E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Από 14 Ιουλίου οι εκπτώσεις – Σε τζίρο άνω των 7 δισ. στο τρίμηνο ελπίζει το λιανεμπόριο

Με φόντο τον επίμονο πληθωρισμό και προσδοκίες για τζίρο άνω των 7 δισ. ευρώ, ξεκινούν τη Δευτέρα 14 Ιουλίου οι θερινές εκπτώσεις.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
08/07/2025 09:08
in ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Σε ανοδική κίνηση του τζίρου του τρίτου τριμήνου, ώστε να ξεπεραστεί, όπως πέρυσι, τον πήχυ αναφοράς των 7 δισ. ευρώ (χωρίς τους κλάδους των οχημάτων, τροφίμων και καυσίμων), ελπίζει το λιανεμπόριο, καθώς ξεκινούν την επόμενη Δευτέρα 14 Ιουλίου οι εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι το Σάββατο 30 Αυγούστου.

Όπως σημειώνει το ΕΒΕΠ, οι εκπτώσεις γίνονται την ώρα που τα στοιχεία της Eurostat  δείχνουν τον ετήσιο πληθωρισμό του 2025 στην χώρα μας να διαμορφώνεται στο 3,6% τον Ιούνιο, από 3,3% τον Μάϊο και από 2,5% το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι. Ο πληθωρισμός στην Ελλάδα δείχνει να απομακρύνεται από τον ευρωπαϊκό στόχο, σε αντίθεση με τον δείκτη τιμών καταναλωτή της Ευρωζώνης που διαμορφώθηκε στο 2% και παρέμεινε στον στόχο της ΕΚΤ για δεύτερο διαδοχικό μήνα. Σε ό,τι αφορά τις κύριες συνιστώσες του πληθωρισμού, οι υπηρεσίες είχαν τον Ιούνιο και πάλι τον υψηλότερο ετήσιο ρυθμό, ακολουθούμενες από τα τρόφιμα, το αλκοόλ, τα μη ενεργειακά βιομηχανικά αγαθά και την ενέργεια, που εμφάνισε μικρότερο αρνητικό πρόσημο.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Deal 15,7 δισ. ευρώ στον καφέ – Στην Keurig Dr Pepper η εταιρεία των L’OR και Jacobs

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις: Το δύσκολο στοίχημα της ψηφιακής σύγκλισης με την Ευρώπη

Puma: Γιατί η Kering τήν οδηγεί στην πώληση για τρίτη φορά

Σύμφωνα και με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, οι πληθωριστικές πιέσεις στην Ελλάδα φάνηκαν από τον Μάιο, όταν ο ΔΤΚ κατέγραψε ετήσια αύξηση 2,5% και, μάλιστα, με τις τιμές στην ένδυση-υπόδηση να «ευθύνονται» κατά 6,6%, οι υπηρεσίες με 6,8% και ακολούθησαν η στέγαση με 6%, οι μεταφορές 2,8% και η διατροφή με 2,6%. Επίσης τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δίνουν το συνολικό ετήσιο τζίρο του λιανικού εμπορίου να κυμαίνεται στα 72 δισ. ευρώ και χωρίς τα οχήματα, καύσιμα και τρόφιμα στα 26 δισ. ευρώ με ετήσια αύξηση 1,8%, δηλαδή χαμηλότερα του ετήσιου πληθωρισμού. Οι αβέβαιες και ευμετάβλητες συνθήκες φαίνεται πως θα επηρεάσουν την απόκλιση του πληθωρισμού στη χώρα μας και το τρίτο τρίμηνο του έτους. Ένας, λοιπόν, ακόμη στόχος της φετινής περιόδου των θερινών εκπτώσεων είναι να καταφέρει να λειτουργήσει ως  «αντίδοτο»  και να περιορίσει τον «πολυδιάστατο» πληθωρισμό, τουλάχιστον κατά μισή μονάδα, σημειώνει το ΕΒΕΠ.

Και προσθέτει ότι απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στην αρχική και τελική τιμή, κατά την έναρξη των επίσημων εκπτώσεων, τηρώντας κατά γράμμα τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας των 30 ημερών, αλλά και διαφυλάσσοντας τη διαχωριστική γραμμή προσφορών και εκπτώσεων. Οι καταναλωτές δεν πρέπει να θεωρήσουν ότι οι προσφορές είναι, ήδη, εκπτώσεις και οι έμποροι πρέπει να μετρήσουν, εάν οι προσφορές προ των τακτικών εκπτώσεων, οδηγούν σε «έξυπνες αγορές», χωρίς να προκαλούν «πρόωρη κόπωση» και να «θυσιάζουν» τις κυρίως πωλήσεις της εκπτωτικής περιόδου.

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ, Βασίλης Κορκίδης, δήλωσε στην ΕΡΤ και το ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Ο εμπορικός κόσμος διατηρεί την αισιοδοξία του και εναποθέτει τις ελπίδες του για μεγαλύτερο τζίρο από πέρυσι στις αυξημένες τουριστικές ροές, κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων, όπου και οι ξένοι επισκέπτες θα μπουν στο άθροισμα του τζίρου με την εισαγόμενη κατανάλωση. Οι ελκυστικές τιμές σε επιλεγμένα και επώνυμα είδη, συνήθως, λειτουργεί ως μαγνήτης για το αγοραστικό κοινό το οποίο, ωστόσο, συγκρίνει τις εκπτωτικές τιμές που προσφέρονται στα e-shops. Το επιθυμητό είναι οι εκπτώσεις να περιορίσουν το πληθωριστικό καλοκαιρινό μπουρίνι, να βελτιώσουν το οικονομικό κλίμα του Γ’ Τριμήνου του έτους και να ενισχύσουν την καταναλωτική εμπιστοσύνη στην αγορά. Μακάρι οι πελάτες μας να αξιοποιήσουν τις εκπτωτικές τιμές και εμείς οι έμποροι να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας».

Tags: θερινές εκπτώσεις 2025καλοκαιρινές εκπτώσειςλιανεμπόριο Ελλάδα
Προηγούμενο άρθρο

Τεχνολογική επανάσταση στη βιομηχανία του θεάματος; Η AI φέρνει δισεκατομμύρια επενδύσεις

Επόμενο άρθρο

Τι σημαίνει πραγματικά ESG για τον καταναλωτή

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στο «κόκκινο» τα δάνεια σε καθυστέρηση μικρών επιχειρήσεων – επαγγελματιών

Στο «κόκκινο» τα δάνεια σε καθυστέρηση μικρών επιχειρήσεων – επαγγελματιών

19 Μαΐου 2025
Αντίστροφη μέτρηση για το Πάσχα: Σε ποια τιμή κυμαίνεται το φετινό τραπέζι

Αντίστροφη μέτρηση για το Πάσχα: Σε ποια τιμή κυμαίνεται το φετινό τραπέζι

8 Απριλίου 2025
1.000 νέες θέσεις εργασίας για ΑμεΑ: Νέο πρόγραμμα ΔΥΠΑ για ισότιμη εργασιακή συμμετοχή

1.000 νέες θέσεις εργασίας για ΑμεΑ: Νέο πρόγραμμα ΔΥΠΑ για ισότιμη εργασιακή συμμετοχή

4 Δεκεμβρίου 2024
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP