E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
No Result
View All Result
E-economy
No Result
View All Result

Ελληνικός τουρισμός 2024: Ιστορικό υψηλό και ελπίδες για το 2025

Ο ελληνικός τουρισμός σημείωσε ρεκόρ το 2024, με τις αφίξεις να αγγίζουν νέα ύψη, ενώ οι προκλήσεις του μέλλοντος αναδεικνύουν την ανάγκη βιώσιμης διαχείρισης.

fotini_oikonomopoulou by fotini_oikonomopoulou
14/01/2025 09:58
in ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το 2024 έκλεισε με ένα εντυπωσιακό ιστορικό υψηλό για τον ελληνικό τουρισμό. Σύμφωνα με εκτιμήσεις από έρευνες όπως αυτή της PwC, οι αφίξεις τουριστών αναμένεται να φτάσουν τα 41,6 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 22,4% σε σχέση με το 2023.

Τα στοιχεία του ΣΕΤΕ επιβεβαιώνουν ότι ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους πιο δυναμικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας. Το 2023, οι αφίξεις ανήλθαν στα 36 εκατομμύρια, ενώ το 2022 έφτασαν τα 30 εκατομμύρια, συμπεριλαμβανομένων και των τουριστών κρουαζιέρας.

ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

«Φρενάρουν» οι αιτήσεις για νέες άδειες Golden Visa

ΟΟΣΑ: Βλέπει ανάπτυξη 2% και πρωτογενές πλεόνασμα 2,1% φέτος – Οι κίνδυνοι και οι συστάσεις

Προς αναζήτηση λύσης για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο -Σε ανοικτή γραμμή με τις τράπεζες το ΥΠΕΘΟ

Οικονομικός πυλώνας και ανταγωνισμός

Ο τουρισμός παραμένει βασικός πυλώνας της ελληνικής οικονομίας, συνεισφέροντας περίπου 13% στο ΑΕΠ ετησίως. Η Ελλάδα συνεχίζει να ανταγωνίζεται κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς όπως η Ισπανία, η Ιταλία και η Γαλλία, με πλεονεκτήματα τη φυσική ομορφιά, τον πολιτισμό και τη φιλοξενία.

Οι κυριότερες αγορές προέλευσης τουριστών περιλαμβάνουν την Ιταλία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, που συνολικά συνεισφέρουν περισσότερο από το 50% των εσόδων.

Προκλήσεις υποδομών και κλιματικής αλλαγής

Παρά την επιτυχία, προκλήσεις όπως η πίεση στις υποδομές δημοφιλών προορισμών και οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής είναι έντονες. Το καλοκαίρι του 2024 σημαδεύτηκε από πυρκαγιές και καύσωνες, γεγονός που επηρέασε τη συνολική εμπειρία των επισκεπτών.

Η ανάγκη για καλύτερη διαχείριση τουριστικών ροών, η ενίσχυση των υποδομών και η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου είναι πλέον προτεραιότητες. Επιπλέον, απαιτείται προώθηση θεματικών μορφών τουρισμού που σέβονται το περιβάλλον και τις τοπικές κοινωνίες.

Οι πολίτες για τον τουρισμό

Η έρευνα «Ο Τουρισμός στην Ελλάδα» κατέγραψε διττές απόψεις. Οι πολίτες αναγνωρίζουν τη συνεισφορά του τουρισμού στην οικονομία και την απασχόληση, αλλά εκφράζουν ανησυχίες για ζητήματα όπως η ακρίβεια, η αισχροκέρδεια και η άνιση κατανομή των ωφελημάτων.

Σημαντικές προτάσεις περιλαμβάνουν τη φορολογική ρύθμιση των βραχυχρόνιων μισθώσεων, την ανάπτυξη βιώσιμων τουριστικών πρακτικών και τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας μέσω επενδύσεων και δημιουργίας θέσεων εργασίας.

Προοπτική για το 2025

Με βάση τις έρευνες που παρουσιάστηκαν από το ΙΝΣΕΤΕ, την PwC και την AboutPeople, το μέλλον του ελληνικού τουρισμού εξαρτάται από τη βιώσιμη ανάπτυξη και τη στρατηγική διαχείριση των προκλήσεων. Η βελτίωση των υποδομών, η προσαρμογή στις συνθήκες της κλιματικής αλλαγής και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας είναι τα βασικά βήματα για ένα βιώσιμο τουριστικό μέλλον.


Meta Description:

 


Keywords:

 


Εστίαση σε λέξη-κλειδί:

ελληνικός τουρισμός

Πηγή: liberal.gr
Tags: eeconomyΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗελληνικός τουρισμόςΙΝΣΕΤΕκλιματική αλλαγή.οικονομίαΣΕΤΕτουριστικές αφίξειςτουριστική περίοδοςυποδομές
Προηγούμενο άρθρο

Επίσημη ανάληψη καθηκόντων από τη νέα διοίκηση του Επιμελητηρίου Αχαΐας

Επόμενο άρθρο

Καφές: Ανατιμήσεις έως 25% στα rάφια και eστίαση – Ζητείται kατάργηση του ΕΦΚ

fotini_oikonomopoulou

fotini_oikonomopoulou

Η Φωτεινή Οικονομοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ειδικεύεται στη διαχείριση social media και στις πρακτικές του digital marketing, με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

«Laughter Not Laptops»: Οι καφετέριες βάζουν όρια στην τηλεργασία

«Laughter Not Laptops»: Οι καφετέριες βάζουν όρια στην τηλεργασία

19 Μαρτίου 2025
Επιμελητηριακές εκλογές 2024: Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα στα επιμελητήρια όλης της χώρας

Επιμελητηριακές εκλογές 2024: Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα στα επιμελητήρια όλης της χώρας

6 Δεκεμβρίου 2024
Alpha Bank: Εξαγορά της Flexfin – Νέα εποχή στο factoring για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Alpha Bank: Εξαγορά της Flexfin – Νέα εποχή στο factoring για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

28 Ιανουαρίου 2025
E-economy

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Όροι Χρήσης
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • BUSINESS STORIES
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ESG
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Copyright © eeconomy.gr 2024 - All Rights Reserved ™ Powered by FOCUS ON GROUP