25 χρόνια παρουσίας της Coffee Island στο ελληνικό επιχειρείν
Από το 1999 η εταιρεία προσφέρει μοναδικές εμπειρίες καφέ αλλά και αρώματα από χαρμάνια εξωτικά. Με πίστη και σεβασμό στον άνθρωπο, η εταιρεία προσφέρει υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες στους καταναλωτές ενώ δεσμεύεται στη βαθιά γνώση και αριστεία του καφέ. Από την Πάτρα και την ευρύτερη περιοχή της Αχαΐας πλέον βρίσκεται σε όλη την Ελλάδα, σε 100 πόλεις, 13 χώρες, 4 ηπείρους!
Τα νούμερα μιλούν ξεκάθαρα στην περίπτωση της εταιρείας. Το 2023 η COFFEE ISLAND έχει τζίρο 37 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή αύξηση της τάξης του 8% σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά. Διαθέτει ένα δίκτυο 430 καταστημάτων franchise – ως επί το πλείστον μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις, με το 40% των καταστημάτων να βρίσκονται εκτός λεκανοπεδίου ενώ 4000 οικογένειες βιοπορίζονται άμεσα ή έμμεσα από την εταιρεία. Ο καφές είναι για όλους και αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι 170.000 άνθρωποι, οι οποίοι εξυπηρετούνται καθημερινά από 3500 εργαζόμενους σε όλη τη χώρα.
ESG και COFFEE ISLAND
Σε τρεις άξονες -Άνθρωπος, Προϊόν, Περιβάλλον- και στη βάση των 17 στόχων βιώσιμης ανάπτυξης όπως ορίζονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, τέθηκε το πλάνο ενεργειών αλλά και οι μετρήσιμοι στόχοι της εταιρείας. Το πρώτο σχετικό report παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του press event, το οποίο πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό εστιατόριο της οδού Μητροπόλεως.
Για το περιβάλλον, η COFFEE ISAND φρόντισε να μην αυξηθούν οι εκπομπές, διατηρώντας την ισορροπία στο οικονομικό της αντίκτυπο. Χρησιμοποιώντας υλικά συσκευασίας ανακυκλώσιμα -παρά την αύξηση του κωδικολογίου, με χρήση ενέργειας από φωτοβολταικά αλλά και με προτεραιότητα τη μείωση της φύρας παρά την αύξηση της παραγωγής, η εταιρεία εξασφαλίζει ένα, κατά το δυνατόν, ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Ακόμα, όπως όλες οι εταιρίες καφέ διεθνώς προσπαθούν να αξιοποιήσουν τα υπολείμματα του καφέ, η COFFEE ISLAND πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα καθώς συγκεντρώνει τα χημικά στοιχεία από τα υπολείμματα καφέ και τα προωθεί προς χρήση στην καλλυντική βιομηχανία!
Για το προϊόν, κάτω από τους Στόχους της Υγείας και Ευημερίας, της Υπεύθυνης Παραγωγής και Κατανάλωσης, και των Δράσεων γύρω από το κλίμα, η COFFEE ISLAND διαθέτει ένα κατά κοινή ομολογία καλό προϊόν. Οι 47 επιθεωρήσεις ποιότητας από ελληνικές αρχές είχαν ως αποτέλεσμα 0 περαστικά μη συμμόρφωσης ενώ μόνο 0,009% είναι τα καταγεγραμμένα παράπονα των πελατών. Οι προσωπικές σχέσεις στα πεδία συνεργασίας αποτελούν προτεραιότητα, καθώς όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Παναγιώτης Κωνσταντινόπουλος: «Χτίζουμε σχέσεις. Επιχειρούμε με ήθος. Συνεργαζόμαστε όχι γενικά με την Κολομβία, αλλά με φάρμες συγκεκριμένες στην Κολομβία, υπεύθυνα και εδώ και χρόνια».
Για τον άνθρωπο, η COFFEE ISLAND διαθέτει και εφαρμόζει ένα ετήσιο πλάνο παροχών, στατικό και πολυδιάστατο, πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης για όλη την οικογένεια καθώς και δράσεις ευεξίας, σωματικής και ψυχικής υγείας. Με σύνθημα «Φροντίζουμε τον άνθρωπο», διατηρούν από το 2027 Τράπεζα Αίματος, με αιμοδοσία δύο φορές το χρόνο, με στόχο τη στήριξη της οικογένειας αλλά και του κοινωνικού συνόλου ενώ πάνω από 77.000 διατέθηκαν σε φορείς, δομές, κοινωνικές και αθλητικές δράσεις. Ακόμα, η εταιρεία δομεί συνέργειες με κοινωνικό πρόσημο, σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών με τον Ερυθρό σταυρό, για τον καρκίνο με το Άλμα Ζωής αλλά και για το bullying με το Χαμόγελο του Παιδιού.
Στην κατακλείδα του, ο CEO της COFFEE ISLAND, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, αναφέρθηκε στην επικείμενη βράβευση στη Γερμανίας της εταιρείας ως μία από τις καλύτερες 10 εταιρείες καφέ στην Ευρώπη! Με συμπαγές όραμα, ισχυρή ομάδα και δημιουργώντας αλυσίδα αξίας η COFFEE ISLAND το αξίζει και με το παραπάνω!