Δεκτό επί της αρχής κατά πλειοψηφία έγινε από την αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή, το νομοσχέδιο για τη νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού. Το νομοσχέδιο αναμένεται να ψηφιστεί την Πέμπτη από την ολομέλεια της Βουλής. Υπέρ του νομοσχεδίου τέθηκε η ΝΔ, κατά ψήφισαν το ΚΚΕ και η Νίκη, ενώ επιφυλάχθηκαν να τοποθετηθούν στην ολομέλεια, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ, η Ελληνική Λύση, η Πλεύση Ελευθερίας και οι Σπαρτιάτες.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, επεσήμανε το θετικό αντίκτυπο των παραχωρήσεων στη λειτουργία των αυτοκινητοδρόμων και την οδική ασφάλεια ενώ δήλωσε ότι διασφαλίζονται τα κεκτημένα των εργαζομένων στον αυτοκινητόδρομο. Ο κ. Σταϊκούρας ενημέρωσε σχετικά με μία διάταξη η οποία δεν υπήρχε στην προηγούμενη σύμβαση και αφορά τους πολίτες με αναπηρία, οι οποίοι θα έχουν το δικαίωμα δωρεάν διέλευσης. Στο σημείο αυτό, ανέφερε ότι η κυβέρνηση επιδιώκει μια σειρά από επιπλέον ευνοϊκές παρεμβάσεις για τους πολίτες με αναπηρία.
Το ζήτημα του μέλλοντος των εργαζόμενων υπό το καθεστώς της νέας σύμβασης, απασχόλησε ιδιαιτέρως την συνεδρίαση της επιτροπής, καθώς τέθηκε τόσο από το Σωματείο Εργαζόμενων Αττικής Οδού – Αττικών Διαδρομών όσο και από τον νομικό σύμβουλό του, ζητώντας – ανεξάρτητα από τις αποζημιώσεις που θα δοθούν λόγω απόλυσης – το υπάρχον προσωπικό να συνεχίσει να εργάζεται και όποιος επιθυμεί να προσληφθεί, να προσληφθεί με τον ίδιο μισθό αλλά και με τον χρόνο εργασίας που είχε ως αορίστου χρόνου. Απαντώντας ο υπουργός, επανέλαβε ότι το υπουργείο σε συνεργασία με το νέο παραχωρησιούχο, διασφάλισαν τα εργασιακά κεκτημένα των εργαζομένων για την εργασία τους στον αυτοκινητόδρομο ενώ διαβεβαίωσε ότι δε θα χαθεί ούτε μια θέση εργασίας.
Δεδομένου ότι υπήρξαν εκπρόσωποι φορέων, οι οποίοι εξέφρασαν την διαφωνία τους για τον τρόπο χρηματοδότησης και αξιοποίησης του έργου, ο κ. Σταϊκούρας απάντησε πως μπορεί να υπάρχουν μεν αποκλίσεις για τον τρόπο με τον οποίο εκτελούνται τα δημόσια έργα στην χώρα, παραμένει ωστόσο η ουσία ότι όλοι συμφωνούν για την αξία της Αττικής Οδού. “Φανταστείτε την Αττική χωρίς την Αττική Οδό” είπε. Παρατήρησε επιπλέον, ότι οι “παραχωρήσεις”, εκτός της χρηματοδότησης και της συντήρησης, έχουν βοηθήσει σημαντικά στο ζήτημα της οδικής ασφάλειας, καθώς με βάση τις ευρωπαϊκές μελέτες, η χώρα μας έχει πετύχει στόχους που δεν έχουν πετύχει άλλες χώρες για τη μείωση των δυστυχημάτων κατά 50% τα προηγούμενα χρόνια, χάριν στους βασικούς οδικούς άξονες.