πηγές εσόδων προήλθαν από κορυφαία brands όπως Aperol, Campari και Ouzo 12, με τη διοίκηση να σχεδιάζει περαιτέρω ανάπτυξη και εστίαση στο υπόλοιπο χαρτοφυλάκιό της.

Παράγοντες που επηρεάζουν τη μελλοντική πορεία της εταιρείας είναι η συνολική κατάσταση της ελληνικής οικονομίας και η καταναλωτική ζήτηση, καθώς ο κλάδος των premium ποτών επηρεάζεται άμεσα από τις οικονομικές συνθήκες.

Αλλαγή ηγεσίας στη Campari Hellas

Το 2024 σηματοδότησε αλλαγές στη διοικητική ομάδα της εταιρείας. Από τις 20 Ιανουαρίου, ο Βασίλης Βελισκιώτης ανέλαβε καθήκοντα Managing Director, διαδεχόμενος τον Γιάννη Στράτο, ο οποίος μετακινήθηκε στη θέση του Managing Director της Campari France.

Ο κ. Βελισκιώτης διαθέτει πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας σε ηγετικές θέσεις πολυεθνικών εταιρειών, όπως η Diageo, Coca-Cola Hellenic, Sara Lee και Kraft Foods. Στον νέο του ρόλο, έχει θέσει ως προτεραιότητα:

  • Την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της Campari Hellas στην ελληνική αγορά
  • Την προώθηση της αναγνωρισιμότητας των brands της εταιρείας
  • Την καινοτομία στον τομέα των premium ποτών

Στρατηγικές κινήσεις και νέα προϊόντα

Το 2024, η Campari Hellas επένδυσε δυναμικά στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της, αυξάνοντας το προσωπικό της σε 60 άτομα, με στόχο την εξειδίκευση και την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εργαζομένων της.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της, λάνσαρε νέα προϊόντα, όπως:

  • Courvoisier (premium κονιάκ)
  • Σαμπάνια Lallier
  • Crodino (μη αλκοολούχο απεριτίφ, που ανταποκρίνεται στις νέες καταναλωτικές τάσεις)

Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στην ελληνική bartending κοινότητα, με πάνω από 2.500 συμμετοχές σε 300+ εκπαιδευτικά σεμινάρια και αποκλειστικά masterclasses.

Παράλληλα, η Campari Hellas διαχειρίζεται μερικά από τα πιο γνωστά brands στον κλάδο των premium ποτών, όπως:

  • Aperol
  • Campari
  • Bulldog gin
  • Wild Turkey
  • Skyy vodka
  • Grand Marnier
  • Espolòn tequila

Αποτελέσματα του Ομίλου Campari και οι προκλήσεις του 2024

Σε επίπεδο Ομίλου, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5,2%, αγγίζοντας τα €3,07 δισ. (από €2,91 δισ. το 2023). Τα προσαρμοσμένα EBITDA διαμορφώθηκαν στα €732,6 εκατ., καταγράφοντας οριακή αύξηση σε σχέση με το 2023 (€728,9 εκατ.).

Ωστόσο, η καθαρή κερδοφορία του Ομίλου μειώθηκε κατά 39%, φτάνοντας τα €201,6 εκατ. (από €330,5 εκατ. το 2023).

Στο μέτωπο των πωλήσεων, η αγορά των ΗΠΑ παρέμεινε σταθερή, ενώ στην Ευρώπη η ανάπτυξη ήταν έντονη, με την Ελλάδα να καταγράφει ισχυρή άνοδο, λόγω της ζήτησης για Aperol και Campari.

Το Aperol ενισχύθηκε κατά 5% στις ΗΠΑ και επεκτάθηκε σε αγορές όπως η Βραζιλία, το Μεξικό, η Γερμανία, η Ισπανία και η Αυστραλία.

Οι δασμοί και το αβέβαιο διεθνές περιβάλλον

Για το 2024, ο Όμιλος Campari εκτιμά ότι θα είναι μια μεταβατική χρονιά, με σημαντικές προκλήσεις. Η διοίκηση έχει εκφράσει ανησυχίες για τον αντίκτυπο των δασμών Trump, καθώς ενδέχεται να επηρεάσουν τις εισαγωγές από το Μεξικό, τον Καναδά και την Ευρώπη προς τις ΗΠΑ.

Ο υπολογιζόμενος οικονομικός αντίκτυπος αυτών των δασμών εκτιμάται μεταξύ €90-100 εκατ. ετησίως, γεγονός που θα μπορούσε να επηρεάσει τις συνολικές επιδόσεις του Ομίλου.

Ωστόσο, η Campari Hellas παραμένει σε τροχιά ανάπτυξης, εστιάζοντας στη στρατηγική της επέκταση, στην εισαγωγή νέων προϊόντων και στη δυναμική ενίσχυση των βασικών της brands στην ελληνική αγορά.

Η Campari Hellas κατέγραψε μια εξαιρετική χρονιά το 2024, σημειώνοντας υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, διευρύνοντας το πελατολόγιό της και εισάγοντας νέα premium προϊόντα.

Παρά τις διεθνείς προκλήσεις, η ελληνική θυγατρική του Ομίλου Campari δείχνει ανθεκτικότητα και ισχυρές προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη. Η νέα διοίκηση, με επικεφαλής τον Βασίλη Βελισκιώτη, καλείται να διατηρήσει αυτή τη δυναμική και να οδηγήσει την εταιρεία σε νέα επίπεδα επιτυχίας.

Tags: AperolbartendingCampariCampari HellaseeconomyOuzo 12premium ποτάδασμοίελληνική αγοράεπενδύσειςεπιχειρήσειςκερδοφορίαπωλήσεις
Προηγούμενο άρθρο

Τζεφ Μπέζος: Τα πρώτα βήματα του ιδρυτή της Amazon και το στοίχημα που άλλαξε το διαδίκτυο

Επόμενο άρθρο

Φορολογικές ελαφρύνσεις από το 2026: Σχέδιο μείωσης τεκμηρίων και αναμόρφωσης κλιμάκας

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΑΒ Βασιλόπουλος: Αποκλειστικά cage-free αυγά σε όλα τα καταστήματα

ΑΒ Βασιλόπουλος: Αποκλειστικά cage-free αυγά σε όλα τα καταστήματα

14 Φεβρουαρίου 2025
1.000 νέες θέσεις εργασίας για ΑμεΑ: Νέο πρόγραμμα ΔΥΠΑ για ισότιμη εργασιακή συμμετοχή

1.000 νέες θέσεις εργασίας για ΑμεΑ: Νέο πρόγραμμα ΔΥΠΑ για ισότιμη εργασιακή συμμετοχή

4 Δεκεμβρίου 2024
Ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος στην κοπή πίτας του Επιμελητηρίου Ηλείας

Ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος στην κοπή πίτας του Επιμελητηρίου Ηλείας

10 Φεβρουαρίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP