E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Εστίαση: «Στρώνουν τραπέζια» στην Ελλάδα τα διεθνή brands

Την ώρα που η εγχώρια εστίαση πιέζεται από την ακρίβεια και την πτώση κατανάλωσης, μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες επεκτείνονται στην Ελλάδα.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
15/09/2025 09:43
in TRENDS, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η εικόνα μοιάζει αντιφατική: την ώρα που η εστίαση δοκιμάζεται από την ακρίβεια, την πτώση της κατανάλωσης και την έλλειψη προσωπικού, οι μεγαλύτερες πολυεθνικές αλυσίδες φαγητού βάζουν όλο και περισσότερο την Ελλάδα στο ραντάρ τους.

Προχωρούν μάλιστα σε σημαντικές επενδύσεις, προκειμένου να στήσουν σύγχρονα καταστήματα και να παρουσιάσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την πρότασή τους στο ελληνικό κοινό.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ποιες αποδείξεις μειώνουν τον φόρο – Τι πρέπει να γνωρίζουν οι φορολογούμενοι

Επιχειρήσεις: Η αξία επένδυσης στις B2B πλατφόρμες -Tι είναι και πώς λειτουργεί

Γιατί τα μεταχειρισμένα γίνονται το πιο ανθεκτικό trend στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Δύο παράγοντες, ωστόσο, φαίνεται να εξηγούν το παράδοξο φαινόμενο: από τη μία πλευρά, η εκρηκτική ανάπτυξη του delivery, που δημιουργεί νέες συνήθειες και ανοίγει προοπτικές σε brands με διακριτή ταυτότητα και υψηλή αναγνωρισιμότητα. Και από την άλλη πλευρά, ο τουρισμός, που λειτουργεί ως καταλύτης, με τα 30 και πλέον εκατομμύρια επισκεπτών – περίπου τρεις φορές τον πληθυσμό της – που περνούν σταθερά τα σύνορα της χώρας μας τα τελευταία χρόνια για διακοπές.

Εthnic γεύσεις

Η τελευταία κίνηση ήρθε από την Taco Bell, με τα εγκαίνια του πρώτου εστιατορίου στο Χαλάνδρι. Η επιλογή της περιοχής δεν ήταν τυχαία.

Πέρα από την καλή τοποθεσία του σημείου, καταλυτικό ρόλο έπαιξε και το γεγονός πως στα εστιατόρια και τα μπαρ της περιοχής συχνάζει η νέα γενιά. Στόχος της Food Plus, που αντιπροσωπεύει τη γνωστή μεξικανική αλυσίδα στη χώρα μας, είναι η ανάπτυξη νέων σημείων σε εμπορικές θέσεις.

Το δεύτερο κατάστημα Taco Bell πρόκειται να ανοίξει σύντομα στο The Athens Mall, ενώ το τρίτο έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσει στην Πανόρμου μέχρι το τέλος του έτους. «Η είσοδος των Taco Bell στην Αθήνα αποτελεί καθοριστικό βήμα στην αναπτυξιακή μας στρατηγική στην Ευρώπη. Η ελληνική αγορά είναι δυναμική και προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία για να φέρουμε το brand μας πιο κοντά σε νέους καταναλωτές» είχε δηλώσει πριν από λίγο καιρό ο Ian Cranna, γενικός διευθυντής των Taco Bell Europe.

Οι νέες αφίξεις…

Στις νέες αφίξεις των ethnic γεύσεων που αναμένονται είναι και η αλυσίδα ασιατικής κουζίνας P.F. Chang’s, αλυσίδα με παρουσία σε διεθνές επίπεδο, με έδρα στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με ανθρώπους της Pax Hospitality, η οποία έχει αναλάβει τα δικαιώματα για την Ελλάδα, το πρώτο κατάστημα εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει το 2026 στα βόρεια προάστια της Αθήνας, ενώ συνολικά το πλάνο ανάπτυξης προβλέπει τη δημιουργία τεσσάρων καταστημάτων σε ορίζοντα πενταετίας στα μεγάλα αστικά κέντρα.
Μάλιστα, η ελληνική αγορά θα είναι η πρώτη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ενωση όπου θα αναπτυχθεί η αλυσίδα.

…και οι επιστροφές

Υστερα από περίπου τέσσερα χρόνια απουσίας, η πιο διάσημη αμερικανική πίτσα επέστρεψε στον χάρτη της ελληνικής εστίασης υπό νέα διεύθυνση, και συγκεκριμένα την κυπριακών συμφερόντων εταιρεία PHC Franchised Restaurants Public, η οποία αναπτύσσει την αμερικανική αλυσίδα στην Κύπρο. Μία από τις παλαιότερες αλυσίδες εστίασης που είχαν έρθει ποτέ στη χώρα μας, η Pizza Hut άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στις αρχές του τρέχοντος έτους στο Παγκράτι και συγκεκριμένα στην Υμηττού, στον χώρο που φιλοξενούσε έως και πριν από μερικά χρόνια την καφετέρια του Χρήστου Λέτζου, που έγινε συνώνυμη με τον φραπέ. Ενώ αρχικά εξυπηρετούσε μόνο παραγγελίες takeaway, πλέον επεκτάθηκε και στο delivery.

Οι… παλιοί

Δυναμικά σχέδια ανάπτυξης έχουν και τα ξένα brands που είναι ήδη εδώ και χρόνια στην ελληνική αγορά.

Από τα McDonald’s και τα KFC έως τα Friday’s και το Hard Rock Cafe, δρομολογούν διαρκώς επενδύσεις για την επέκταση του δικτύου και την κυκλοφορία νέων υπηρεσιών.

Ενδεικτικά, τα KFC, που βιώνουν μια δεύτερη νιότη στην Ελλάδα, ετοιμάζονται μετά την Πάτρα να κάνουν την εμφάνισή τους στη Λάρισα, ενώ στη συνέχεια, και συγκεκριμένα από το 2026, θα ανοίξουν το τρίτο drive thru KFC στην Αθήνα, μετά από εκείνα που ήδη διατηρούν σε Γέρακα και Μεταμόρφωση. Ανάμεσα στα brands που ξαναπαίρνουν δυναμική θέση στην Ελλάδα είναι και τα TGI Friday’s.

Το αμερικανικό casual dining concept δρομολογεί το άνοιγμα του όγδοου καταστήματος στην Ελλάδα, στο Smart Park στα Σπάτα. Η επιλογή του συγκεκριμένου εμπορικού κέντρου δεν είναι τυχαία, καθώς συγκεντρώνει υψηλή επισκεψιμότητα και παρουσιάζει έλλειψη σε χώρους εστίασης με σερβιριζόμενο φαγητό.

Οι Αμερικανοί

Τα σχέδια, όμως, είναι ακόμη πιο φιλόδοξα: στο τραπέζι βρίσκονται συζητήσεις με τη Lamda Development για νέο Friday’s στο Vouliagmenis Mall στο Ελληνικό, το οποίο θα ανοίξει τις πόρτες του μέσα στην επόμενη τριετία. Αποτύπωμα στην Ελλάδα, με έμφαση τα τουριστικά hot spots, έχoυν και οι αμερικανικές αλυσίδες εστίασης Hard Rock Cafe και Burger King, με την τελευταία να βρίσκεται στις κλειστές αγορές των αεροδρομίων Αθήνας και Ρόδου. Τα αεροδρόμια άλλωστε λειτουργούν ως βιτρίνα, ένα σημείο όπου οι ξένοι τουρίστες βρίσκουν οικείες γεύσεις και οι έλληνες καταναλωτές συνδέουν το brand με ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Πηγή: Έντπυη έκδοση Οικονομικός Ταχυδρόμος (ΟΤ) – Το Βήμα της Κυριακής
Tags: McDonald’s KFC Friday’sTaco Bell Ελλάδααλυσίδες εστίασης Ελλάδαεστίαση Αθήναξένα brands Ελλάδα
Προηγούμενο άρθρο

Γαλακτοβιομηχανία: Γιαούρτι και κεφίρ φέρνουν στο προσκήνιο εξαγορές και επενδύσεις

Επόμενο άρθρο

Γιατί τα μεταχειρισμένα γίνονται το πιο ανθεκτικό trend στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέος πάροχος κινητής στην Ελλάδα: Η Volton μπαίνει στην αγορά στις 27 Μαρτίου

Νέος πάροχος κινητής στην Ελλάδα: Η Volton μπαίνει στην αγορά στις 27 Μαρτίου

19 Μαρτίου 2025
Αυτές είναι οι 10 καλύτερες μεγάλες εταιρείες για να εργαστεί κανείς το 2025, σύμφωνα με το LinkedIn

Αυτές είναι οι 10 καλύτερες μεγάλες εταιρείες για να εργαστεί κανείς το 2025, σύμφωνα με το LinkedIn

16 Απριλίου 2025
Η Amazon εμπιστεύεται την Ελλάδα: Τι σημαίνουν οι νέες επενδύσεις της για τη χώρα

Η Amazon εμπιστεύεται την Ελλάδα: Τι σημαίνουν οι νέες επενδύσεις της για τη χώρα

5 Φεβρουαρίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP