E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Από το Hollywood στις επιχειρήσεις: Πώς 10 celebrities έχτισαν αυτοκρατορίες δισεκατομμυρίων

Οι μεγαλύτεροι αστέρες που μετέτρεψαν τη φήμη τους σε επενδυτική δύναμη.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
12/03/2025 11:41
in ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η διασημότητα από μόνη της δεν αρκεί για να διασφαλίσει μακροπρόθεσμη οικονομική επιτυχία. Κάποιοι από τους πιο ισχυρούς celebrities παγκοσμίως έχουν αποδείξει ότι η επιρροή και η αναγνωρισιμότητα μπορούν να μετατραπούν σε επιχειρηματική κυριαρχία.

Από την Κιμ Καρντάσιαν και τον Ράιαν Ρέινολντς έως τη Ριάννα και τον ΛεΜπρόν Τζέιμς, αυτοί οι 10 αστέρες έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν brands και εταιρείες που αξίζουν δισεκατομμύρια.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ποιοι παίρνουν επιχορήγηση 14.800 ευρώ για να στήσουν δική τους επιχείρηση – Ξεκινούν οι αιτήσεις

Υπ. Περιβάλλοντος & Ενέργειας: Παρατείνονται για έναν μήνα οι αιτήσεις επιδότησης ρεύματος στις επιχειρήσεις

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Το Εllinikon Mall, η Ρουμανία και το ανεκτέλεστο των 7 δις. ευρω

Κιμ Καρντάσιαν – Η αυτοκράτειρα του μάρκετινγκ

Η Κιμ Καρντάσιαν αξιοποίησε τη διασημότητά της για να δημιουργήσει μια επιχειρηματική αυτοκρατορία. Από την KKW Beauty, που πουλήθηκε στην Coty για 200 εκατ. δολάρια, μέχρι τη SKIMS, η οποία αποτιμάται σε 1,6 δισ. δολάρια, η Καρντάσιαν αποδεικνύει ότι το προσωπικό brand μπορεί να είναι ανεκτίμητο asset.

Ράιαν Ρέινολντς – Από τους υπερήρωες στις επενδύσεις

Ο Ρέινολντς δεν περιορίστηκε στον κινηματογράφο. Με το Aviation Gin, που πουλήθηκε στη Diageo για 610 εκατ. δολάρια, και την Mint Mobile, που εξαγοράστηκε από την T-Mobile έναντι 1,35 δισ. δολαρίων, απέδειξε ότι η δημιουργικότητα στη διαφήμιση είναι κλειδί στην επιτυχία.

Ριάννα – Η νέα δύναμη στη μόδα και τα καλλυντικά

Η Fenty Beauty άλλαξε τους κανόνες της βιομηχανίας με την ποικιλομορφία της, ενώ η Savage X Fenty καθιέρωσε ένα νέο πρότυπο στο shapewear. Η αξία των εταιρειών της ξεπερνά τα 3,8 δισ. δολάρια.

Τζέι Ζι – Ο μουσικός που μετατράπηκε σε επιχειρηματικό κολοσσό

Από την Roc Nation έως την Tidal, ο Τζέι Ζι έχτισε ένα πολυεπίπεδο επιχειρηματικό δίκτυο. Το brand σαμπάνιας Armand de Brignac και το κονιάκ D’Ussé συμπληρώνουν την περιουσία του, η οποία αγγίζει τα 1,4 δισ. δολάρια.

Τζέσικα Άλμπα – Η βασίλισσα της ηθικής επιχειρηματικότητας

Η Honest Company έφερε επανάσταση στα προϊόντα καθαριότητας και προσωπικής φροντίδας με έμφαση στη διαφάνεια και τη βιωσιμότητα, με την αξία της να ξεπερνά το 1 δισ. δολάρια.

Κάνιε Γουέστ – Από τη μουσική στη streetwear αυτοκρατορία

Η Yeezy, σε συνεργασία με την Adidas, εκτιμάται σε πάνω από 1,5 δισ. δολάρια, ενώ η Donda λειτουργεί ως δημιουργικό hub για τη μόδα και τη μουσική.

Τζορτζ Κλούνεϊ – Ο χολιγουντιανός που έκανε τη δική του τεκίλα

Η Casamigos Tequila πουλήθηκε στη Diageo για 1 δισ. δολάρια, αποδεικνύοντας ότι η επένδυση στα premium spirits είναι ιδιαίτερα προσοδοφόρα.

Γκουίνεθ Πάλτροου – Από την υποκριτική στο wellness empire

Η Goop, παρά τις αμφιλεγόμενες προτάσεις της, είναι πλέον ένα brand lifestyle με αξία άνω των 250 εκατ. δολαρίων.

ΛεΜπρόν Τζέιμς – Ο βασιλιάς των επενδύσεων

Με τη SpringHill Entertainment, τη Blaze Pizza και τη συμφωνία ζωής με τη Nike, ο ΛεΜπρόν ξεπέρασε το 1 δισ. δολάρια, αποτελώντας τον πρώτο ενεργό αθλητή που έφτασε σε αυτό το επίπεδο.

Έλεν ΝτεΤζενέρες – Η σταρ της τηλεόρασης και των επενδύσεων

Η A Very Good Production και οι επενδύσεις σε real estate την ανέδειξαν σε μία από τις πιο επιτυχημένες γυναίκες της ψυχαγωγίας, παρά την πτώση της τηλεοπτικής της εικόνας.

Οι παραπάνω celebrities απέδειξαν ότι η σωστή στρατηγική και η αξιοποίηση της φήμης μπορούν να οδηγήσουν στη δημιουργία επιχειρηματικών κολοσσών. Από τις επενδύσεις σε luxury ποτά έως τις καινοτόμες τεχνολογίες, το Χόλιγουντ δεν είναι πια μόνο για σινεμά.

Tags: brandscelebritieseeconomymarketing strategyαθλητισμόςεπενδύσειςεπιχειρήσειςκαλλυντικάμάρκετινγκμόδαοικονομίαποτάτεχνολογίαΧόλιγουντ
Προηγούμενο άρθρο

Attica Bank & Optima: Διεκδικούν ρόλο πρωταγωνιστή στις χορηγήσεις δανείων

Επόμενο άρθρο

Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών: Παρέμβαση για το επίδομα μητρότητας σε γυναίκες επαγγελματίες

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι εργασιακές δεξιότητες που αναζητούνται «με τα κιάλια» στην Ελλάδα

Οι εργασιακές δεξιότητες που αναζητούνται «με τα κιάλια» στην Ελλάδα

20 Ιανουαρίου 2025
Η Getty Images απέναντι στην ΑΙ: Μια μάχη για τα πνευματικά δικαιώματα

Η Getty Images απέναντι στην ΑΙ: Μια μάχη για τα πνευματικά δικαιώματα

9 Ιουνίου 2025
Ambassadors – Women Act

Ambassadors – Women Act

11 Απριλίου 2024
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP