Η ΑΒ Βασιλόπουλος προχωρά σε μια σημαντική δέσμευση για την ευζωία των ζώων, διαθέτοντας πλέον αποκλειστικά cage-free αυγά (αχυρώνα, ελευθέρας βοσκής και βιολογικής εκτροφής) σε όλα τα καταστήματά της πανελλαδικά. Η απόφαση αυτή αντικατοπτρίζει τη στρατηγική της εταιρείας για βιώσιμες και υπεύθυνες πρακτικές στην εφοδιαστική της αλυσίδα.
Η μετάβαση στα cage-free αυγά πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τους προμηθευτές της εταιρείας, οι οποίοι στήριξαν την πρωτοβουλία σε ποσοστό 99,8%. Αυτή η αλλαγή συνάδει με τις ευρωπαϊκές και παγκόσμιες τάσεις για την ευημερία των ζώων, καθώς σήμερα το 40% των 390 εκατομμυρίων ωοτόκων ορνίθων στην ΕΕ εξακολουθούν να ζουν σε κλουβιά.
Η ευζωία των ζώων ως πυλώνας της στρατηγικής της ΑΒ
Η εταιρεία δεσμεύεται να επεκτείνει αντίστοιχες πρακτικές και σε άλλα ζωικά προϊόντα, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των συνθηκών εκτροφής και διαβίωσης. Η προσέγγισή της βασίζεται στο μοντέλο “Five Domains”, το οποίο λαμβάνει υπόψη όχι μόνο τις φυσικές ανάγκες των ζώων αλλά και την ψυχική τους υγεία.
Τι περιλαμβάνει το “Five Domains” Model
Η ΑΒ Βασιλόπουλος υιοθετεί το “Five Domains” Model, ένα σύγχρονο πλαίσιο που στοχεύει στη συνολική ευζωία των ζώων μέσα από πέντε βασικούς τομείς:
- Διατροφή: Πρόσβαση σε ισορροπημένη τροφή και καθαρό νερό.
- Φυσικό Περιβάλλον: Δημιουργία άνετων και ασφαλών χώρων διαβίωσης.
- Υγεία: Πρόληψη και θεραπεία ασθενειών και τραυματισμών.
- Συμπεριφορική Αλληλεπίδραση: Δυνατότητα έκφρασης φυσιολογικής συμπεριφοράς.
- Ψυχική Κατάσταση: Διασφάλιση θετικών συναισθημάτων και μείωση του στρες.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να επενδύει σε πρωτοβουλίες που προάγουν τη βιωσιμότητα και τη βελτίωση των συνθηκών στην εφοδιαστική αλυσίδα. Με στόχο τον σεβασμό στα ζώα, το περιβάλλον και την κοινωνία, η εταιρεία διαμορφώνει ένα νέο πρότυπο υπεύθυνης επιχειρηματικότητας στον κλάδο των σούπερ μάρκετ.