Για την ανάγκη να δημιουργείται αξία, με σεβασμό στην παράδοση αλλά και το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον μίλησε ο CEO της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης, Νικήτας Ασπιώτης.
Στον Κρίθαμο στο Νέο Ψυχικό, ο κ. Ασπιώτης παρουσίασε τη στρατηγική της εταιρείας για τη νέα χρονιά καθώς και τους στόχους που έχουν τεθεί. Το 2024 αποτέλεσε έτος ισχυρής ανάπτυξης και στρατηγικής εξέλιξης για την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, καθώς η εταιρεία συνέχισε να εδραιώνει τη θέση της στον κλάδο, επενδύοντας σε καινοτομία, αποδοτικότητα και βιώσιμη ανάπτυξη.
Οι στοχευμένες επιχειρηματικές κινήσεις και η προσαρμογή στις απαιτήσεις της αγοράς είχαν ως αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση του EBITDA κατά 55% και τη βελτίωση του μεικτού περιθωρίου κέρδους. «Με σταθερά βήματα, η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης συνεχίζει να διαμορφώνει ένα σύγχρονο και ευέλικτο επιχειρηματικό μοντέλο, έτοιμο να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του κλάδου και να δημιουργήσει μεγαλύτερη αξία στο μέλλον» ανέφερε ο κ. Ασπιώτης. Το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο οικονομικός διευθυντής, Πέτρος Γιαννακάκος, η στρατηγική που ακολούθησε η εταιρεία είχε ως αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση του EBITDA της κατά 55% και τη βελτίωση του μεικτού περιθωρίου κέρδους. Συγκεκριμένα, το μεικτό κέρδος προ αποσβέσεων αυξήθηκε κατά 7%, φτάνοντας τα 13 εκατ. ευρώ με το μεικτό περιθώριο κέρδους να ανέρχεται σε 44%, έναντι 38% το 2023.
Τον Φεβρουάριο του 2025, η ΕΖΑ ολοκλήρωσε την Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ύψους 7 εκατ. ευρώ, με τη συμμετοχή όλων των υφιστάμενων μετόχων, δηλώνοντας κατά αυτόν τον τρόπο έμπρακτα την πίστη τους στο επιχειρηματικό μοντέλο. Σε νέα προϊόντα τα οποία ανταποκρίνονται στον νέο τρόπο ζωής και τις ανάγκες των καταναλωτών επενδύει η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης. Τα νέα προϊόντα παρουσίασε η διευθύντρια marketing, Νίκη Αραπάκη, ενώ μίλησε και για το rebranding της PILS HELLAS με τη δημιουργία σημείων αναφοράς όπως η τόπος προέλευσης και η συνταγή της μπύρας.
Ακόμα, σύμφωνη με τις τάσεις περί υγεία και ευεξίας, η νέα EZA alcohol free απευθύνεται σε όσους προσέχουν τη διατροφή τους ενώ η νέα A toda madre έρχεται απευθείας από τους Μεξικάνους, οι οποίοι χρησιμοποιούν την έκφραση “A toda madre” για να αναφωνήσουν «Τα σπάει»! Ακόμα, για την επανακυκλοφορία της μπύρας «Πειραϊκή» η ομάδα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Ατάλαντης περιπλανήθηκε στα στενά του Πειραιά και στο λιμάνι για να εμπνευστεί για την υφή και τη γεύση της νέας μπύρας.
Για τις δεσμεύσεις που έγιναν πράξη, επενδύοντας στους ανθρώπους της ΕΖΑ μίλησε ακόμα ο κ. Ασπιώτης. «Συνεχίζουμε πιστά να επενδύουμε στο ανθρώπινο δυναμικό μας, ενισχύοντάς το με την προσθήκη έμπειρων στελεχών της αγοράς, αλλά και με απόλυτη εμπιστοσύνη στους ανθρώπους μας, που με τη βαθιά γνώση και την πολυετή εμπειρία τους χτίζουν την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης από το 1989. Άλλωστε, οι μπύρες της ΕΖΑ είναι οι άνθρωποι μας!» υπογράμμισε ο κ. Ασπιώτης.