E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Σε πλήρη εξέλιξη το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο του Ομίλου AKTOR στην Ρουμανία

O AKTOR Όμιλος Εταιρειών υλοποιεί δυναμικά το σιδηροδρομικό έργο Apața–Cața της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Brașov – Sighișoara στη Ρουμανία.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
25/07/2025 10:01
in ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Σε πλήρη εξέλιξη το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο Apața–Cața του Ομίλου AKTOR στην Ρουμανία

Σε πλήρη εξέλιξη το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο Apața–Cața του Ομίλου AKTOR στην Ρουμανία

1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα συγκοινωνιακά έργα της Ρουμανίας, αλλά και τμήμα του στρατηγικής σημασίας διευρωπαϊκού άξονα Ρήνου – Δουνάβεως.

Συγκεκριμένα, η θυγατρική του Ομίλου AKTOR, AKTOR Ρουμανίας κατασκευάζει το τμήμα Apața–Cața (Lot-2), προϋπολογισμού €507 εκατ., στο οποίο προβλέπεται η κατασκευή 2 δίδυμων σηράγγων στους ορεινούς όγκους του Homorod και του Ormenis, μήκους 6,9 χλμ. και 5,1 χλμ. αντίστοιχα, για ταχύτητα 160 χλμ./ώρα.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Startup οικοσυστήματα σε τροχιά απογείωσης: Ποιοι πρωταγωνιστούν και γιατί η Ελλάδα μένει στην 31η θέση

Η τουριστική άνοδος και το νεανικό κοινό φέρνουν επενδύσεις στο fast casual

Μπορούν τα ΕΛΤΑ να γυρίσουν στην ένδοξη εποχή τους;

Οι τεχνικές ομάδες της εταιρείας εργάζονται εντατικά, έχοντας επιτύχει στη θέση Ormeniș (νότιο μέτωπο του έργου) μέση ημερήσια παραγωγή της τάξης των 18 μέτρων στη διάνοιξη της σήραγγας και στην εγκατάσταση έτοιμων σπονδύλων από σκυρόδεμα, αντίστοιχα. Αυτός ο ρυθμός κατασκευής αντανακλά την ισχυρή δέσμευση της εταιρείας στην επιτάχυνση των εργασιών.

Μέχρι στιγμής, στο νότιο τμήμα του έργου έχουν διανοιχθεί πάνω από 3,2 χλμ. σήραγγας. Ενώ στο βόρειο τμήμα, στη θέση Homorod, όπου η γεωτεχνική πολυπλοκότητα είναι ιδιαίτερα υψηλή, έχουν διανοιχθεί πάνω από 500 μέτρα σήραγγας και είναι σε εξέλιξη ολοκληρωμένο πλάνο επιτάχυνσης των εργασιών.

Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο του έργου, συνεχίζεται η υλοποίηση σημαντικών εργασιών για την εγκατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής, με την AKTOR Ρουμανίας να συνεργάζεται με περισσότερους από 200 υπεργολάβους και προμηθευτές που παρέχουν κρίσιμο εξοπλισμό, υλικά και υπηρεσίες, στηρίζοντας έτσι άμεσα και έμμεσα χιλιάδες θέσεις εργασίας.

Καινοτομία της τεχνικής υλοποίησης είναι η παράλληλη χρήση 4 Μηχανημάτων Διάνοιξης Σηράγγων (TBM), με το έργο να είναι το πρώτο στη Ρουμανική ιστορία και ένα από τα ελάχιστα στην Ευρώπη στην κατηγορία του. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος AKTOR επένδυσε περίπου €70 εκατ. για την αγορά των 4 TBM η κατοχή των οποίων αποτελεί στρατηγικό πλεονέκτημα εν όψει της δημοπράτησης πολύ σημαντικών συγκοινωνιακών έργων στο ορεινό ανάγλυφο της Ρουμανίας.

Το έργο, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, με την AKTOR Ρουμανίας να συμμετέχει σε αυτό στο πλαίσιο κοινοπραξίας, θεωρείται εκ των σημαντικότερων για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

H AKTOR Ρουμανίας έχει ισχυρή παρουσία στα μεγάλα συγκοινωνιακά έργα της Ρουμανίας, καθώς υλοποιεί έργα αναβάθμισης τόσο στη γραμμή Brasov – Sighisoara (Lot 1-3), προϋπολογισμού περίπου €272 εκατ. σε μήκος 84 χλμ., όσο και στην γραμμή Σύνορα – Curtici – Simeria (τμήμα Ilteu-Gurasada), ύψους €159 εκατ., η οποία είναι επίσης τμήμα του Διευρωπαϊκού Μεταφορών και περιλαμβάνει δύσκολα τεχνικά έργα. Ακόμη, η AKTOR Ρουμανίας έχει υπογράψει δύο συμφωνίες – πλαίσιο με τις Ρουμανικές αρχές για την συντήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής Βουκουρέστι – Κωστάντζα, αθροιστικού ύψους €186 εκατ.

H AKTOR Ρουμανίας έχει 20 χρόνια ιστορίας στη χώρα, διαθέτει ανεκτέλεστο σχεδόν ύψους €900 εκατ. και απασχολεί άνω των 700 εργαζομένων.

Tags: AKTOR Group RomaniaAKTOR Ρουμανίαςευρωπαϊκά έργασήραγγες Ρουμανίασιδηροδρομικά έργασιδηροδρομικός άξονας Ρουμανίας
Προηγούμενο άρθρο

Πώς τα e-shop αλλάζουν στην πορεία του χρόνου και των τεχνολογικών εξελίξεων -Τι δείχνουν τα στοιχεία

Επόμενο άρθρο

«Ελληνικά Οινοποιεία»: Γιατί δεν είναι, ακόμα, κερδοφόρα και τι θα κρίνει την επιτυχία τους

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Shopify: Ποιος είναι ο κολοσσός του e-commerce που μπαίνει στην Ελλάδα

Shopify: Ποιος είναι ο κολοσσός του e-commerce που μπαίνει στην Ελλάδα

4 Ιουνίου 2025
Τι δεν πρέπει να μοιράζεστε με τα AI chatbots

Τι δεν πρέπει να μοιράζεστε με τα AI chatbots

1 Απριλίου 2025
Lidl Ελλάς: Μια σύγχρονη προσέγγιση στη βιωσιμότητα και το περιβάλλον

Lidl Ελλάς: Μια σύγχρονη προσέγγιση στη βιωσιμότητα και το περιβάλλον

10 Ιουνίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP