Η Τρίπολη βρίσκεται αυτές τις ημέρες στο επίκεντρο της ελληνικής εστίασης, καθώς ξεκίνησαν οι εργασίες του 25ου Πανελλήνιου Συνεδρίου και της Γενικής Συνέλευσης της ΠΟΕΣΕ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Εστιατορικών και Συναφών Επαγγελμάτων).
Το κορυφαίο θεσμικό γεγονός για τον χώρο της εστίασης φιλοξενείται στην αρκαδική πρωτεύουσα με διοργανωτή τον Σύλλογο Καφέ – Εστιατόρων Αρκαδίας, συγκεντρώνοντας εκπροσώπους του κλάδου, επαγγελματίες, φορείς και εκπροσώπους συλλόγων από κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Η επίσημη έναρξη πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στα σοβαρά ζητήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο κλάδος της εστίασης, αλλά και στις προοπτικές ανάπτυξης του τομέα.
Στο τραπέζι των συζητήσεων βρέθηκαν μεταξύ άλλων:
Tο αυξημένο κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων, η έλλειψη προσωπικού, η ακρίβεια, το υψηλό ενεργειακό κόστος, η δυσκολία πρόσβασης σε χρηματοδότηση, καθώς και οι ρυθμίσεις οφειλών που απασχολούν χιλιάδες επαγγελματίες.
Οι εκπρόσωποι της εστίασης ανέδειξαν την ανάγκη στήριξης του κλάδου, ο οποίος συνεχίζει να αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας και της τοπικής ανάπτυξης.
Το συνέδριο συνεχίζεται με ομιλίες, παρεμβάσεις και συζητήσεις γύρω από τις σύγχρονες προκλήσεις της αγοράς, με την Τρίπολη να φιλοξενεί για δύο ημέρες το επίκεντρο των εξελίξεων στον χώρο της ελληνικής εστίασης.





