E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Estee Lauder Hellas: Η γήρανση, ο τουρισμός και η αυτόνομη πορεία μετά το διαζύγιο με τον όμιλο Σαράντη

Η Estee Lauder Hellas ενισχύει την κερδοφορία και το αποτύπωμά της στην Ελλάδα μετά το «διαζύγιο» με τον όμιλο Σαράντη, επενδύοντας σε νέα σήματα και δίκτυα πωλήσεων.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
21/10/2025 11:55
in ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η γήρανση του πληθυσμού, αλλά και ο τουρισμός -ειδικά μεσαίων και υψηλών εισοδημάτων- αποτελούν τους δύο «νέους» βασικούς παράγοντες ανάπτυξης της κατηγορίας των λεγόμενων prestige καλλυντικών. Την ίδια ώρα, βεβαίως, οι μεγάλες ανατιμήσεις που ακολούθησαν το τέλος της πανδημίας αλλά πυροδοτήθηκαν και από την αύξηση του κόστους των πρώτων υλών και των υλικών συσκευασίας, προκάλεσαν επιβράδυνση του ρυθμού αυτού που πλέον -με εξαίρεση την κατηγορία των αρωμάτων- είναι μονοψήφιος.

Σε αυτό το περιβάλλον και έχοντας πλέον συμπληρωθεί τρία χρόνια από το «διαζύγιο» με τον όμιλο Σαράντη, όταν ο τελευταίος αποφάσισε να πουλήσει το 49% που είχε στο joint venture, η Estee Lauder Hellas, υπό τη διεύθυνση του κ. Κώστα Σπυρόπουλου, βελτιώνει τις οικονομικές της επιδόσεις και διευρύνει την παρουσία της με νέα σήματα, αλλά και με νέα σημεία πώλησης.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Η ΕΖΑ συνεχίζει την αναπτυξιακή της στρατηγική με την απόκτηση της μπύρας CRETAN KINGS

Εξαντλούνται τα αποθέματα γάλακτος – Απειλείται η παραγωγή φέτας

Coca Cola HBC: Μega deal 2,6 δισ. δολ. στην Αφρική

Estee Lauder Hellas: Η γήρανση, ο τουρισμός και η αυτόνομη πορεία μετά το διαζύγιο με τον όμιλο Σαράντη-1Η χρήση 2023-2024 καταγράφηκε αύξηση του κύκλου εργασιών στα 66,38 εκατ. ευρώ από 55,23 εκατ. ευρώ στην οικονομική χρήση 2022-2023 και επιστροφή στα κέρδη, ενώ για τη χρήση 2024-2025 εκτιμάται ότι ο κύκλος εργασιών έχει ξεπεράσει τα 70 εκατ. ευρώ και η κερδοφορία είναι ενισχυμένη. Πέρα από την αλλαγή στρατηγικής που οφείλεται στην ανεξάρτητη πορεία της εταιρείας στην Ελλάδα πλέον, καθοριστικό ρόλο διαδραματίζει και η ενίσχυση της εταιρείας με νέα σήματα (Dr Jart+, The Ordinary και Le Labo). Αξίζει δε να σημειωθεί ότι πάνω από το 10% του ετήσιου τζίρου της προέρχεται από τις πωλήσεις των τριών ηλεκτρονικών της καταστημάτων (Estee Lauder, Mac και Clinique) με τις παραδόσεις, μάλιστα, να γίνονται το πολύ εντός δύο ημερών από την παραγγελία. Καθοριστικό ρόλο σε αυτό διαδραματίζει η αναβάθμιση του κέντρου διανομής της εταιρείας στον Ασπρόπυργο, το οποίο εκτός από την Ελλάδα και την Κύπρο, από φέτος εξυπηρετεί και την αγορά της Ρουμανίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι υπό την ευθύνη της διοικητικής ομάδας της θυγατρικής της Estee Lauder στην Ελλάδα βρίσκεται όχι μόνο η Ελλάδα, αλλά επιπλέον η Κύπρος, η Βουλγαρία, η Ρουμανία και η Μολδαβία. Συνολικά στις παραπάνω χώρες ευθύνης απασχολούνται πάνω από 850 άτομα, με τα περίπου 700 άτομα να βρίσκονται στην Ελλάδα, εκ των οποίων πάνω από 500 πρόκειται για αισθητικούς και makeup artists που στελεχώνουν τα σημεία πώλησης των προϊόντων της Estee Lauder.

Η εταιρεία, η οποία διατηρεί στην Ελλάδα και δικά της φυσικά καταστήματα (9 καταστήματα MAC σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ηράκλειο Κρήτης, 1 κατάστημα Bobbi Brown στη Γλυφάδα) αναμένεται το επόμενο διάστημα να προχωρήσει στο άνοιγμα νέων καταστημάτων με την έμφαση να δίνεται στα βόρεια προάστια της Αθήνας. Το κατάστημα MAC επί της οδού Ερμού συγκαταλέγεται μεταξύ των τριών με τον υψηλότερο τζίρο για την μάρκα σε όλη την Ευρώπη.

Η εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν αποκλείεται να βρίσκεται με προϊόντα της και στα μονοθεματικά καταστήματα που αναμένεται να ανοίξει η «Attica Πολυκαταστήματα», όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα σε παρουσίαση της Ideal Holdings. Άλλωστε μέσα από το κανάλι των μεγάλων λιανεμπορικών αλυσίδων, όπως Hondos Center, Attica, Sephora και Gallerie de Beaute πραγματοποιείται το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων της Estee Lauder Hellas, η οποία υπολογίζεται ότι έχει μερίδιο στην εγχώρια αγορά άνω του 20%.

Tags: Estee Lauder HellasMACΣαράντης
Προηγούμενο άρθρο

Εξαντλούνται τα αποθέματα γάλακτος – Απειλείται η παραγωγή φέτας

Επόμενο άρθρο

Σούπερ μάρκετ: Πόσο κοστίζει το καλάθι σε Ελλάδα και Ευρώπη [γραφήματα]

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα μαθήματα της πανδημίας COVID-19 που ξεχάστηκαν

Τα μαθήματα της πανδημίας COVID-19 που ξεχάστηκαν

31 Δεκεμβρίου 2024
Η Temu σταματά τις απευθείας αποστολές από την Κίνα – Πώς θα εξυπηρετούνται οι πελάτες

Η Temu σταματά τις απευθείας αποστολές από την Κίνα – Πώς θα εξυπηρετούνται οι πελάτες

5 Μαΐου 2025
Πώς τα «νυχάδικα» έγιναν παράδειγμα business success δισεκατομμυρίων

Πώς τα «νυχάδικα» έγιναν παράδειγμα business success δισεκατομμυρίων

31 Μαρτίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP