E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

ΓΑΛΠΟ: Κυριαρχία για το own brand της Lidl Ελλάς στα γαλακτοκομικά προϊόντα

Παρακολουθώντας κάποιος τα ράφια των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, θα μπορούσε να υποθέσει ότι την πρώτη θέση σε πωλήσεις σε όγκο, καταλαμβάνει μία από τις γνωστές γαλακτοβιομηχανίες.

Η συντακτική ομάδα by Η συντακτική ομάδα
02/06/2025 12:36
in ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Παρόλ’ αυτά η εικόνα είναι διαφορετική. Διότι η κυριαρχία της αγοράς σε σημαντικές και ιδιαίτερα δημοφιλείς κατηγορίες γαλακτοκομικών προϊόντων, ανήκει στην ιδιωτική ετικέτα.

Κάτι που οφείλεται στο γεγονός ότι η Lidl Ελλάς, έχει δημιουργήσει τη ΓΑΛΠΟ, μία μορφή own brand ετικέτας για τα γαλακτοκομικά που διαθέτει στα ψυγεία της. Η οποία αυτή τη στιγμή είναι ο πρώτος παίκτης σε πωλήσεις σε όγκο στην Ελλάδα στην κατηγορία του φρέσκου γάλακτος 7 ημερών, στο γιαούρτι, στη φέτα και το λευκό τυρί καθώς και στα συσκευασμένα κίτρινα τυριά που παράγονται και συσκευάζονται στην Ελλάδα. Σύμφωνα με στοιχεία του Απριλίου 2025 της Lidl Ελλάς οι ετήσιες πωλήσεις στο φρέσκο γάλα 7 ημερών ανέρχονται  στους 13.500 τόνους, στο γιαούρτι στους 11.500 τόνους, στη φέτα και το λευκό τυρί στους 6.200 τόνους και στο κίτρινο τυρί που παράγεται και συσκευάζεται στην Ελλάδα στους 1.100 τόνους.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Το deal της Metlen στη Χιλή και το case study στην αποθήκευση ενέργειας

Νέα επεισόδια στον «πόλεμο» κυβέρνησης – τραπεζών για τις προμήθειες

Σε δύο εταιρείες τα ηνία της λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών

Το 1998 παρουσιάστηκε το brand ΓΑΛΠΟ στην εγχώρια αγορά

Η εισαγωγή του brand ΓΑΛΠΟ στην ελληνική αγορά ξεκίνησε το 1998 με έμφαση στο γιαούρτι, το φρέσκο γάλα και το τυρί και στη διάρκεια των ετών η γκάμα επεκτάθηκε και με άλλα προϊόντα, όπως για παράδειγμα το κεφίρ, ενώ ταυτόχρονα προστέθηκαν και νέες συνεργασίες με προμηθευτές στο δυναμικό της Lidl. To 2015 επανασχεδιάστηκε η εταιρική ταυτότητα του ΓΑΛΠΟ, με 40 διαθέσιμους κωδικούς τότε, σε συνεργασία με 9 προμηθευτές. Το 2019 ακολούθησε μία ακόμα ανανέωση του brand ΓΑΛΠΟ, ενώ πλέον οι κωδικοί είχαν αυξηθεί σε 65 και οι προμηθευτές σε 10. Πιο πρόσφατη ανανέωση ήταν αυτή που έγινε το 2024, με τη Lidl να επενδύει σε μία σφαιρική εταιρική επικοινωνία, έχοντας πλέον στη διάθεσή της τουλάχιστον 90 κωδικούς, οι οποίοι προέρχονται από τη συνεργασία με 17 προμηθευτές.

Σήμερα τα προϊόντα ΓΑΛΠΟ στα ψυγεία της Lidl προέρχονται από 17 προμηθευτές στην Ελλάδα και 2 στην Κύπρο, από 19 μονάδες παραγωγής στην Ελλάδα και 2 στην Κύπρο. Όπως προαναφέραμε οι διαθέσιμοι κωδικοί που διακινούνται στην εγχώρια αγορά είναι περισσότεροι από 90 και οι κωδικοί που διατίθενται στην Κύπρο περισσότεροι από 40.

Δίαυλος εξαγωγών προϊόντων σε χώρες όπου έχει παρουσία η Lidl

Ένας από τους πρώτους προμηθευτές με τους οποίους συνεργάστηκε στην Ελλάδα η Lidl, είναι η εβρίτικη γαλακτοβιομηχανία, Εβροφάρμα. Η εμπορική σχέση των δύο πλευρών ξεκίνησε το 2003. Το 2009 κυκλοφόρησε η πρώτη φιάλη φρέσκου γάλακτος ιδιωτικής ετικέτας, προϊόν της συγκεκριμένης συνεργασίας και το 2016 εντάχθηκαν στη γκάμα βιολογικά γαλακτοκομικά προϊόντα, τα οποία παράγει η Εβροφάρμα για λογαριασμό της Lidl Ελλάς. Το 2024 έγινε πράξη η ανάπτυξη της κατηγορίας των κεφίρ που παράγει η Εβροφάρμα για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ, ενώ μέσω της Lidl τα προϊόντα της βιομηχανίας από τον Έβρο εξάγονται σε 14 χώρες. Στο προσεχές διάστημα οι δύο πλευρές θα παρουσιάσουν δύο νέους κωδικούς κεφίρ, το ένα εκ των οποίων με γεύση ροδάκινο – βερύκοκο και το δεύτερο με σοκολάτα. Κύρια εξαγώγιμα προϊόντα στο δίκτυο καταστημάτων της Lidl στο εξωτερικό είναι το στραγγιστό γιαούρτι, το κεφίρ και η φέτα ΠΟΠ.

Οι εξαγωγές που πραγματοποιούν οι Έλληνες προμηθευτές μέσω της Lidl ξεπέρασαν σε αξία τα 500 εκατομμύρια ευρώ στη διάρκεια του 2024. Από αυτά, 185 εκατομμύρια ευρώ αντιστοιχούν σε εξαγωγές φρούτων και λαχανικών. Σε επίπεδο όγκου, 7.500 φορτηγά με προϊόντα μαναβικής ταξίδεψαν πέρυσι στο εξωτερικό. Η Lidl συνεργάζεται σήμερα με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές, ενώ το 68% του τζίρου της προέρχεται από τα προϊόντα τους.

Τα προϊόντα της σειράς ΓΑΛΠΟ έχουν καταφέρει να αποσπάσουν σειρά διακρίσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό με συνολικά 15 είδη να έχουν βραβευτεί στον διεθνή διαγωνισμό του International Taste Institute στις Βρυξέλλες.

Tags: Lidl Ελλάςprivate labelsuper market Ελλάδαγαλακτοκομικά προϊόνταΓΑΛΠΟΕβροφάρμαελληνικοί προμηθευτέςεξαγωγές Lidlιδιωτική ετικέταφέτα ΠΟΠ
Προηγούμενο άρθρο

Η νέα μάχη των social media: Ποιος θα κερδίσει τον χρόνο μας;

Επόμενο άρθρο

Πιέσεις στα λιμάνια της Ευρώπης και άνοδος του Πειραιά εν μέσω παγκόσμιων αναταράξεων

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα

Η συντακτική ομάδα του eeconomy.gr αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους και αρθρογράφους που φέρνουν έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Με γνώμονα την αντικειμενικότητα και την ποιοτική δημοσιογραφία, σας μεταφέρουμε τις σημαντικότερες ειδήσεις με αμεσότητα και εγκυρότητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γαλλικά ΜΜΕ κατά του Χ: Διεκδικούν αποζημίωση για την χρήση περιεχομένου τους

Γαλλικά ΜΜΕ κατά του Χ: Διεκδικούν αποζημίωση για την χρήση περιεχομένου τους

12 Νοεμβρίου 2024
Αίτηση για ένταξη το πρόγραμμα προσβάσιμων παραλιών από το Δήμο Μονεμβασίας

Προσβάσιμες παραλίες στην Ιεράπετρα

17 Αυγούστου 2024
Ελβετικό φράγκο: Λύση για 70.000 δανειολήπτες μέχρι το Πάσχα

Ελβετικό φράγκο: Λύση για 70.000 δανειολήπτες μέχρι το Πάσχα

24 Ιανουαρίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP