E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

«Καλάθι του Πάσχα»: Πρεμιέρα στις 9 Απριλίου με αυξημένους ελέγχους στην αγορά

Αγορές ενόψει Πάσχα: Μέτρα στήριξης και νέες καταναλωτικές τάσεις

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
31/03/2025 09:28
in ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Supermarket aisle, woman legs and basket for shopping in grocery store. Customer, organic grocery shopping and healthy food on groceries sale shelf or eco friendly retail purchase in health shop

Supermarket aisle, woman legs and basket for shopping in grocery store. Customer, organic grocery shopping and healthy food on groceries sale shelf or eco friendly retail purchase in health shop

1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το «καλάθι του Πάσχα» επανέρχεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, στοχεύοντας στη διατήρηση προσιτών τιμών στα βασικά εορταστικά προϊόντα. Σε συνδυασμό με αυξημένους ελέγχους στην αγορά και τη διαφαινόμενη ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης λόγω του δώρου του Πάσχα, η κυβέρνηση επιδιώκει να διασφαλίσει ένα προσιτό πασχαλινό τραπέζι για τους καταναλωτές.

Αυστηροί έλεγχοι και συγκράτηση τιμών στα αμνοερίφια

Η ενεργοποίηση του «καλαθιού του Πάσχα» θα διαρκέσει από τις 9 έως τις 19 Απριλίου, περιλαμβάνοντας προϊόντα όπως αρνί, κατσίκι, τσουρέκι και σοκολατένια αυγά. Παράλληλα, οι αρμόδιες αρχές εντείνουν τους ελέγχους στη χονδρική και λιανική αγορά, με στόχο την αποφυγή αδικαιολόγητων ανατιμήσεων, ειδικά στα αμνοερίφια, καθώς η ζήτηση κορυφώνεται.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Η αύξηση ηλεκτρονικών συναλλαγών ενισχύει την ελληνική οικονομία

Κεντρική τράπεζα της Κίνας: Μειώνει δυο επιτόκια-κλειδιά σε ιστορικά χαμηλά

Ακίνητα: Οι ξένες επενδύσεις στην ελληνική αγορά ξεπέρασαν τα €2,75 δισ. το 2024

Η οικονομική πίεση και η αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες

Τα αυξημένα κόστη διαβίωσης επηρεάζουν αισθητά τις καταναλωτικές επιλογές. Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το 93% των καταναλωτών δηλώνει ότι αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες λόγω της ανόδου των τιμών στα βασικά αγαθά. Επιπλέον, το 40% των πολιτών περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα, ενώ το 10% αδυνατεί να καλύψει ακόμα και στοιχειώδεις ανάγκες.

Ιδιωτική ετικέτα: Μια σταθερά ανοδική τάση

Η στροφή των καταναλωτών προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζεται, με το μερίδιό τους στις αγορές να υπερβαίνει το 30%. Η πλειονότητα των καταναλωτών (68%) δηλώνει ικανοποιημένη από την ποιότητά τους, ενώ το 78% τα θεωρεί πιο οικονομικά σε σύγκριση με τις επώνυμες μάρκες.

Η έρευνα καταγράφει μια στρατηγική προσέγγιση στις αγορές, με το 92,4% των καταναλωτών να προαποφασίζει τι θα αγοράσει πριν επισκεφθεί το φυσικό ή ηλεκτρονικό κατάστημα. Παράλληλα, το 70% μοιράζει τις αγορές του σε περισσότερα από ένα σούπερ μάρκετ, επιδιώκοντας τις καλύτερες προσφορές.

Παρά την αισιοδοξία που φέρνει η εορταστική περίοδος για τον εμπορικό κόσμο, οι οικονομικές πιέσεις διατηρούν τον καταναλωτή επιφυλακτικό. Οι επιχειρήσεις προσαρμόζονται στις νέες απαιτήσεις, με έμφαση στην τιμολογιακή πολιτική και την ευελιξία στις προσφορές. Το «καλάθι του Πάσχα» αποτελεί μια ακόμη παρέμβαση στην προσπάθεια διατήρησης ισορροπίας μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, ενόψει της κορύφωσης των αγορών τις επόμενες εβδομάδες.

Tags: ελληνική οικονομίακαλάθι του ΠάσχαΠάσχα 2025πασχαλινές αγορέςτιμές προϊόντων
Προηγούμενο άρθρο

HPPA – Σύνδεσμος Ελλήνων Παραγωγών Χάρτινης Συσκευασίας: Ένα success story για την ελληνική οικονομία  

Επόμενο άρθρο

Βρετανία: Ακριβότερη η μπύρα στις παμπ – Ξεπερνά το όριο των 5 λιρών

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αυτά είναι τα κινεζικά προϊόντα από τα οποία «εξαρτώνται» οι ΗΠΑ

Αυτά είναι τα κινεζικά προϊόντα από τα οποία «εξαρτώνται» οι ΗΠΑ

15 Απριλίου 2025
Νέα πρόεδρος στο Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών η κ. Μαλλιαρουδάκη

Νέα πρόεδρος στο Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών η κ. Μαλλιαρουδάκη

3 Απριλίου 2025
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός απευθύνει κάλεσμα για συγκέντρωση τροφίμων και Υγειονομικού υλικού προς ενίσχυση των πυρόπληκτων της ΒΑ Αττικής

Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός απευθύνει κάλεσμα για συγκέντρωση τροφίμων και Υγειονομικού υλικού προς ενίσχυση των πυρόπληκτων της ΒΑ Αττικής

13 Αυγούστου 2024
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP