E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

ΕΖΑ: Μία επιτυχημένη «μικροζυθοποιία»

Ποια τα επόμενα βήματα για την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης

NefeliRantou by NefeliRantou
20/03/2025 13:23
in ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Για την ανάγκη να δημιουργείται αξία, με σεβασμό στην παράδοση αλλά και το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον μίλησε ο CEO της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης, Νικήτας Ασπιώτης.

Στον Κρίθαμο στο Νέο Ψυχικό, ο κ. Ασπιώτης παρουσίασε τη στρατηγική της εταιρείας για τη νέα χρονιά καθώς και τους στόχους που έχουν τεθεί. Το 2024 αποτέλεσε έτος ισχυρής ανάπτυξης και στρατηγικής εξέλιξης για την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, καθώς η εταιρεία συνέχισε να εδραιώνει τη θέση της στον κλάδο, επενδύοντας σε καινοτομία, αποδοτικότητα και βιώσιμη ανάπτυξη.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΣΕΒ: Τρεις προκλήσεις για τις επιχειρήσεις και τρεις προτάσεις για τον αναπτυξιακό νόμο

Έρχεται Ελλάδα μεγάλη αλυσίδα ρούχων με 1.200 καταστήματα – Που θα ανοίξει

Jumbo: Γιατί είπε «ναι» στην επέκταση στον Καναδά

Οι στοχευμένες επιχειρηματικές κινήσεις και η προσαρμογή στις απαιτήσεις της αγοράς είχαν ως αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση του EBITDA κατά 55% και τη βελτίωση του μεικτού περιθωρίου κέρδους. «Με σταθερά βήματα, η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης συνεχίζει να διαμορφώνει ένα σύγχρονο και ευέλικτο επιχειρηματικό μοντέλο, έτοιμο να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του κλάδου και να δημιουργήσει μεγαλύτερη αξία στο μέλλον» ανέφερε ο κ. Ασπιώτης. Το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο οικονομικός διευθυντής, Πέτρος Γιαννακάκος, η στρατηγική που ακολούθησε η εταιρεία είχε ως αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση του EBITDA της κατά 55% και τη βελτίωση του μεικτού περιθωρίου κέρδους. Συγκεκριμένα, το μεικτό κέρδος προ αποσβέσεων αυξήθηκε κατά 7%, φτάνοντας τα 13 εκατ. ευρώ με το μεικτό περιθώριο κέρδους να ανέρχεται σε 44%, έναντι 38% το 2023.

Τον Φεβρουάριο του 2025, η ΕΖΑ ολοκλήρωσε την Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ύψους 7 εκατ. ευρώ, με τη συμμετοχή όλων των υφιστάμενων μετόχων, δηλώνοντας κατά αυτόν τον τρόπο έμπρακτα την πίστη τους στο επιχειρηματικό μοντέλο. Σε νέα προϊόντα τα οποία ανταποκρίνονται στον νέο τρόπο ζωής και τις ανάγκες των καταναλωτών επενδύει η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης. Τα νέα προϊόντα παρουσίασε η διευθύντρια marketing, Νίκη Αραπάκη,  ενώ μίλησε και για το rebranding της PILS HELLAS με τη δημιουργία σημείων αναφοράς όπως η τόπος προέλευσης και η συνταγή της μπύρας.

Ακόμα, σύμφωνη με τις τάσεις περί υγεία και ευεξίας, η νέα  EZA alcohol free απευθύνεται σε όσους προσέχουν τη διατροφή τους ενώ η νέα A toda madre έρχεται απευθείας από τους Μεξικάνους, οι οποίοι χρησιμοποιούν την έκφραση “A toda madre” για να αναφωνήσουν «Τα σπάει»! Ακόμα, για την επανακυκλοφορία της μπύρας «Πειραϊκή» η ομάδα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Ατάλαντης  περιπλανήθηκε στα στενά του Πειραιά και στο λιμάνι για να εμπνευστεί για την υφή και τη γεύση της νέας μπύρας.

Για τις δεσμεύσεις που έγιναν πράξη, επενδύοντας στους ανθρώπους της ΕΖΑ μίλησε ακόμα ο κ. Ασπιώτης. «Συνεχίζουμε πιστά να επενδύουμε στο ανθρώπινο δυναμικό μας, ενισχύοντάς το με την προσθήκη έμπειρων στελεχών της αγοράς, αλλά και με απόλυτη εμπιστοσύνη στους ανθρώπους μας, που με τη βαθιά γνώση και την πολυετή εμπειρία τους χτίζουν την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης από το 1989. Άλλωστε, οι μπύρες της ΕΖΑ είναι οι άνθρωποι μας!» υπογράμμισε ο κ. Ασπιώτης.

Tags: press eventΕΖΑΕλληνική Ζυθοποιία Αταλάντης
Προηγούμενο άρθρο

Bitcoin: Η απογοήτευση από το «Trump Trade» και οι λόγοι πίσω από την πτώση στην αγορά κρυπτονομισμάτων

Επόμενο άρθρο

Έρευνα MRB Hellas για λογαριασμό της CPA Kudos Greece

NefeliRantou

NefeliRantou

Δρ. Νεφέλη Ράντου Συνιδρύτρια της syΝΝergy, με ακαδημαϊκές σπουδές στην αναπηρία και πολυετή εμπειρία στα media (TV, radio, sites). Παρέχει συμβουλευτική καθοδήγηση σε θέματα Επικοινωνίας και Προσβασιμότητας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κακάο: Το νέο «Big Bang» της παγκόσμιας αγοράς τροφίμων

Κακάο: Το νέο «Big Bang» της παγκόσμιας αγοράς τροφίμων

27 Δεκεμβρίου 2024
Αναβάθμιση της προσβασιμότητας σε παραλίες του Ρεθύμνου: Χρηματοδότηση για υποδομές ΑΜΕΑ

Αναβάθμιση της προσβασιμότητας σε παραλίες του Ρεθύμνου: Χρηματοδότηση για υποδομές ΑΜΕΑ

31 Ιανουαρίου 2025
Οι οικονομικές επιπτώσεις της νίκης Τραμπ για την Ευρώπη σύμφωνα με την Goldman Sachs

Οι οικονομικές επιπτώσεις της νίκης Τραμπ για την Ευρώπη σύμφωνα με την Goldman Sachs

8 Νοεμβρίου 2024
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP